2021-04-22, 23:00
Medlem
Jag såg debatten med Jonna om Yasin och hon förstod verkligen inte kritiken utan resonerade som en 13åring. Detta exemplet visar att hon inte klarar av mer. Pinsamt för AB.
Citera
2021-04-22, 23:02
Medlem
Men nowadays så är ju Lina Stenberg långt mer radikal än hon. Är en ny kvinnlig cheriff på plats nu.

Att man som 26 åring kan få en sån megafon är ju sanslöst.

Löfven låtsas som att det regnar.
Senast redigerad av AntiSthlm2022 2021-04-22 kl. 23:16.
Citera
2021-04-22, 23:12
Medlem
Jag har en känsla av att hon hade nog inte räknat med det motstånd hon har fått skall bi intressant och se hur det slutar.

På 90-talet så var det också ett jäkla driv på feministerna i Sverige nästan i nivå med vad som händer idag massor av kvinnliga stolpskott fick lufta sina åsikter i svt i ett av opinonprogrammen där en kvinna utryckte sig jävligt korkat. Hon sa på fullaste allvar att alla män skall kastreras för hon ansåg att män var djur. Den feministiska marschen bara tystnade över en natt, jag bara väntar på nästa stora dumhet.
Citera
2021-04-22, 23:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTrouble
Jag såg debatten med Jonna om Yasin och hon förstod verkligen inte kritiken utan resonerade som en 13åring. Detta exemplet visar att hon inte klarar av mer. Pinsamt för AB.

Jag är svensk soldat. Jag dör för Jonna. Eller nja måste vi dö får en sådan dum en?! Pinsamt vi måste ifrågasätta det här. Fan vill ju inte dö för en dum en som henne.
Citera
2021-04-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
Ajajaj... nu ligger du illa till. Ett stort jävla hål och det skall alltså sammankopplas med kvinnosymbolen. Vänta bara tills fröken Sima får nys om detta
Hoppas jag kommer ihåg din sammankoppling för all framtid, och alltid få fnissa åt gruvans djup när jag ser symbolen.

Jag vet inte vad som är roligast i den här historien, allt är är kattguld!

Just den där reflexen "att ingen tänkt på det tidigare" som någon nämnde är nog favoriten, ihop med galaxen.

Fuskandet kommer långt ner på pinsamlistan här tycker jag
Citera
2021-04-22, 23:20
Medlem
Hahahahah!!!! Jonna sima, vilket skämt
Citera
2021-04-22, 23:25
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Inte en slump hon arbetar på Aftonbladet.......
Citera
2021-04-22, 23:28
Medlem
keften-madss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naitzabez
Jonna är givetvis fullt medveten om att hon startar ett drev men den tweeten, så dum är hon inte, det var syftet.

Bästa man kan göra är att ignorera, det slår tusen gånger hårdare än att tjafsa på twitter och säga det uppenbara. När dreven inte startas så är det inte lika kul, ingen vill ju tweeta 24/7 utan respons.

Du har helt rätt min vän, men Flashback/Twittermobben nappar ju så otroligt lätt på denna sortens bete. Krönikan om kvinno/vänsterhat kommer imorgon och alla fjärtar som inte klarar av att tänka ett extra varv kring hur det här med att anpassa sitt patos efter att söka en viss reaktion får stå med byxorna nere.

De som reagerar så starkt på detta är de som är skämtet.
Citera
2021-04-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Hoppas jag kommer ihåg din sammankoppling för all framtid, och alltid få fnissa åt gruvans djup när jag ser symbolen.

Jag vet inte vad som är roligast i den här historien, allt är är kattguld!

Just den där reflexen "att ingen tänkt på det tidigare" som någon nämnde är nog favoriten, ihop med galaxen.

Fuskandet kommer långt ner på pinsamlistan här tycker jag

12 lag försöker undkomma Euefas extrema korruption. Ser ej problemet.
Citera
2021-04-22, 23:32
Medlem
StarkMarks avatar
Dan Eriksson sammanfattar Jonna:

"Jonna Sima är verkligen Twitterguld. Aldrig har någon bättre illustrerat en korkad, världsfrånvänd kulturkärring än henne."

https://www.twitter.com/erikssondan/status/1385208699334152194
Citera
2021-04-22, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naitzabez
Jonna är givetvis fullt medveten om att hon startar ett drev men den tweeten, så dum är hon inte, det var syftet.

Bästa man kan göra är att ignorera, det slår tusen gånger hårdare än att tjafsa på twitter och säga det uppenbara. När dreven inte startas så är det inte lika kul, ingen vill ju tweeta 24/7 utan respons.

Volvo_Jonna skrattar hela vägen till banken. Eller hur det nu skrivs nowadays.
Citera
2021-04-22, 23:33
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Jonna må vara dum men hon kan aldrig ha trott att hennes tweet skulle mötas av medhåll och hejarop. Syftet var väl snarare att dra igång "hatet", för det vet man ju, att då kommer alla de goda till undsättning. Tänk vilken dröm att få vara i centrum när det ska ojas över de vita, heterosexuella männen och deras "drev". Här strävas inte efter konsensus mellan könen, förmodligen skiter hon i feminismen, livsluften är väl snarare att elda på motsättningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in