Citat:
Ursprungligen postat av
eoku
Om jag var kåt och sexuellt otillfredsställd, då hade jag varit sur och blivit ännu surare om en ovillig kvinna satte sig grensle halvnaken över mig och ville prata om att jag är sur för att jag är sexuellt otillfredsställd för att hon inte vill ha sex med mig. Och då hade jag kanske försökt få bort henne från min kuk genom att försöka ta av hennes BH. För då vill jag fokusera på att få min kuk att slakna, vilket är svårt när man har en halvnaken tjej över sig.
Jag har inte haft så mycket tjejer att jag har blivit immun mot dem.
Jag följer aldrig sån här jävla skit, men om det du skriver stämmer så är det här ett jävla skämt.
Hon sätter sig grensle över honom halvnaken och han reagerar med att börja smeka hennes fitta? Så konstigt?
Sa hon nej sen? Gjorde hon motstånd? Tog hon bort hans hand rent fysiskt?
Om han fortsatte efter ett nej och/eller efter att hon försökt få bort hans hand... - först DÅ kan man börja snacka i min värld!
Om det är så som jag uppfattat innehållet i tråden, att hon satte sig grensle över honom varpå han försökte smeka hennes fitta som ett SVAR på att HON satte sig grensle över honom och att han blivit anmäld pga det, så kan hela Sverige lika gärna brinna upp nu inatt.