2021-04-23, 00:13
Medlem
Contragulationss avatar
Lyssna nu på Peddi, era kodordsälskare. Det här är ingen godnattsaga. Det här är hans plan. Hans plan för att vinna BB allt kodat och klart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Du är en tragisk person ketchup skaffa dig ett ett jobb och liv istället för att följa BB 24/7
Kan inte du bara lämna tråden och fokusera på att tillfriskna? Du lider uppenbarligen av en allvarlig psykisk störning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
när emelie försökte få henne o välja pedram så sa hon jag har kommit nära simon och pedram. vilket innebär att hon kommer välja madde
Absolut! Min lista revideras!
Medlem
Kan inte lyssna på Pedrams röst, han är verkligen den jag vill mest ska åka ut i huset. Ni som gillar honom? Vad är det ni gillar med Pedram?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Adrian runkar i duschen. sittandes
eller

fan ändå jobbigt o va med i BB, inte en lugn stund ifred nånstans får du.

men han sitter bara o spolar vatten o filosoferar, tvättar dig och sen går ut o sov. sitt inte där som en psykstörd
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Svarade just någon annan på just Nardos, är själv osäker där, grundade det på något jag nog hört fel om. Absolut inte varit sur på Simon vad jag märkt av, tänkte bara att om Madde är nära så måste det bli Simon av Pedram och Simon.
Nardos störde sig och var sur/besviken på Simon då han enligt henne sagt att han kommer sitta i final. Detta grubblade hon på och störde sig på ett ganska bra tag tidigare idag. Hon pratade även med Simon om det om jag minns rätt.

Inte 100 på hur gången var men det var något sådant.
2021-04-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
I en rödvinsdimma, så BEAR WITH ME

Men varför i helvetet gormas det om vem som ska UT. BB lät väl oss bara rösta så en gång förra året när Amilia rök.

Gör dom det nu är det ju solklart att Merran åker.
Är inget fan, men Emelie underhåller mig i rutan. Hon kommer dock klara sig med instagram i ryggen. Dompa däremot, mitt ögongodis ligger i riskzonen. Han må kanske inte tillföra så mycket men han är en stämningshöjare av rang i nivå med Tanja.

Hoppa men tror tyvärr inte att Peddot kammar hem poängen imorgon och ansluter till trion som redan är nominerad.
Dock inte fattat om dom i huset bara for välja mellan dom som fick lika många röster eller om dom får rösta fritt mellan dom som redan är nominerade.

De får rösta på dem som kom upp på skärmen: Madde, Pedram, Joel, Simon. Hoppas Pedram hamnar där.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Gissar på morgondagens röstning:

Tanja: Nardos
Judith: Madde
Simon: Madde
Pedram: Madde
Adrian: Simon
Emelie: Pedram
Dennis: Madde
Madde: Pedram
Nardos: Simon
Joel: Pedram
Mergim: Simon

Min gissning:
Tanja: Madde
Judith: Madde
Simon: Pedram
Pedram: Madde
Adrian: Simon
Emelie: Pedram
Dennis: Madde
Madde: Pedram
Nardos: Madde
Joel: Simon
Mergim: Simon

Madde 5, Pedram 3, Simon 3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Kan inte lyssna på Pedrams röst, han är verkligen den jag vill mest ska åka ut i huset. Ni som gillar honom? Vad är det ni gillar med Pedram?
Nej, nu måste jag stänga av. Orkar inte lyssna på skiten. Gud natt!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag tror på teorin att kodordet vit choklad för Julia bytt namn till isbiten och att glaset är huset. Diskussionen om kodord kom efter Judith ville berätta för Tanja om Trollet som är Julias kompis.

Vi får se när vi sett nomineringarna om den teorin är fel.
Jepp. Detta tror jag med. Vi får se!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Tyvärr lyssnade inte Ojudith på sin vän.
Hon lyssnade, men valde att strunta i just det rådet. Var inget roligt råd
2021-04-23, 00:15
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, nu måste jag stänga av. Orkar inte lyssna på skiten. Gud natt!
Gooood night!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in