2021-04-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Sååå. Summan av kardemumman.

R0xana var ute med dar0, någon som vet varför hon träffade han kl3 på natten? 🙄

R0xana har nu fått motta dödshot, pga.
1. Hon anklagas för att vara den som goat dar0, märkligt att hon är ute med han kl3 på natten och, denna tidpunkt blir han även skjuten.
2. Hon anklagas för att vara otrogen mot benji som för övrigt är havals bästa vän, för då kommer vi tillbaka till frågan, vad gjorde hon kl3 på natten med dar0?

Precis! Ingen som kunnat bekräfta säkert ännu att R va tjejen på plats men en del säger att de va hon. Isånnafall om hon var på plats så är det någon av dom två alternativen som stämmer nog om inte båda två hade inte blivit förvånad om hon både gowa honom och var otrogen mit Benji. Säkert fick hon en slant för de också så hon kan gå och spendera blodspengar på fina gucci väskor skor etc.

Däremot har Havals syster uttalat sig om att tjejen som var på plats inte ska va någon utav dom nämnda tjejerna och att hon inte är delaktig i något av detta och att hon står nära familjen.

Intressant endå att veta vem tjejen är de kan också va så att dom bara säger så för att sen själv inte få misstankar emot sig när hon dödas eller för att snuten inte ska plocka in henne så hon blir oåtkomlig. Den som vet med säkerhet vem tjejen var på plats snälla kom fram med ett namn!
Senast redigerad av Niggerslayer 2021-04-22 kl. 20:23.
Citera
2021-04-22, 21:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han sitter ju i bilen i dubai och rappar och skryter om att han är rik och lägger några millar på ditt liv ngt liknande. 🥲🤦🏽‍♀️ riktig gangster bakom skärmen. Från att han gömde sig i västerås och var skräckslagen till att han nu har fått pungkulor av stål nu när alla sitter inne och han äe utomlands. 😂

Ja.. namnet säger ju allt. Nils grönis äe inte född till att vara gangster han är född till att jobba på en bank med aktiekapitalutdelning 😂
Fast Manolo är efterlyst. Men uppenbarligen. Någon som ens läst FUP. När einars vänner efter kidnappningen letar fram vapen. https://www.expressen.se/nyheter/krim/tidigare-fotbollsspelaren-ska-horas-i-rattegangen/
Citera
2021-04-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Precis! Ingen som kunnat bekräfta säkert ännu att R va tjejen på plats men en del säger att de va hon. Isånnafall om hon var på plats så är det någon av dom två alternativen som stämmer nog om inte båda två hade inte blivit förvånad om hon både gowa honom och var otrogen mit Benji. Säkert fick hon en slant för de också så hon kan gå och spendera blodspengar på fina gucci väskor skor etc.

Däremot har Havals syster uttalat sig om att tjejen som var på plats inte ska va någon utav dom nämnda tjejerna och att hon inte är delaktig i något av detta och att hon står nära familjen.

Intressant endå att veta vem tjejen är de kan också va så att dom bara säger så för att sen själv inte få misstankar emot sig när hon dödas eller för att snuten inte ska plocka in henne så hon blir oåtkomlig. Den som vet med säkerhet vem tjejen var på plats snälla kom fram med ett namn!

Okej vi har gått på Einars linje med bruden som lura killen men det kan vara någon som de va hemma hos innan de åkte hem!
Vem har killen varit hemma hos innan han skulle gå hem?

Va händer om mördarna(gänget) vill att vi ska gå på denna linjen?

Har sett alldeles för många som skrev att jag har rätt de Einar men det kan vara att gänget har Massa konto här o skriver o försöker lägga på Svennen så Einar ska vara i fara från Haval!?

Vem vinner mest på det?

Det kan vara vårbynätverket eller va fan de kallas ha kunnat göra det också för de får inga pengar så gör de detta o använder Haval som vapen för o få bort Einar för han vill inte betala!

Vem mer kan vinna på detta?
Citera
2021-04-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qanty
nej men folk spekulerar väl eftersom haval och hans bror var nära = haval var inblandad i kidnappningen = haval sitter häktad och ingen kommer åt han = dem tar hans bror. det är ju inget nytt att kriminella gör så. känns mer ologiskt att det INTE skulle ha något att göra med gängbrottsligheten eftersom det är så pass vanligt i kretsen han befann sig i, men vad vet jag.
Jag syftade mer på idioterna som kollar vilka tjejer Dara följer på Instagram och slumpmässigt namedroppar några av dem som hans flickvän och den som var på plats bredvid honom.
Det gör det inte bättre när de sedan hävdar att det troligtvis är flickvännen som har sålt ut Dara.

Givetvis har mordet med gängbrottslighet att göra.
Men vad jag vet hade Dara ingen delaktighet i kidnappningen, så OM Einar skulle ligga bakom detta så skulle han alltså ha mördat en oskyldig lillebror som hämnd mot Haval. Låter väldigt osannolikt.
Jag undrar om Dara själv var inblandad i gängbrottslighet. Om han var det är det ju högst sannolikt att han helt enkelt hade någon personlig konflikt.
Senast redigerad av balditroNN 2021-04-22 kl. 22:16.
Citera
2021-04-22, 22:15
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Okej vi har gått på Einars linje med bruden som lura killen men det kan vara någon som de va hemma hos innan de åkte hem!
Vem har killen varit hemma hos innan han skulle gå hem?

Va händer om mördarna(gänget) vill att vi ska gå på denna linjen?

Har sett alldeles för många som skrev att jag har rätt de Einar men det kan vara att gänget har Massa konto här o skriver o försöker lägga på Svennen så Einar ska vara i fara från Haval!?

Vem vinner mest på det?

Det kan vara vårbynätverket eller va fan de kallas ha kunnat göra det också för de får inga pengar så gör de detta o använder Haval som vapen för o få bort Einar för han vill inte betala!

Vem mer kan vinna på detta?
BMC å E. Eller Västerås. Maykxxx.
Handlade väl från början om vem som var vems manager. Revenue stream. Hans pengar när har var inte var myndig. Om ni tror att inget MC gäng skulle beblanda sig. Läs på.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-04-22 kl. 22:19.
Citera
2021-04-22, 23:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag ser din inlägg broder o ser direkt vi tänker likadant om det R som har pojkbän o går tar en joint 2:30 på natten med andra killar, om jag hade varit R kille hade jag fått reda på det att hon gör så bakom min rygg hade man gjort saker så ingen kommer vilja ha henne efteråt

Det fetade: pga k•äk som dig som debatten ang kvinnovåld rasar i pressen just nu.

Bara för man har manliga vänner som tjej och umgås med dessa betyder det inte att man automatiskt ligger med dom. Ditt nick är minst sagt missvisande.
Citera
2021-04-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Jag syftade mer på idioterna som kollar vilka tjejer Dara följer på Instagram och slumpmässigt namedroppar några av dem som hans flickvän och den som var på plats bredvid honom.
Det gör det inte bättre när de sedan hävdar att det troligtvis är flickvännen som har sålt ut Dara.

Men vad jag vet hade Dara ingen delaktighet i kidnappningen, så OM Einar skulle ligga bakom detta så skulle han alltså ha mördat en oskyldig lillebror som hämnd mot Haval. Låter väldigt osannolikt.
Jag undrar om Dara själv var inblandad i gängbrottslighet. Om han var det är det ju högst sannolikt att han helt enkelt hade någon personlig konflikt.

Mot bakgrund av att folk, som uppvisar alla tecken på att tillhöra kategorin, har hängt utanför hans port efter hans död, så tyder allt på att han var gängkriminell, ja. Om man dömer hunden efter håren.
Citera
2021-04-23, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN

Låter inte alls osannolikt. Folk är fega råttor nu för tiden och skjuter killens lillebror. Vårbu kunde säkert själva ha avslutat Einar flera gånger. Men man gör inte så.
Citera
2021-04-23, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Vad heter Havals syster på instagram & twitter?

Perikhalil
Citera
2021-04-23, 05:41
Medlem
”Oj, oj, oj, snälla någon come get your boy, ligger kastad här som en voi”
Text ur Dani M låt som släpptes inatt featuring.... Einar.

Brukar inte tänka på texterna men detta kändes kryptiskt
Citera
2021-04-23, 08:25
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Sluta snacka skit, det finns hur mkt brudar som helst som lägger upp sig för vad å vem som helst!

Det finns det säkert, men inte fan behöver man dra alla över samma kam OCH hota med våld!
Alla gör inte så, nej!
Men om hon nu gjorde det (dvs låg med honom, inte agerade bete, för det vet vi faktiskt inte, menar ni killar på att hon på riktigt förtjänar stryk? Ni hade alltså misshandlat henne för att hon står ute och röker med en annan kille mitt i natten för att ni utifrån det antar att hon knullar honom?
Citera
2021-04-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Jag vet men haval skulle köpa sen han hade ej pengarna t det

Smart snubbe, trodde han att han skulle få det på krita (då hade väl allt gått upp i näsan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in