2021-04-22, 19:48
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Usch varför är tråden full av Nardos och Emelie stans helt plötsligt? är detta nya mammagruppen?
De börjar känna en viss panik för att deras favoriter kanske inte är så populära som de vill. Så de försöker komma hit och sprida sin dynga.
2021-04-22, 19:48
Medlem
lillaflippens avatar
Har ni sett frågan i appen? Vem man önskar INTE blir nominerad imorgon.
2021-04-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag undrar om det är pga taktiska skäl, eftersom morsgrisen vinner varje tävling han deltar i.

Vad tror ni? Att han vinner immunitetsutdelande och att alla vill kratta manegen för sig själva.

Det är en bra fråga, men om det är så att han har nominerat henne denna vecka så kommer han ju skylla på att det är pga när han och hon rök ihop här när fan det nu var.

Han är ser nog henne som ett hot, dels för att hon vunnit tittaromröstningar men också för att han VET och är livrädd att hon ifrågasätter honom och ser igenom vad han håller på med. Det stör ju också hans väg till miljonen att bli synad innan av henne.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Usch varför är tråden full av Nardos och Emelie stans helt plötsligt? är detta nya mammagruppen?

Ja denna säsong har man undrat flera gånger är jag på Flashback eller mammagruppen, tills jag kommer på att jag är utslängd från mammagruppen.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni sett frågan i appen? Vem man önskar INTE blir nominerad imorgon.
Ja. Var Madde som ledde den sist jag kollade.
2021-04-22, 19:50
Medlem
Citat:
Jag påpekade bara att det där med att inte klicka är ömsesidigt.
Men det är det inte...

Nardos har klickat minst med Tanja.
Tanja har klickat minst med Emelie, Madde eller Mergim.

Tanja påstår att hon har klickat minst med Nardos och lägger sina röster på henne.
Nardos vill prata om nomineringarna men det vill inte Tanja.

Jag förstår att Tanja har otroligt många fans eftersom att hon är en ball brud och jag var också en av de som köpte det hon sa men nu har man börjat märka att hon spelar ett spel. Det är ju ingen hemlighet längre, Kirsty nämnde ju detta mellan Tanja/Nardos i studion förra veckan och nu hände det igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis! Han kommer ge som motivering till att lägga poäng på Emelie att hon startar onödiga bråk och han är mkt mognare än så precis som hans syrra stod och babbla om. Men det handlar mer om att emelie tar upp hans riktiga sidor och då blir han livrädd att hon ska avslöja det för tittarna och då måste han ha ut henne.
ja så länge emelie kan fortsätta att trycka på podde paddas knappar kan hon få vara kvar.Han behöver det och hans syrra/städerska kan ju knipa igen kakhålet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis! Han kommer ge som motivering till att lägga poäng på Emelie att hon startar onödiga bråk och han är mkt mognare än så precis som hans syrra stod och babbla om. Men det handlar mer om att emelie tar upp hans riktiga sidor och då blir han livrädd att hon ska avslöja det för tittarna och då måste han ha ut henne.

Fan du skrev exakt vad jag också skrev här ovanför! Bra att vi är två som tänker likadant iallafall.
2021-04-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så kan det naturligtvis vara. Och smart isf för som tittare tycker jag också att detta var en kul ytterligare dimension.

Men jag funderar ändå, tidigare har det ju hetat att tre ska vara nominerade så länge det inte blir lika poäng mellan 3an och 4an eller tom 3an 4an och 5an. Har aldrig sett att de aktivt velat ha fyra st nominerade.

Men som sagt, är det bara för att öka spänningen så funkar det ju, och lite extra spänning behövs denna säsong om något.

Det kommer nog sitta 3-4 st varje vecka nu fram till rensningen på folk börjar
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jaaarååå! Speciellt om hon fortsätter sitta och gnälla och vara sur därinne. Har hon blivit nominerad en gång så kommer det förhoppningsvis fortsätta. Nästa vecka ska hon UT! So long wont miss ya! ;D

Med tanke på att hon oftast kommer bland de främsta i diverse omröstningar är jag rädd att hon står pall mot alla hon står emot, förutom typ Tanja, Simon och Nardos.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Stämmer han hade haft "någon där" som gjorde det.

Stämmer, kollade nu

"Jag har haft någon som har storstädat åt mig här, för jag är inte den bäste"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Word! Att Emelie ifrågasätter Adrians beteende är 100% rätt. Det som är sjukt är att INGEN annan har gjort det än. Är det så att Adrian lagt någon röst på henne så är han kapabel till att skicka vem som helst där ifrån redan nu. Ser inte ni andra det så blir jag fan orolig om vi kollar på samma program.
Han fattade dock när det var blockering att Emelie blockade honom. Och han fattar i framtiden kommer hon fortsätta göra det för det ger större chans för henne att vinna, vilket gör att hon nu blivit ett av hans hot. Hon ser igenom honom, hon utmanar honom, hon säger till honom, och hon blockerar honom. Adrian måste få bort Emelie då hon är ett störningsmoment för honom att ta sig till finalen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in