Citat:
Ursprungligen postat av
Massalov
Du är en sån jävla äcklig liten efterbliven horunge och jag blir nästan så jag vill PM:a och fråga vart du bor.
Har du aldrig varit med om att en person sätter sig på dig UTAN att det direkt blir typ att den menar att "stimulera din kuk"? INB4 INFO: DET FINNS INGA TECKEN PÅ ATT HON STIMULERADE HANS KUK, HON JUCKADE INTE DIREKT ÖVER HONOM UTAN HON FÖRSÖKTE PRATA MED HONOM. JAG HAR VARIT MED OM EN MILJARD GÅNGER ATT BRUDAR HAR SATT SIG I MITT KNÄ UTAN ATT FÖR DEN SAKEN SKULL "STIMULERA MIN KUK". JAG ANTAR ATT DINA DAGDRÖMMAR GLIDIT IVÄG LITE OCH ATT DU TÄNKER ATT "AHH,MEN JO. OM EN BRUD NÅGONSIN HADE SATT SIG PÅ MIG HADE JU MIN LILLA MINIKUK BLIVIT STIMULERAD."
Ditt sätt att se det som en självklarhet att hon "stimulerade hans kuk" (din äckliga jävla incel) visar bara att du är fucking oskuld och sitter och kompenserar för ditt egna misslyckande nu genom att tjata om att hon "stimulerade hans kuk".
Du är fucking efterbliven vill bara säga det. Så jävla tragiskt att du ens existerar.
Jag kräver bara ett jävla svar från dig: HUR STIMULERADE HON HANS KUK? Idiotmuppfitta.
Oj oj. Ta inte i så du smälter nu lilla snöflinga. Tillbaka till Instagram och posta meningslösa inlägg från tnkvrt och få klapp i ryggen av dina C/MP tjejer nu, You go girl!
OnT: vem kunde ana att något sånt skulle hända i ett program som PH? Jag menar, där är det väl bara intelligenseliten väl?
Det tråkigaste är att hans liv kommer fortsätta som vanligt , om han ens får något straff. Finns alltid tjejer som vill ha ett äckel (se bara blattelito).
I bästa världar blir han fängslad, kanske utnyttjad i fängelset och lever resten av livet i celibat.