2021-04-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergrim nu Emelie nästa.

Let's go!

Medlem
Ghandis avatar
För er som inte förstått det : DOMPA Kommer att åka ut.

Emelie åker aldrig - mergims kontrakt med BB gör att han inte lämnar.
Bannlyst
Rååaauusaa hauuur röööaauustat på maaaj
2021-04-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om Adrian har lagt något av sina poäng på Emelie då... ja. Jag blir egentligen inte förvånad men då är han fan livsfarlig

Säga vad man vill om Emelie och hennes bitterhet men hon har rätt i mycket.
Adrian har dåligt samvete och är sååå avvaktande just nu. Vågar knappt titta åt Emelies håll.
100% att han har röstat på henne. Och jag fattar inte varför helt ärligt? Spec när de varit rätt tajta.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa hon precis till Narcos ”du är inte högljudd på det sättet”. OM DET ÄR NÅGOT NARCOS ÄR SÅ ÄR DET ATT VARA HÖGLJUDD.

Hur fan kan Emelie vara så bitter över att bli nominerad? Precis som du precis sa så är det ett spel. Spela spelet eller gör det inte. Det du gjort sista tiden är att spela så håll käften! Hoppas gör allt i världen att Simon, Pedros, Tanja och Judith insåg att de behöver pakta för att inte tillsammans sitta vecka in och vecka ut. Nu finns det lite chans när ingen av dem är nominerade. Hatar Ojudith men hon behövs för att inte Simon och Tanja ska sitta mot varandra innan final.

Ska man unna dig lite vin och njuta av när Mergim kommer få ett psykbryt?

Ja det är fan så sant, så långt har inte jag tänkt. Judith behövs för att favoriterna ska sitta i final. Den här veckofinalen kommer vara den svåraste någonsin enligt mig.

Dompa gör allt för grinmelie och kommer pakta med Nardos, grinmelie, Joel och rimmet.

Emelie vill jag få ut...

Mergim vill jag få ut...

Vin ska vi dricka ikväll tycker jag. Får se om jag kollar liven och hänger här. I såfall öppnar vi bib:en
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltsååå.. hade varit ljuvligt att skicka ut Emelie. Vi behöver Dompa i huset utan henne. Meeeen seeeeen äääär det ju det här med att detta kanske är enda chansen vi får att skicka ut Sneka och den får vi ju bara inte slänga bort.
MEN JAG VEEET men hennes jävla snack nu ger mig dåndimpen, jag säger då det DÅNDIMPEN
Medlem
Nu har det gått en halvtimme och Emelie pratar fortfarande om det här.
2021-04-22, 15:35
Medlem
Paladins avatar
Tänk på riktigt Emelie om 20 år. Hon är nu, vadå 24?, och bittrare än den bittraste människan jag träffat tror jag. 20 år till med den personligheten och hon kommer vara heeeeeelt olidlig. Ingen kommer kunna ta i henne med tång ens. Hoppas verkligen hon ser på programmet i efterhand och ser detta. Hon behöver verkligen en förändring.
2021-04-22, 15:35
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hahaha Emelie KOKAR.

Snart går proppen 🤧
2021-04-22, 15:36
Medlem
Är Mergim kanske smartare än vi tror?
Kommer han köra "glada mys-Mergim" resten av veckan och vara super-likable, och låta Emelie surbittra så hårt att folk väljer att rösta kvar Mergim istället???

Han kan väl ALDRIG hålla minen i 4 hela dagar?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vi ska rädda den lr dom som vågade lägga en tvåa på Mergim, kan Simon gjort det 👱‍♂️

Jag tror på Simon och Joel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tänk på riktigt Emelie om 20 år. Hon är nu, vadå 24?, och bittrare än den bittraste människan jag träffat tror jag. 20 år till med den personligheten och hon kommer vara heeeeeelt olidlig. Ingen kommer kunna ta i henne med tång ens. Hoppas verkligen hon ser på programmet i efterhand och ser detta. Hon behöver verkligen en förändring.

Tänk dig henne 50+ om hon redan är så bitter nu, fy fan och leva med en sådan surkärring

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in