2021-04-22, 23:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Fattar. Men, det tror jag inte. Inte folk som tittar liven och verkligen gillar "BB-konceptet". Hon känner folk. Som jag sa i tidigare inlägg inför förra måndagen riktade hon sig direkt till kameran och bad olika personer kampanja för henne (önskar jag mindes namnen.)

Ja så är det.. Stoooora konton som hjälper henne att ragga röster. Men om man tittar på mammagruppen på Facebook så fullkomligen älskar de Madde verkar det som. Så .. Ja jag vet inte. Hur det än är så får hon ihop mycket röster.
2021-04-22, 23:05
Medlem
Nardos skulle dra och gymma så fort Simon kom. I fucking see you "ärthjärnan".
2021-04-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tänk efter, vad vet vi om Adrian egentligen (utom det uppenbara)?

Det enda jag vet är att han har en systerdotter, hans mamma är hudterapeut, han spelar fotboll, han jobbar med att sälja nått. Men vad mer? Vet inte EN ENDA händelse från hans liv. Alltså noll. Och då har jag sett MYCKET av denna säsong.
ja han intervjuar observerar sprutar och kutar.En hal jäkel på alla sätt och vis
2021-04-22, 23:06
Medlem
Ok hörni!
Jag vet att Emelie inte är omtyckt här, o att hennes personlighet inte går hem hos många MEN tjejen är fan ändå smart (ibland) o hon har gissat sig fram till mycket som visat sig vara sant och ibland uttryckt åsikter identiska med populära åsikter här inne!
Hon är ingen vinnare, jag köper det! Men vi behöver henne för att få ut de fulaste o falskaste där inne, för hon är vass o avslöjar deras spel o gör det svårt för dem! Vi behöver Emelie kvar för att plocka ut Pedram och Adrian först o främst! Sen får vi se!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
🦜👀

Han har inte öppnat sig om några djupare saker som rör honom personligen och det är jättekonstigt om man är så nära varandra där inne? Mycket intregitet där för att vara en sån vänskapssökande person som AD utger sig för att vara?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja han intervjuar observerar sprutar och kutar.En hal jäkel på alla sätt och vis

Avled
2021-04-22, 23:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Heeelt otroligt att den tjejen kan ha stort stöd faktiskt. Är genuint förvånad över det. Men men. Det är vad det är.
Kan ju bero på att normalt funtade personer ser från en annan sida än er som favoriserar knulltjejen Tanja. Håller hon fortfarande på med Judit eller har hon återgått till Peddot? Emilie har stil och allt det som saknas hos Tanja.
2021-04-22, 23:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tack för att du leder mig rätt. Du har helt rätt. Mergim måste ut. Det vet jag innerst inne. Idag har Emelie triggat mig något så ofantligt bara.
Om Mergim och Nardos är 100% på måsteutfortastmöjligast-listan, steg surjävla Emelie (numera även en bevisad psykopat) till 99.99999999%.

Så hon är och nosar på toppplaceringen, minst sagt.
Ibland ÄR hon vidrigare än till och med Mergim, otroligt nog?
2021-04-22, 23:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ja. En stor fet staty av Satan där det står "Mänsklighetens manipulatörer numero uno" på.
HAHAHAHA!
2021-04-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Fattar. Men, det tror jag inte. Inte folk som tittar liven och verkligen gillar "BB-konceptet". Hon känner folk. Som jag sa i tidigare inlägg inför förra måndagen riktade hon sig direkt till kameran och bad olika personer kampanja för henne (önskar jag mindes namnen.)
Angelica Blick
2021-04-22, 23:09
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Om Mergim och Nardos är 100% på måsteutfortastmöjligast-listan, steg surjävla Emelie (numera även en bevisad psykopat) till 99.99999999%.

Så hon är och nosar på toppplaceringen, minst sagt.
Ibland ÄR hon vidrigare än till och med Mergim, otroligt nog?

Ja det är hon!
2021-04-22, 23:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej jag tycker inte heller att hon passar i BB alls. Visst hon är jättesnäll och go men som du säger... inget content. Hon borde hålla sig till stylingprogram för detta koncept tycker jag inte hon passar i. Sen verkar hon ju populär så hon tilltalar ju uppenbarligen andra tittare.
Jag tror det handlar om att det finns så många fler som man retar sig på, och därför vill ha ut före henne.. Hon är neutral och ingen man blir störd av.
De folk retar sig på åker alltid ut först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in