2021-04-23, 11:21
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ibland är han både charmig och smart men det där frikyrkopastorliga (tänk Helge Fossmo eller vad han hette i Kristi brud-församlingen) han har över sig gives me the chills, han är inte alls så oskyldig och blåst som han vill framställa sig.

Där är jag helt med dig. Det tror jag inte heller han är. Han har bra mycket mer koll än vad han visar utåt.
2021-04-23, 11:21
Medlem
Emelie som, enligt henne själv har så jäääävla bra koll på spelet och programmet, borde ju förstå att hon gör en Amilia (dvs skjuter sig själv i foten och knät och huvudet samtidigt) när hon snackar så mycket skit/spel som hon gör?

Tycker det är helt ote-roligt att hon inte inser det själv, om hon nu är så himla smauurt. Men å andra sidan, varför är jag förvånad? Hon har ju inte osat självinsikt hittills direkt, så varför börja nu.
2021-04-23, 11:24
Medlem
Ridnes avatar
Adrian satt och peppade Pedram igår när han var ledsen över att inte ha fått tittarkommentarer. Adrian sade då att han inte ser Emelie som så genuin som han trott. Jävlar vad han spelar alltså.. Han visste att Pedram var sur på Emelie och försöker luska ut vilka i turkosa som nominerat Emelie för att ha övertag rent spelmässigt. A. spelar verkligen i båda lagen för till Pedram säger han att han mest bryr sig om att han har Peddis Judiths och Tanjas stöd medan de i rosa tror att han är närmast dem. Han kommer aldrig bli nominerad av någon tror jag.. förutom Emelie. Det är därför han vill ha ut henne.

Man får ge den torra och trista mössbäraren att han är en jävel på taktik.
2021-04-23, 11:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Fy jag kan inte gå in på BB’s insta längre. Varje inlägg är fyllt av spam-konton som höjer Nardos till skyarna och trycker ned alla andra deltagare som säger emot henne.

Jag är riktigt rädd att Nardos kan vinna med denna sektliknande skara konton men samtidigt tror jag att det är en liten del personer som aktivt svarar och gillar varandras inlägg. Om nu inte gruppen BLM samt fjortisar utgör en majoritet av tittarna.
Låter ju fullständigt vansinnigt?
Ja man hoppas ju verkligen att det bara är en liten klick förvirrande stackare, som är väldigt högljudda (precis som deras "idol")?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Emelie som, enligt henne själv har så jäääävla bra koll på spelet och programmet, borde ju förstå att hon gör en Amilia (dvs skjuter sig själv i foten och knät och huvudet samtidigt) när hon snackar så mycket skit/spel som hon gör?

Tycker det är helt ote-roligt att hon inte inser det själv, om hon nu är så himla smauurt. Men å andra sidan, varför är jag förvånad? Hon har ju inte osat självinsikt hittills direkt, så varför börja nu.
Visst är det så. Emelie har noll självinsikt och höjer sina egna kognitiva feltramp till skyarna. Tänk om Nardos skulle åka ut innan Emelie? Hade blivit sååå intressant att se dynamiken förändras då. Vem skulle hon då "briljera" framför med sitt gift? Tror Nardos lyssnar mycket för att hon inte fattar bättre. En "vanlig" person hade tröttnat på henne rätt fort.

Vad jag finner helt sanslöst märkligt är att hon verkar ha en rätt stor beundrarskara utanför huset. Förstår verkligen inte varför eller vad folk ser hos henne.
Medlem
Ridnes avatar
Gillar inte att Emelie håller i alla trådar därinne.. Hon psykar främst Nardos och försöker tala ner bl.a. Simon och att han inte är pålitlig. Dessutom har hon Dennis i koppel. Emelie & Adrian är största spelarna därinne, och smartast vad gäller att få folk emot varandra. Inte konstigt att de börjat lägga poäng på varandra nu när det drar ihop sig.
2021-04-23, 11:26
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Är det fortfarande att en åker ut i veckan? Hur ska det gå när det bara är 1/3 av tiden kvar, cirka? När börjar fler åka ut samtidigt? Löjligt och fegt upplägg av produktionen.
Måste vara 2.dom är många kvar 11 st o 4 veckor kvar skumt !
2021-04-23, 11:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Ja, märks ju verkligen att hon sjukt nog, har Amilia som sin blueprint (som Peddot skulle sagt).
Medlem
Citat:

dock verkar emelie lyckats lura de flesta tittarna för det är fan vad stöd hon tycks ha

Men fan vad man är trött på att höra hennes snack jag byter rum så fort hon kommer för jag orkar inte höra mer från henne
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Måste vara 2.dom är många kvar 11 st o 4 veckor kvar skumt !
Det vore något.

Mergim plus Emelie eller Mergim och Nardos.
2021-04-23, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det vore något.

Mergim plus Emelie eller Mergim och Nardos.

jag skulle fan kunnat ha kvar mergim en vecka till om emelie åkte fan vad trött man är på henne
2021-04-23, 11:29
Medlem
Ghandis avatar
har pedram föstått att han är hatad av tittarna?

degraderades, 2 x harakirikorv, osv osv

in med en drönare o släpp en meddelande som säger ut med pedram! O visar ett facbook inlägg eller insta med 9000 likes

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in