2021-04-23, 15:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hjulet kommer

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Pristävling

- Vilka har tur i kärlek och vilka har tur i spel? Deltagarna får snurra på ett hjul där de antingen kan vinna kärlek eller få ett straff.

- Fest

Texten uppdate

Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det här är pristävlingen. Den andra kommer senare.
Ok, kul.

Kommer det en till harakiri som straff till Pedram dör jag
2021-04-23, 15:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför har Nardos så svårt att acceptera att Simon hade valt Judith före henne? Relationer utvecklas. Nardos hade själv valt många personer före Simon, så vad fan är hennes problem? Han är långt ifrån falsk.
Det är en fråga jag ställt mig själv senaste dygnet, blir förbannad att ingen faktiskt ifrågasätter om Simon ens är hennes topp 3? (Svaret är ju nej)
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag är absolut inte Pedrams största fan och gillar Dompa mycket mer än Pedram. Tro inget annat. Med det sagt så kommer jag ändå rösta kvar Pedram för att skydda turkosa rummet. Igår visade turkosa rummet varför ännu mer. När hela rosa rummet bara låg därinne och surade (fast rummen spelar ju iiiiiingeeeeen roll) så var turkosa rummet ute och hade skoj och pratade om annat.

Dompa hade kunnat växa om han sket i Emelie, men det har han inte gjort. När Dompa är kvar får Emelies supportrar mer vatten på sin kvarn att det är så synd om henne och Dompa är sånt svin osv osv.

Klart jag helst vill ha ut Mergim eller Emelie men det är tyvärr inte realistiskt om inte två personer åker och där behövs det att vi är enade och inte sprider våra röster på Pedram och Dompa. Då ryker de två.
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. det finns risk för det. Fy fan..

Jag har ju Tanja som etta, men samtidigt gillar jag verkligen Simon. De pendlar lite på 1a plats för mig just nu för han är verkligen en allround BB-deltagare som man vill se och kan känna med på något sätt. Han visar alla sidor och är rätt filterlös. Dessutom roligast i huset!

Synd att inte dagens insta-tittare uppskattar sådant utan hellre vill se elaka bitterskator som Emelie och gapiga narcissister som Nardos
Skriver under på detta! Vill man ha ut Mergim och inte supporta Ormelie och gänget är Pedram den man ska rösta på. Såvida vi inte får rösta ut någon, då är saken biff och Mergim får åka hem till mama och baba.
Medlem
Är det bara jag som inte fattar dessa brudar som har långa naglar?! Varför smäller de inte ballongerna med dem istället?!

Nagla är väl vassare än fötter? ohhh....
Medlem
embargos avatar
HAHAHA, visste att det där skulle hända!

Dompa blåste upp en ballong, smällde den och gick ut men vann ändå över Nardos
Medlem
codemeds avatar
Alltid sämst
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram och Nardos, begåvningsreserven..
2021-04-23, 15:49
Medlem
hittanemoos avatar
Varför låter produktionen AD köra bland de sista när han är slug som fan och går runt och suger in all info? De borde sätta honom först. Dessutom så brukar Joel vara sämst på att hålla käften, så de kan sätta honom sist.
2021-04-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Du är rasist som skrattar åt en sinnesslö neger. Hoppas hon tar fler än julgrisen från Ystad

Du fortsätter att göra din mamma stolt.
2021-04-23, 15:51
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram och Nardos, begåvningsreserven..

HELLOEW!!! Glöm inte Mergim.
2021-04-23, 15:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hahahahahaha skrattade så jag spottade ut öl!

HAHA Skål på dig Paladin
2021-04-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den värsta dagen för denna säsong var när Adrian klev in och förgiftade huset.
Den bästa denna säsong kommer vara när han blir utskickad med Mössan före.

Dåååå ska jag fira alltså!
HAHA SPOT ON! ja ut med äcklet
2021-04-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Varför låter produktionen AD köra bland de sista när han är slug som fan och går runt och suger in all info? De borde sätta honom först. Dessutom så brukar Joel vara sämst på att hålla käften, så de kan sätta honom sist.
Varför tror du? Har också stört mig på det. Han har väl hunnit växa ut naglar endast för denna tävling

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in