2021-04-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Gällande det juridiska biten när det gäller BH incidenten är den absolut inte glasklar. Enklast är kanske att han gör en motanmälan för ofredande alt. sexuellt ofredande men då kommer han väl hängas av pöbeln på Stortorget.

Det är givetvis en stor skillnad på om han bara skulle dra ner hennes BH i förbifarten mot den situationen som nu uppstod iom att hon satt grensle över honom. Det kommer ju en juridisk instans ta med i beaktning.

Den nya samtyckeslagen gör ju att mer fokus hamnar på målsägaren, vilket lagen har fått kritik för.

- Varför satt du grensle över honom om du bara ville prata?

- Brukar du sätta dig gränsle över personer du vill ha en konversation med?

- Om en person skulle sätta sig grensle över dig för att konversera, hur skulle då reagera?

- Om du inte ville ha ett intimt umgänge med den tilltalade, varför valde du då att vara intim under konversationen.

...osv, osv.

Slutligen. Han verkar vara en idiot.

Bästa inlägget i denna tråd.

Och absolut är han en idiot, det skulle jag inte argumentera emot.

Du satte det juridiska argumentet på pottan om att BH-incidenten skulle gälla "sexuellt ofredande" när hon själv tar initiativet att sätta sig nästan naken på honom medan hon pratar. Blir nog inte svårt för killens advokat att argumentera emot det.
Citera
2021-04-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han ska även ha fört upp fingrarna i fittan på henne.

Ja läst det, men att sitta halvnaken på ngn och gnida sitt underliv mot en mans snopp känns som ett samtycke till sex, fine hon kan alltid säga nej men känns som hon har visat vad hon är redo att göra
Citera
2021-04-23, 00:33
Medlem
526s avatar
Var är videon? Finns det att kolla på?
Citera
2021-04-23, 00:42
Avslutad
Åklagare yrkar på livstidsfängelse och rubricerar det som grovvåldtäkt.
Citera
2021-04-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Om jag var kåt och sexuellt otillfredsställd, då hade jag varit sur och blivit ännu surare om en ovillig kvinna satte sig grensle halvnaken över mig och ville prata om att jag är sur för att jag är sexuellt otillfredsställd för att hon inte vill ha sex med mig. Och då hade jag kanske försökt få bort henne från min kuk genom att försöka ta av hennes BH. För då vill jag fokusera på att få min kuk att slakna, vilket är svårt när man har en halvnaken tjej över sig.

Jag har inte haft så mycket tjejer att jag har blivit immun mot dem.

Jag följer aldrig sån här jävla skit, men om det du skriver stämmer så är det här ett jävla skämt.

Hon sätter sig grensle över honom halvnaken och han reagerar med att börja smeka hennes fitta? Så konstigt?

Sa hon nej sen? Gjorde hon motstånd? Tog hon bort hans hand rent fysiskt?

Om han fortsatte efter ett nej och/eller efter att hon försökt få bort hans hand... - först DÅ kan man börja snacka i min värld!

Om det är så som jag uppfattat innehållet i tråden, att hon satte sig grensle över honom varpå han försökte smeka hennes fitta som ett SVAR på att HON satte sig grensle över honom och att han blivit anmäld pga det, så kan hela Sverige lika gärna brinna upp nu inatt.
Citera
2021-04-23, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Om någon blev utsatt för ett rån men inte försöker komma undan så är det inte ett rån?

Haha, lite väl magstarkt jämförelse ? Han ligger ju i sin säng och kan knappt hålla ögonen öppna. Vad finns det då för syfte att börja prata med honom?
Citera
2021-04-23, 02:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Jag var där, instämmer helt klart att Toby är en obehaglig person. MEN kvinnorna är minst lika obehagliga de anmäler bara för hämnd och för att klättra vidare på karriärstegen. Detta mönster märker jag bland 90 procent av folket därinne.
Om du jobbar där, när kommer dem börja sända PH igen?
Citera
2021-04-23, 02:36
Medlem
Skriver i den här tråden också då!

Någon som vet hur lång Toby är? Han är ju knappt ett halvt huvud längre än Ebba ser man i scenen när de står bredvid varandra och hon är ju väldigt kort? ;p
Citera
2021-04-23, 05:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Nej det är 2 olika situationer och 2 olika tjejer. Jennifer fick sin bh nerdragen i en halv sekund och det var allt som hände efter hon startat förspelet.
Citera
2021-04-23, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Har du så dålig koll på vad som är ok så att "nästa gång kanske det är du" så är det typ rätt åt dig.

Du förstår inte, gör han fel och döms för det så närmar det sig väl vad tidningarna eventuellt hänger ut.

Men ofta hängs inte ens pedofiler, mördare eller våldtäktsmän ut.

Här snackar vi om en person som inte är dömd eller ens utredd av polisen som hängs ut i de största kvällstidningarna.

Det är otroligt illa i flera dimensioner.
Citera
2021-04-23, 07:13
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av favxkvadrat
Jag följer aldrig sån här jävla skit, men om det du skriver stämmer så är det här ett jävla skämt.

Hon sätter sig grensle över honom halvnaken och han reagerar med att börja smeka hennes fitta? Så konstigt?

Sa hon nej sen? Gjorde hon motstånd? Tog hon bort hans hand rent fysiskt?

Om han fortsatte efter ett nej och/eller efter att hon försökt få bort hans hand... - först DÅ kan man börja snacka i min värld!

Om det är så som jag uppfattat innehållet i tråden, att hon satte sig grensle över honom varpå han försökte smeka hennes fitta som ett SVAR på att HON satte sig grensle över honom och att han blivit anmäld pga det, så kan hela Sverige lika gärna brinna upp nu inatt.
Politik är nedströms från kultur och underhållning. Om det gått till som du beskriver och en svensk domstol fäller för det så är det nog lika bra att undvika närmare kontakt med kvinnor. Då är det värre än vad jag trott.
Citera
2021-04-23, 07:14
Medlem
Citat:

Nej det är inte samma tjej. Den ens förde han upp fingrarna på, men den andra tog han bara av Bhn på när hon satt naken gränse på honom. Sen ska hon skrika våldtäkt hahah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in