Dessa aktivister alltså. Deras arbete går ut på att hitta rasism, nazism, sexism och annat precis överallt.
Hon sitter garanterat och googlar på symboler för att kunna hitta symboler som hon kan tolka som rasistiska, nazistiska, sexistiska, islamofobiska, homofobiska, retardofobiska och vad mer man nu kan tänkas hitta på.
Men man måste ju ändå tycka lite synd om henne och andra av hennes gelikar.
Jag menar, livet måste vara helt jäkla sinnesjukt jobbigt och svårt att leva för henne och andra som är som henne.
Att vara Jonna Sima eller någon annan liknande henne måste ju vara som att vara en öppen homosexuell i ett Saudi Arabiskt palats eller som att vara en jude som tvingas leva med nazisterna och arbeta med anti-jude-propaganda.
Det måste vara ett rent helvete att leva helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Hon verkar dock själv inte anse sig befinna sig under vår sol, utan istället långt borta från vår galax. Fast samtidigt kanske hon existerar i flera exemplar, då hon angriper sig själv på Twitter?
https://twitter.com/hanifbali/status/1384815886444400643
Jag undviker att kalla Sima för en idiot, då jag undrar om det verkligen är schysst mot många andra idioter att förknippa dem med henne.
Hehe, först när jag började läsa ditt sista stycke så blev jag snabbt lite besviken men tänkte att det var stort ändå att skriva så men sen fortsatte jag och läste klart och då blev allt bra igen.