2021-04-23, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ÄRLIG om att han är genomvidrigt elak, ja. 🤢🤢🤢🤢🤮

Varför röstade han på Madde????????
2021-04-23, 11:50
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan någon förklara varför Emelie hellre vill ha Madde hänga löst än Peddot? Hon har väl själv större chans att stanna om Peddot hänger löst eftersom Madde har stort stöd bland tittarna??
Vill Emelie det? Hon har ju paktat för att rosa skall lägga på Peddie?
2021-04-23, 11:51
Medlem
Nu känner jag mig bra snurrig. Känns inte helt rätt att räkna med att Peddi har mer stöd än Mergim. Jag tror Madde är ett bättre alternativ för att få ut Mergim, känns som hon har minst lika stort stöd som Emelie. Det finaste vore givetvis om även Dennis kunde klå Emelie men det är väl en utopi.

AH. Hjälp!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Han är säkert en bot som tv4 köpt in. Det sociala experimentet innefattar att se om de kan ha honom som "deltagare" utan att tittarna fattar att han inte är en människa

De glömde dock att ladda honom med trovärdiga anekdoter. Någon sjuk jävel programmerade in papegojknullandet som faktiskt är det enda han delat med av sig själv.

Haha en polsk robot från gamla sovjet tiderna som tv4 köpt in

Det är helt sjukt att de enda man vet om han är att han tränar fotboll och att han en gång antastat en papegoja.
Medlem
haha badanka-orm till adde jävla mupp han är och madde mähä tar bara emot.Tack så mycket hihihi att du pissar på mig hihihi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vill Emelie det? Hon har ju paktat för att rosa skall lägga på Peddie?

Exakt. Hon vill absolut inte att det är Madde som ska hänga löst
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Varför röstade han på Madde????????
Vem säger att han röstade på Madde
2021-04-23, 11:52
Medlem
Mergim åker mot alla han sitter emot, det spelar ingen roll. Det är för många som röstar på måndagsfinaler och Pedram är inte ogillad av gamlingarna enligt BBs facebooksida Det här är chansen att kasta Mergim och Pedram och rädda Madde och Dompa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nu känner jag mig bra snurrig. Känns inte helt rätt att räkna med att Peddi har mer stöd än Mergim. Jag tror Madde är ett bättre alternativ för att få ut Mergim, känns som hon har minst lika stort stöd som Emelie. Det finaste vore givetvis om även Dennis kunde klå Emelie men det är väl en utopi.

AH. Hjälp!

Spelar ingen roll vem av Madde eller Pedram som sitter. Dennis kommer åka oavsett
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Menar ni allvar att Adrian röstade på Madde???? Hon ligger i hans famn nu? Direkt efter han erkänt?

Hörde inget o köper inte det!! ADbrukar ju aldrig erkänna, så varför skulle han göra det nu? O ifall det är sant, Madde är helt tappad som inte reagerade o ligger i hans famn🤮
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsS
Var det inte Simon som sa så till Madde?
Var det det?

OBS: Kan tydligen ha varit Simon!.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Kan någon förklara varför Emelie hellre vill ha Madde hänga löst än Peddot? Hon har väl själv större chans att stanna om Peddot hänger löst eftersom Madde har stort stöd bland tittarna??
Hon är inte så smart som hon vill ge sken av tydligen. 😁
Tror hon är JÄVLIGT avundsjuk på Maddes utseende dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in