2021-04-23, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ojdå, Simon skojar om att han ska stöta på Madde (typ), och Adrian hör det från andra sidan väggen (i gymmet) och bankar på väggen och ropar "försök inte sno min Madde!"

såg också det!! Fatta chocken jag fick! Men har alltid vetat att Mössan gillat Madde
2021-04-23, 00:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jössi måste nog vara något av det fulaste smeknamnet jag hört talas om. Det enda bra med Jössi är att hon skrev till Ojudith att hon for gud skyll skulle sluta att hångla på fyllan.
Har vi nån bild på Jössi? Jag ser framför mig en kraftig manhaftig kvinna med rakat huvud eller möjligen dreads, och ring i näsan.
2021-04-23, 00:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är tyvärr han som är Jack

LOL
Medlem
Älskar Pedrams godnatt sagor ❤ Vilken inlevelse. Han minns verkligen alla detaljer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
JA DET VAR DET Seb fortsatte han slå mot glaset för att påminna Simon när han inte slutade

Kom inte hit och förpesta tråden nu igen med en massa skit om den icke existerande relationen mellan Adrian och Madde. Tack på förhand.
2021-04-23, 00:21
Medlem
Isbiten är 100% Julia. Dom är inte dumma nog att underskatta tittarna såpass mycket att dom skulle koda sitt paktande! Då hade dom bara paktat rätt av, dom försöker inte lura någon.
Däremot så kan väl tänkas att dom vill skydda personer som inte kan tala för sig självas integritet.. Det hände grejer mellan judith och Julia och Judith har behov av att prata om det men vill inte utsätta Julia. Det är därför det är judith som måste kolla att pedram och tanja förstår koderna..
Senast redigerad av DJCringe 2021-04-23 kl. 00:24.
2021-04-23, 00:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det här är solklart! Tror stenhårt på din teori. De nämnde även Adrian vid namn, och förstår nu att de menade att han är med på det hela. Ska bli VÄLDIGT intressant att se hur "de fyras gäng" röstat.

Måste kolla inatt när de ska sova om det kommer nya kodord att knäcka.
Jaha om dom har paktat, so what?
Är ju pakta det hela går ut på, och så har det ju alltid varit, även om det har varit tillåtet eller ej.

Det har ju dessutom för helvete det enda Emelie i princip gjort sen hon klev in i huset!
Och Nardos, fast hon ska spela så oskyldig.
2021-04-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
JA DET VAR DET Seb fortsatte han slå mot glaset för att påminna Simon när han inte slutade

Nej men ÄR DET SANT? När hände dettae?

Ridne var spot on. Största spelaren där inne, det ska man ge honom den lille papegöjknullaren.
2021-04-23, 00:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Exakt! Ska göra samma.
Vi måste bara vänta tills Simon somnat. Han är ju inte med i pakten.
2021-04-23, 00:24
Medlem
Pedram är typ en sån som kommer glida med till in indet sista utan att någonsin vara nominerad. Vi kommer alltså behöva stå ut med honom till slutet men han kommer aldrig vinna Big Brother
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Isbiten är 100% Julia. Dom är inte summa nog att underskatta tittarna såpassnycket att dom skulle koda sitt paktande! Så hade dom bara paktat rätt av, som försöker inte lura någon.
Däremot så kan väl tänkas att dom vill skydda personer som inte kan tala för sig själva integritet.. Ser hände grejer mellan judith och Julia och judith har behov av att prata om det men vill inte utsätta Julia. Det är därför det är judith som måste kolla att pedram och tanja förstår koderna..
Medlem
Vi MÅSTE diskutera vad det är med Adrians snopp. Han sitter ner och duschar, sen när han reser sig upp så är vändningen mot kameran precis uttänkt så den inte ska kunna filma mot hans kalsonger så man ser han framifrån.

VAD TROR NI DET ÄR han gömmer mellan benen???? Aldrig sett en kille göra så där förut. Han tar på sig byxorna under täcket för han inte vågar resa sig ur sängen i bara kalsongerna.

Är detta normalt? Jag undrar fan genuint

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in