2021-04-22, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Så bra skrivet Moder. Hon är inte ens ärlig mot lilla Jolle.

På vilket sätt? Jag driver inte nu utan undrar konkret, på vilket sätt är hon oärlig.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Men gud" ingen backstabar sina "vänner" där inne som Emelie gör. Tänker inte dra upp alla scenarion det hänt, för det är för många. Många här i tråden har sett hur hon behandlat Madde.

Skulle vara tacksam för ett konkret exempel
Jag tycker Emelie är MYCKET och hållt med dig delvis i det du skrivit innan. Men just det där med hur hon ljuger och är falsk ser jag inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Emelie har fan enbart svarta kläder? Antar att det är för hon vill matcha sin personlighet.....

Människor som är osäkra (som Emelie) brukar välja svarta kläder. Inte lika uppseendeväckande som färgglada kläder.
Testa att kolla runt på ditt jobb/skola/umgänge så kan du säkert urskilja en hel del som mest har svarta kläder (eller andra naturfärger)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Väntar bara på att hon ska börja snacka om hur hon ska rädda hela Afrika om hon vinner miljonen.

Hon har redan pratat om vad hon vill använda pengarna till , hon hade det samtalet med Katti.

Hon har en vision att hon vill hjälpa unga tjejer , antagligen tjejer från orten.😘
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Men gud" ingen backstabar sina "vänner" där inne som Emelie gör. Tänker inte dra upp alla scenarion det hänt, för det är för många. Många här i tråden har sett hur hon behandlat Madde.

Helt klart, hon är en riktig mobbarpersonlighet fast man kanske inte ser om man är sån själv?

Hoppas det blir lite råa frågor men gissar på att de blir lama om inte BB hjälper till.
2021-04-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Apropå kraftig - jag kollade deras musikvideo igår. Nardos ser mycket mindre ut där än nu. Hon är absolut inte fet, hon är jättefin, men visst ser hon ut att ha lagt på sig lite?

Tror allihopa lagt på sig med tanke på hur stillasittande de är och maten + alkoholen.
Avslutad
För i helvete Simon, ta av dig mössan. Den är vedervärdig. 🤢
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Satte nyss på liven första gången sen måndags kväll, har något hänt eller varför springer inte Madde efter Adrian längre?😂

Adrian har undvikit alla i rosa rummet större delen av dagen. Han har inte ens varit där med dem för att tjuvlyssnat. Han är en hal orm. Han byter sida nu sakta men säkert
Medlem
har podde paddan hunnit få sin semper burk så han orkar med kvällen
2021-04-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.

+1

Men ska bli spännande att se hur Tanja nominerade, jag är inte säker på att hon nominerade Nardos igen.
2021-04-22, 19:03
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Hon nominerar och blockerar konstant Nardos med motivet att "Vi har klickat minst".

Om man tittar live så märker man att Nardos ändå umgås med Tanja väldigt mycket och att de verkar ha kul tillsammans.

Tycker du att Tanja har klickat mindre med Nardos än vad hon har klickat med Madde eller Emelie?

Tanja vill inte prata om sina nomineringar för att hennes motiv inte håller. Det roliga är att Nardos är den som vill veta vad alla har nominerat mest och har ingen aning om att det är Tanja som gång på gång sticker henne i ryggen.

Jag tror att Tanjas sanna motiv är att hon ser Nardos som hennes största hot. Tanja kan vinna en final mot Simon eftersom att det roligaste med Simon är att se hur bitter han blir när han förlorar. Det skulle vara Fru Positiv vs. Herr Negativ. Ingen vet dock om hon skulle vinna en final mot Nardos. Nardos handlingar matchar hennes ord vilket vi inte ser bland de andra och det har gjort henne till en favorit utanför huset. T.ex. under militärveckan då Emelie skapade ett lag som hon ville skulle hänga löst då Nardos stiger in och gör sina otroligt långsamma förändringar på lagen för att göra det rättvist eftersom att Emelie ville ha flera skadade i samma lag. Nardos är nog den som spelar spelet minst och tydligen så märker folk i huset också detta. Joel/Madde hade precis en konversation om det.

Nardos har sagt vid flera tillfällen idag att Tanja är den hon har klickat minst med så just den biten verkar ömsesidig.
2021-04-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tror allihopa lagt på sig med tanke på hur stillasittande de är och maten + alkoholen.

Sant. (Fast inte Joel och Madde tror jag).
2021-04-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
+1

Men ska bli spännande att se hur Tanja nominerade, jag är inte säker på att hon nominerade Nardos igen.

Jag hoppas iallafall att vi får se det live imorgon likt blockeringen häromdagen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in