2021-04-23, 09:26
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos var besviken på Simon igår kväll av någon anledning. Kan hända att hon lägger sin röst på han nu.
Ja. För att han uttalat att han kommer sitta i finalen.
2021-04-23, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det fanns samma farhågor kring Tanja och allt stödröstande förra veckan. Det gick bra. Jag tror att jag underskattade stödet från "vanliga" tittare och jag tror det är samma med Simon. Han är ju så charmig och jag tror inte att alla hans mindre charmiga sidor visats i avsnitten. (Jag kan ha fel där iofs, jag har inte kollat avsnitten så noga - rätta mig gärna om jag har fel, då får jag tänka om).

tanja har dock 100 000 följare simon är typ den ända i huset som inte har nån influencer eller nåt stort konto bakom sig utan han måste helt lita på tv tittarna och dem tysta fansen inte säkert dem räcker vid scenariot du räknade upp
2021-04-23, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, han underhåller ju och den enda som kan bidra till drama så han får gärna stanna en vecka till.
Dennis bidrar inte med något så han får gärna åka
Det Mergim åstadkommer i huset är inte underhållning. Hans attacker på enskilda deltagare saknar allt vett oc sans. De är obehagliga för all och skapar en dålig stämning i huset. Mergim skulle aldrig ha kommit in en andra gång. Nu ska an ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin

har han sagt det själv högt eller är det andra som sagt det högt? jag har nog aldrig hört han säga det

"jag vet jag kommer sitta i finalen "
Medlem
Det här är anledningen att Adrian inte gillar Simon.

Simon säger ”bra kuk” till personen som står bredvid han och pissar. Adrian går på tjejtoan, låser in sig ensam, sitter ner och KISSAR.
2021-04-23, 09:29
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Glöm inte huvudskälet; han står närmast Judiht, DET sved värst i superegot.
2021-04-23, 09:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har han sagt det själv högt eller är det andra som sagt det högt? jag har nog aldrig hört han säga det

"jag vet jag kommer sitta i finalen "
Har faktiskt ingen aning. Jag har inte hört det i alla fall.
2021-04-23, 09:30
Medlem
Citat:
Nardos var besviken på Simon igår kväll av någon anledning. Kan hända att hon lägger sin röst på han nu.
För att Mergim lyckats manipulera henne att Simon är falsk och springer runt och ljuger om allt – i kombination med att Emelie tjatat hål i huvudet på henne om de så kallade rump-akterna. Så Nardos landade i "Aaa asso jag är besviken på Simon faktist de ä rätt falskt av Simon ändå föschtåru att säga så till Mergim och sen svara honom på frågan fattaru och han är den som pratar mest om rummen föschtåry" osv.
2021-04-23, 09:31
Medlem
Paladins avatar
Fan va dom blåser Tanja nu
2021-04-23, 09:32
Medlem
Tror dom på allvar att det heter blygläppen, eller driver dom?
2021-04-23, 09:32
Medlem
Citat:
Det här är anledningen att Adrian inte gillar Simon.

Simon säger ”bra kuk” till personen som står bredvid han och pissar. Adrian går på tjejtoan, låser in sig ensam, sitter ner och KISSAR.
Han är inte lika modig som Tanja, han väääägrar visa blygdläppen! 🤣🤣🤣
2021-04-23, 09:34
Medlem
Citat:
Har faktiskt ingen aning. Jag har inte hört det i alla fall.

inte jag heller jag har hört andra däremot säga det x antal gånger

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in