Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Varför har Nardos så svårt att acceptera att Simon hade valt Judith före henne? Relationer utvecklas. Nardos hade själv valt många personer före Simon, så vad fan är hennes problem? Han är långt ifrån falsk.
Det är en fråga jag ställt mig själv senaste dygnet, blir förbannad att ingen faktiskt ifrågasätter om Simon ens är hennes topp 3? (Svaret är ju nej)
Citat:
Ursprungligen postat av
hittanemoo
Jag är absolut inte Pedrams största fan och gillar Dompa mycket mer än Pedram. Tro inget annat. Med det sagt så kommer jag ändå rösta kvar Pedram för att skydda turkosa rummet. Igår visade turkosa rummet varför ännu mer. När hela rosa rummet bara låg därinne och surade (fast rummen spelar ju iiiiiingeeeeen roll) så var turkosa rummet ute och hade skoj och pratade om annat.
Dompa hade kunnat växa om han sket i Emelie, men det har han inte gjort. När Dompa är kvar får Emelies supportrar mer vatten på sin kvarn att det är så synd om henne och Dompa är sånt svin osv osv.
Klart jag helst vill ha ut Mergim eller Emelie men det är tyvärr inte realistiskt om inte två personer åker och där behövs det att vi är enade och inte sprider våra röster på Pedram och Dompa. Då ryker de två.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Ja.. det finns risk för det. Fy fan..
Jag har ju Tanja som etta, men samtidigt gillar jag verkligen Simon. De pendlar lite på 1a plats för mig just nu för han är verkligen en allround BB-deltagare som man vill se och kan känna med på något sätt. Han visar alla sidor och är rätt filterlös. Dessutom roligast i huset!
Synd att inte dagens insta-tittare uppskattar sådant utan hellre vill se elaka bitterskator som Emelie och gapiga narcissister som Nardos

Skriver under på detta! Vill man ha ut Mergim och inte supporta Ormelie och gänget är Pedram den man ska rösta på. Såvida vi inte får rösta ut någon, då är saken biff och Mergim får åka hem till mama och baba.