Simon roligast idag. Hans Adrian-imitation var priceless
Det syns att han mår bättre idag. Annars har han varit så utanför och nere ända sen Steffi åkte.
Brevet med tittarhälsningar var precis vad han behövde.
Djävligt många Emiliehatare här som debuterar på Flashback med sina första inlägg. Ser framför mig en drös av finniga och tjocka kärringar som inte klarar av att se en stark och vacker tjej. Skrattar för mig själv då jag läser människans/människornas identiska kommentarer. För mig räcker det med en alias då man kan skriva flera gånger istället.
Hon behövs absolut i huset. Dels för att Adrian inte ska härja fritt med sitt jävla beteende som inte en enda annan jävel vågar ifrågasätta förutom hon. Att hon sen säger det till de andra är bara bra så de öppnar ögonen.
Hon är också den enda som vågar ställa frågor som inte är ”Hur mår du i huset nu”. Hon är också den som vågar visa när hon blir sur och brinner av och inte sitter och ler fast man kokar egentligen.
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.
Om du har rätt (vilket jag hoppas) bjuder jag på öl
Djävligt många Emiliehatare här som debuterar på Flashback med sina första inlägg. Ser framför mig en drös av finniga och tjocka kärringar som inte klarar av att se en stark och vacker tjej. Skrattar för mig själv då jag läser människans/människornas identiska kommentarer. För mig räcker det med en alias då man kan skriva flera gånger istället.
Raring, om du hängt i bb-tråden på flashback tidigare så hade du vetat att inläggen i denna tråd inte genererar någon siffra på inläggen. Busted, så att säga