2021-04-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Känns lite som hon är på bristningsgränsen:/ varit lite tufft på senaste och kändes som hon blev lite ledsen av att vara nominerad förra veckan. Sen tro att det var lungt, till att potentiellt hänga löst igen...

Ja, det är just de. Jag tror inte Emelie kommer lyckas att övertyga Nardos att rösta på Pedram, och då blir det garanterat Madde som sitter på Måndag. Men hon har hyfsat stöd här ute. Så blir väl Dennis som ryker oavsett
2021-04-23, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hoppas de sätter upp Simon och att det är två som åker. Då räddar jag Dompa... (Simon kommer aldrig att åka).

det är just den inställningen du har som gör att simon eventuellt åker vid ditt scenario
2021-04-23, 09:19
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Intressant och se om Madde grejar denna anstormning av röster mot henne
Jag vill se Peddo nominerad,precis som Joel går han under radarn
Han har varit totalt ointressant sedan Tess lämna
Hör han knappt längre och när han väl öppnar flabben så är det av noll värde
2021-04-23, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Känns lite som hon är på bristningsgränsen:/ varit lite tufft på senaste och kändes som hon blev lite ledsen av att vara nominerad förra veckan. Sen tro att det var lungt, till att potentiellt hänga löst igen...

Tror hon redan har förberett sig på det så som Emelie tjatade hela kvällen igår!
2021-04-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ja, det är just de. Jag tror inte Emelie kommer lyckas att övertyga Nardos att rösta på Pedram, och då blir det garanterat Madde som sitter på Måndag. Men hon har hyfsat stöd här ute. Så blir väl Dennis som ryker oavsett

Nej Mergim måste hem!
2021-04-23, 09:21
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Nadros tänker inte taktiskt utan tror att PEDDOT ÄR HENNES BROR
2021-04-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Precis
2021-04-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nej Mergim måste hem!

Nä, han underhåller ju och den enda som kan bidra till drama så han får gärna stanna en vecka till.
Dennis bidrar inte med något så han får gärna åka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är just den inställningen du har som gör att simon eventuellt åker vid ditt scenario

Det fanns samma farhågor kring Tanja och allt stödröstande förra veckan. Det gick bra. Jag tror att jag underskattade stödet från "vanliga" tittare och jag tror det är samma med Simon. Han är ju så charmig och jag tror inte att alla hans mindre charmiga sidor visats i avsnitten. (Jag kan ha fel där iofs, jag har inte kollat avsnitten så noga - rätta mig gärna om jag har fel, då får jag tänka om).
Medlem
Citat:

Nardos var besviken på Simon igår kväll av någon anledning. Kan hända att hon lägger sin röst på han nu.
2021-04-23, 09:25
Medlem
Synd att det inte går att rösta på den gapande fågelholken
2021-04-23, 09:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Precis plus att Simon nu står på hennes shitlist för att han igår sa att han står närmast Judith. Akta dig för att inte dyrka Nardos då faller du i onåd direkt och är ine värd hennes lojalitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in