2021-04-23, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jössi måste nog vara något av det fulaste smeknamnet jag hört talas om. Det enda bra med Jössi är att hon skrev till Ojudith att hon for gud skyll skulle sluta att hångla på fyllan.
En sann vän! 🤣👍
2021-04-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
nej nardos väljer madde det har hon sagt
Har hon??? Det var som tusan! Jag tänkte skriva Madde först men fick för mig att hon sa i köket tidigare att Madde var en av få hon litade på. Men jag har verkligen slökollat senaste timmarna så var lite osäker på just den.

Isf borde det ju vara klart att Madde blir nummer 4 (även om jag prickat ett par av de andra fel).
2021-04-23, 00:07
Avstängd
har inte joel en egen säng?
bögfan
2021-04-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det här är solklart! Tror stenhårt på din teori. De nämnde även Adrian vid namn, och förstår nu att de menade att han är med på det hela. Ska bli VÄLDIGT intressant att se hur "de fyras gäng" röstat.

Måste kolla inatt när de ska sova om det kommer nya kodord att knäcka.

Exakt! Ska göra samma.
2021-04-23, 00:10
Medlem
I en rödvinsdimma, så BEAR WITH ME

Men varför i helvetet gormas det om vem som ska UT. BB lät väl oss bara rösta så en gång förra året när Amilia rök.

Gör dom det nu är det ju solklart att Merran åker.
Är inget fan, men Emelie underhåller mig i rutan. Hon kommer dock klara sig med instagram i ryggen. Dompa däremot, mitt ögongodis ligger i riskzonen. Han må kanske inte tillföra så mycket men han är en stämningshöjare av rang i nivå med Tanja.

Hoppa men tror tyvärr inte att Peddot kammar hem poängen imorgon och ansluter till trion som redan är nominerad.
Dock inte fattat om dom i huset bara for välja mellan dom som fick lika många röster eller om dom får rösta fritt mellan dom som redan är nominerade.

EDIT: ah så asså, rösta på vad som helst utom Mergim. Heeeej
Senast redigerad av sejja 2021-04-23 kl. 00:14.
Medlem
Donnabella666s avatar
Eftersom jag inte hänger med i år på samma vis så undrar jag hur ni röstar?
Jag vill ha ut Mergim !
Det ÄR Nr 1 !
Jag röstar på Dennis.Emelie lär väl få röster ändå.Hoppas jag tänker rätt....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Tror du kan vara väldigt rätt ute där. Tveksamt om Nardos lägger sin på Simon dock, eller var hon lite irriterad på honom ikväll? Det spelar nog mindre roll i slutändan om de andras röster stämmer på ett ungefär. Tror det blir Madde after all.
Svarade just någon annan på just Nardos, är själv osäker där, grundade det på något jag nog hört fel om. Absolut inte varit sur på Simon vad jag märkt av, tänkte bara att om Madde är nära så måste det bli Simon av Pedram och Simon.
2021-04-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
En sann vän! 🤣👍
Verkligen! Tyvärr lyssnade inte Ojudith på sin vän.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
I glaset= att få andra att vara med på det. Hemma? tanja var redlös, men känner spontant att hon menade att någon av dem isåfall skulle åka.
de smälte is som de samlade upp i glas skålen emelie och Denis biten vann .case closed
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-23 kl. 00:13.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Har hon??? Det var som tusan! Jag tänkte skriva Madde först men fick för mig att hon sa i köket tidigare att Madde var en av få hon litade på. Men jag har verkligen slökollat senaste timmarna så var lite osäker på just den.

Isf borde det ju vara klart att Madde blir nummer 4 (även om jag prickat ett par av de andra fel).
när emelie försökte få henne o välja pedram så sa hon jag har kommit nära simon och pedram. vilket innebär att hon kommer välja madde
Medlem
Adrian runkar i duschen. sittandes
eller

fan ändå jobbigt o va med i BB, inte en lugn stund ifred nånstans får du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
I glaset= att få andra att vara med på det. Hemma? tanja var redlös, men känner spontant att hon menade att någon av dem isåfall skulle åka.
Jag tror på teorin att kodordet vit choklad för Julia bytt namn till isbiten och att glaset är huset. Diskussionen om kodord kom efter Judith ville berätta för Tanja om Trollet som är Julias kompis.

Vi får se när vi sett nomineringarna om den teorin är fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in