Du menar Pedram väl? Mergim röstar Simon alla dagar i veckan :P
Men ja.. Pedram kommer vara Simon trogen länge ännu. Det tror jag.. och därför vill jag helst att han ska vara kvar även om jag egentligen inte vill ha honom i huset.
Bra förtydligande! Jag var inne på att rädda Dompa innan den här twisten kom. Dompa är rolig men jag offrar honom gladeligen för att skydda Tanja (och Simpa - vill ha dem i final).
Dompa har tappat sååå mycket med sitt simpande för surkartet. Plus att han röstar på Simon till nominering varje vecka och fjantar med Adrian och Pedram i Grabbarna Grus. Nej..hem med simpen nu
Ös på med frågan vad Pedram känner kring att Nardos högg honom i ryggen och paktade med Emelie och röstade på honom! Den frågan måste Pedram få! Då får vi garanterat drama!
Håller med! Ställer vi den frågan tillräckligt många gånger så kommer de åtminstone känna sig tvungna att omformulera den men ändå tillräckligt för att han ska fatta vem som röstat på honom.
Nardos din pajas. Tänk när du kommer till utsidan och inser att du spelat kvar personer som fullständigt skiter i dig (Emelie och Madde) men spelat ut folk som hade backat dig på utsidan och förmodligen varit en vän (Pedram).
Dompa har tappat sååå mycket med sitt simpande för surkartet. Plus att han röstar på Simon till nominering varje vecka och fjantar med Adrian och Pedram i Grabbarna Grus. Nej..hem med simpen nu
Mergim är ju besatt av Adrian, han beter sig som en dumpad tjej.
Mergim måste alltid ty sig till någon annan, han har för dålig självkänsla för att stå på egna ben. Anty, Amilia, Lennie, och nu Adrian och Nardos. Han är precis som vanligt.
Jäklar vad Nadros och Megrim snackar dynga
Nadros skyler alltså på Emelie WTF
Offerkofta attityd av Nadros
Megrim sätter nu griller i skallen på ärthjänan
Att ha kvar Dompa gynnar bara Emelie och hennes crew+Adrian. Men visst...ditt val hur du vill göra såklart
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Dompa la sin röst på Nardos säger han.
Pedram skulle LÄTT kunna nominera Simon, men aldrig Judith.
När det kommer fram vad Emelie kör med för paktande så kommer resten av gruppen att nominera henne...
Rödta kvar Dompa är enda sättet att bli av med Mergrim eller Pedram
Pedram kommer ALDRIG mer bli nominerad av gruppen efter detta!!
Pedram kommer definitivt att sitta igen...du ser ju denna vecka att han hade lika många röster som Madde. Han kommer sitta nästa Måndag eller den därpå. Ingen har honom som nr1 utom Judith.
Jäklar vad Nadros och Megrim snackar dynga
Nadros skyler alltså på Emelie WTF
Offerkofta attityd av Nadros
Megrim sätter nu griller i skallen på ärthjänan
säga vad man vill men mergim är KUNG på att manipulera
Nardos gjorde helt rätt som nominerade Peddo. Han har visat sig vara sjukt opålitlig vid flera tillfällen. Att hon känt en slags lojalitet till honom, är för mig helt ofattbart, inte minst med tanke på allt som har framgått om honom. Är det en blatte grej, tro?
Jag hade dessutom som tjej känt mig extremt obekväm med ha ett äckel som han under samma tak.