2021-04-22, 22:32
Medlem
Har försökt att hitta klipp på händelserna utan att lyckas tror jag. Hittar ett klipp där en tjej sätter sig grensle över en kille och pratar med honom. Jag brukar inte sätta mig grensle över någon när jag ska prata?
Vet inte riktigt hur allvarligt det kan vara att han drar i bh:n i en serie som bygger på nakenhet, sex och intriger. Måste väl i såna fall förekomma förtal med mera i massor?
Säger INTE att det är ok att göra det han gör, men att dra igång en rättegång om det känns överdrivet TYCKER JAG. Versaler för att markera att det är min åsikt.
Det andra fallet är en helt annan sak om det är så att han har fört upp fingrar i fiffi. Det är på en annan nivå enligt mig.
Men som sagt Bh-grejen känns som otroligt överdrivet om det inte är mer än det jag såg på klippet.
Citera
2021-04-22, 22:42
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Du är en sån jävla äcklig liten efterbliven horunge och jag blir nästan så jag vill PM:a och fråga vart du bor.

Har du aldrig varit med om att en person sätter sig på dig UTAN att det direkt blir typ att den menar att "stimulera din kuk"? INB4 INFO: DET FINNS INGA TECKEN PÅ ATT HON STIMULERADE HANS KUK, HON JUCKADE INTE DIREKT ÖVER HONOM UTAN HON FÖRSÖKTE PRATA MED HONOM. JAG HAR VARIT MED OM EN MILJARD GÅNGER ATT BRUDAR HAR SATT SIG I MITT KNÄ UTAN ATT FÖR DEN SAKEN SKULL "STIMULERA MIN KUK". JAG ANTAR ATT DINA DAGDRÖMMAR GLIDIT IVÄG LITE OCH ATT DU TÄNKER ATT "AHH,MEN JO. OM EN BRUD NÅGONSIN HADE SATT SIG PÅ MIG HADE JU MIN LILLA MINIKUK BLIVIT STIMULERAD."

Ditt sätt att se det som en självklarhet att hon "stimulerade hans kuk" (din äckliga jävla incel) visar bara att du är fucking oskuld och sitter och kompenserar för ditt egna misslyckande nu genom att tjata om att hon "stimulerade hans kuk".

Du är fucking efterbliven vill bara säga det. Så jävla tragiskt att du ens existerar.

Jag kräver bara ett jävla svar från dig: HUR STIMULERADE HON HANS KUK? Idiotmuppfitta.

Oj oj. Ta inte i så du smälter nu lilla snöflinga. Tillbaka till Instagram och posta meningslösa inlägg från tnkvrt och få klapp i ryggen av dina C/MP tjejer nu, You go girl!

OnT: vem kunde ana att något sånt skulle hända i ett program som PH? Jag menar, där är det väl bara intelligenseliten väl?

Det tråkigaste är att hans liv kommer fortsätta som vanligt , om han ens får något straff. Finns alltid tjejer som vill ha ett äckel (se bara blattelito).

I bästa världar blir han fängslad, kanske utnyttjad i fängelset och lever resten av livet i celibat.
Citera
2021-04-22, 23:00
Bannlyst
Citat:
Så DU hade inte tillåtit någon brud att sätta sig på dig om hon inte vill ha sex, för du vill fokusera på att prata ELLER ligga. (Shit mannen, du kan inte ha haft mkt med tjejer att göra hittils i ditt liv. )

Men DU tycker att om någon sätter sig på dig, för att få din uppmärksamhet, UNDER EN DISKUSSION ANG ATT DU ÄR SUR FÖR ATT HON INTE VILL LIGGA, då har du rätt att dra ner uBH?

Tror mången kvinnor är tacksamma att de aldrig fått träffa dig, för att parafrasera ruskigbuss.

Om jag var kåt och sexuellt otillfredsställd, då hade jag varit sur och blivit ännu surare om en ovillig kvinna satte sig grensle halvnaken över mig och ville prata om att jag är sur för att jag är sexuellt otillfredsställd för att hon inte vill ha sex med mig. Och då hade jag kanske försökt få bort henne från min kuk genom att försöka ta av hennes BH. För då vill jag fokusera på att få min kuk att slakna, vilket är svårt när man har en halvnaken tjej över sig.

Jag har inte haft så mycket tjejer att jag har blivit immun mot dem.
Citera
2021-04-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Asså jag fattar ju att tjejer gillar den sexuella maktposition dom tilldelats iom samtyckeslagen. Den fungerar ju också väldigt bra som ångerknapp. Men att dom gillar den gör den ju inte rätt i moralisk mening. Anmälan som dom här tjejerna medverkar till är moraliskt fel. Det ser ju alla och dom som skriver annat här är väl främst tjejer som är rädda om den sexuella maktpositionen.

Det är lika för alla. Finns inget i lagen som säger att det är en allvarligare överträdelse om det är en man som begår den. Idiot
Citera
2021-04-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Om jag var kåt och sexuellt otillfredsställd, då hade jag varit sur och blivit ännu surare om en ovillig kvinna satte sig grensle halvnaken över mig och ville prata om att jag är sur för att jag är sexuellt otillfredsställd för att hon inte vill ha sex med mig. Och då hade jag kanske försökt få bort henne från min kuk genom att försöka ta av hennes BH. För då vill jag fokusera på att få min kuk att slakna, vilket är svårt när man har en halvnaken tjej över sig.

Jag har inte haft så mycket tjejer att jag har blivit immun mot dem.

Du hade alltså försökt få bort henne från din kuk genom att ta av henne sin BH? Läser du ens vad du själv skriver?

Okej, summa summarum av ditt inlägg: Du tycker att din sexuella frustation väger tyngre än andras integritet.
Citera
2021-04-22, 23:12
Medlem
Så om jag fattat det rätt har ngn halvnaken tjej suttit på han och gnidit och så undrar dom varför ????
Citera
2021-04-22, 23:18
Bannlyst
Citat:
Du hade alltså försökt få bort henne från din kuk genom att ta av henne sin BH? Läser du ens vad du själv skriver?

Okej, summa summarum av ditt inlägg: Du tycker att din sexuella frustation väger tyngre än andras integritet.

I en sådan situation så anser jag att min integritet har företräde. Hon sitter över mig och tynger ner min hårda kuk. Det gör ont i kuken, jag vill få bort henne och drar därför av henne hennes BH.
Jag tror inte jag kan förklara bättre än så tyvärr.
Citera
2021-04-22, 23:28
Medlem
YuriOrlovs avatar
Gällande det juridiska biten när det gäller BH incidenten är den absolut inte glasklar. Enklast är kanske att han gör en motanmälan för ofredande alt. sexuellt ofredande men då kommer han väl hängas av pöbeln på Stortorget.

Det är givetvis en stor skillnad på om han bara skulle dra ner hennes BH i förbifarten mot den situationen som nu uppstod iom att hon satt grensle över honom. Det kommer ju en juridisk instans ta med i beaktning.

Den nya samtyckeslagen gör ju att mer fokus hamnar på målsägaren, vilket lagen har fått kritik för.

- Varför satt du grensle över honom om du bara ville prata?

- Brukar du sätta dig gränsle över personer du vill ha en konversation med?

- Om en person skulle sätta sig grensle över dig för att konversera, hur skulle då reagera?

- Om du inte ville ha ett intimt umgänge med den tilltalade, varför valde du då att vara intim under konversationen.

...osv, osv.

Slutligen. Han verkar vara en idiot.
Senast redigerad av YuriOrlov 2021-04-22 kl. 23:32.
Citera
2021-04-22, 23:40
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Du kan höra kvinnornas berättelse här:

https://m.youtube.com/watch?v=iGtskpkE-Y4
Oklart om han trycker in fingrarna i fittan eller under kjolen i det klippet.
Citera
2021-04-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YuriOrlov
Gällande det juridiska biten när det gäller BH incidenten är den absolut inte glasklar. Enklast är kanske att han gör en motanmälan för ofredande alt. sexuellt ofredande men då kommer han väl hängas av pöbeln på Stortorget.

Det är givetvis en stor skillnad på om han bara skulle dra ner hennes BH i förbifarten mot den situationen som nu uppstod iom att hon satt grensle över honom. Det kommer ju en juridisk instans ta med i beaktning.

Den nya samtyckeslagen gör ju att mer fokus hamnar på målsägaren, vilket lagen har fått kritik för.

- Varför satt du grensle över honom om du bara ville prata?

- Brukar du sätta dig gränsle över personer du vill ha en konversation med?

- Om en person skulle sätta sig grensle över dig för att konversera, hur skulle då reagera?

- Om du inte ville ha ett intimt umgänge med den tilltalade, varför valde du då att vara intim under konversationen.

...osv, osv.

Slutligen. Han verkar vara en idiot.

Om man som tjej sitter på ngn halvnaken och gnider sig då har väl tjej gjort gällande för sitt samtycke till sex eller ???
Citera
2021-04-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
Det är lika för alla. Finns inget i lagen som säger att det är en allvarligare överträdelse om det är en man som begår den. Idiot

Nämen nu får du nyktra till va! 😄. Det är en lag som tillkommit i ett försök att skydda unga tjejer från invandrarkillar. Tyvärr missbrukas den i en del fall. Som i det här fallet!
Citera
2021-04-23, 00:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Så om jag fattat det rätt har ngn halvnaken tjej suttit på han och gnidit och så undrar dom varför ????
Han ska även ha fört upp fingrarna i fittan på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in