2021-04-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag får rysningar
Jaa. Och då man tappar uppkopplingen så ligger internet nere. ALLT är borta! 🤣🤣🤣
Senast redigerad av Miraquel 2021-04-22 kl. 19:46.
2021-04-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja han måste ut nu!! Obehagliga människa!! Nu bara när han pratar minne på en datorn så pratar han som han är inne i värsta bråket, hans röst är så läskig!! Han tillför inget heller förutom det där äckliga med bertilgubben och det slipper jag gärna se ngnsin igen

Han ger mig PTSD
2021-04-22, 19:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med. Rom byggdes inte på en dag. Ormelies tid kommer!

Jaaarååå! Speciellt om hon fortsätter sitta och gnälla och vara sur därinne. Har hon blivit nominerad en gång så kommer det förhoppningsvis fortsätta. Nästa vecka ska hon UT! So long wont miss ya! ;D
2021-04-22, 19:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Surmelie har sprungit runt och paktat sen hon hängt lös. MER idiotisk än vanligt...🤢🤮

Hur det nu ens är möjligt att vara värre än hon brukar Ja nu går nog hennes spelhjärna varm hahaha
2021-04-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fler antyder och suckar vilken bortskämd jättebebis han är. Det var intressant att se hans hemma hos intervju när han erkände att det värsta han visste var att bli ifrågasatt och att han är bra på att manipulera människor att göra som han vill.
Precis! Han kommer ge som motivering till att lägga poäng på Emelie att hon startar onödiga bråk och han är mkt mognare än så precis som hans syrra stod och babbla om. Men det handlar mer om att emelie tar upp hans riktiga sidor och då blir han livrädd att hon ska avslöja det för tittarna och då måste han ha ut henne.
2021-04-22, 19:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fler antyder och suckar vilken bortskämd jättebebis han är. Det var intressant att se hans hemma hos intervju när han erkände att det värsta han visste var att bli ifrågasatt och att han är bra på att manipulera människor att göra som han vill.

Visst sa han också att någon annan hade varit hemma hos honom och städat när Kirsty skulle kolla under sängen? Jag kan minnas fel, men jag tror det måste kolla om det klippet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Diffust, till vilket syfte pratar du om ens?

Video editering osv
Eftersom det var det dom pratade om.
Medlem
elimes avatar
Usch varför är tråden full av Nardos och Emelie stans helt plötsligt? är detta nya mammagruppen?
2021-04-22, 19:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Visst sa han också att någon annan hade varit hemma hos honom och städat när Kirsty skulle kolla under sängen? Jag kan minnas fel, men jag tror det måste kolla om det klippet!
Stämmer han hade haft "någon där" som gjorde det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tror enbart det är för att sätta griller i huvudet på dom. Tror att en som vanligt åker på Måndag.
Lite tidigt att rösta ut 2st redan. Det är en månad kvar. Så tror dom lugnar sig lite med det innan folk åker på löpande band 2 ggr i veckan
Så kan det naturligtvis vara. Och smart isf för som tittare tycker jag också att detta var en kul ytterligare dimension.

Men jag funderar ändå, tidigare har det ju hetat att tre ska vara nominerade så länge det inte blir lika poäng mellan 3an och 4an eller tom 3an 4an och 5an. Har aldrig sett att de aktivt velat ha fyra st nominerade.

Men som sagt, är det bara för att öka spänningen så funkar det ju, och lite extra spänning behövs denna säsong om något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Om Emelie gillar killen varför ska han bli varnad isåfall. Emelie har hånglat med allt och alla oavsett om dom vill eller inte. https://www.tv4.se/klipp/va/13335979/emelies-stora-erkanannde-jag-gillar-verkligen-killen
Vet inte om du är så insatt, men Emelie är en deltagare i Big Brother och arbetar inte i produktionen varav hon inte är den som tar alla beslut
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Sa Emelie att hon tror Tanja är spelhjärnan i turkosa?
Om inte hon så lätt Peddo.
Gissat att han, judith och tanjas samtal om "isbiten" va emelie.

HAHA det är ett väldigt passande kodord på skatan ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in