2021-04-23, 12:46
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fittcensur
Nardos mergim o madde pratade om rosanna därför blev det censur
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är inte enda chansen. Sånt trams.
Mergim ska ut på måndag med buller å bång, mytomannarcissisten ska få verkligheten hård som en dansk skalle rakt över porslinständerna PUNKT
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha hatar att vänta. Men det stod alltså inget i brevet när dom skulle få veta? Typ "resultatet kommer senare ikväll" eller liknande?
Näe, inget om "i kväll" vad jag minns. I appen står det väl att resultatet kommer under eftermiddagen.
2021-04-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim ska ut på måndag med buller å bång, mytomannarcissisten ska få verkligheten hård som en dansk skalle rakt över porslinständerna PUNKT

Ja tack.
2021-04-23, 12:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Öh, jaha!
Men 44 % tyckte tydligen att surjävla Emelie var "ärligast"? Konstigt hat?

Jag gillar inte fläskfia från Skåne, men röstade på henne för hon kan jävlas bra. Många tänker säkert så.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian har ketchup till fiskpanetter. Ännu en anledning att avsky honom
Ännu värre till sparris och remouladsås, fy fan han har inga smaklökar, hamburgerdressing på varma mackor hela han är ett stort jävla fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Den fina vänskapen mellan Judith och Pedram, han pratar inte ens med henne.
Tror inte dom kommer ha nån kontakt efter han lämnat huset.

Jag tänkte precis på samma sak, var Joel och Dompa från rosa rummet som pratade mest med Pedram efter röstningen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Kan väl fortfarande hata någon även om man tycker någon svarar ärligt. Tycker det är vidrigt att inte kunna ha objektivitet bara för att man snöat in sig på att hata/ogilla/vilja ha ut en person.

Sen är man väl mer benägen att lägga röst på sin favorit, men i en omröstning utanför BB-appen hade jag röstat objektivt då det inte spelar någon roll.

fast hon var ju inte ärlig hon ljög ju lika mycket som en ko skiter och en ko skiter ordentligt under en dag tro mig
2021-04-23, 12:49
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian har ketchup till fiskpanetter. Ännu en anledning att avsky honom

+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ännu värre till sparris och remouladsås, fy fan han har inga smaklökar, hamburgerdressing på varma mackor hela han är ett stort jävla fel.

Vad säger du..hamburgerdressing på varma mackor???? Nej nu..Det var det värsta jag hört
Borde vara straffbart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Bianca Ingrosso tror jag var en.

Stämmer inte. Angelica Blick, Alexandra Bring främst. Mode/träningsinfluencers som har mest följare utanför Sverige. Gör som jag försökt påpeka hundra gånger vid det här laget marginell skillnad. För att det ska göra skillnad krävs det folk som exph, Bianca, Lundell eller andra med stor makt över sina följare. Madde är ganska populär i stora tjejgrupper, det om något är vad som ger henne röster.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast hon var ju inte ärlig hon ljög ju lika mycket som en ko skiter och en ko skiter ordentligt under en dag tro mig

100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in