2021-04-22, 15:28
Medlem
Dem filmar Adrian och Pedram och sedan Emelie.
Det menas väl att Adrian gav sina 3p och Pedram sina 2?
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Frågan är ju bara hur Nardoförbundet kommer rösta. Inte kan väl de lyckas rädda ormens skinn?

Dom hetsar ju sönder Dennis efter han våldtagit Nardos (försökte lyfta på Nardos jacka för att se hennes rumpa)
Medlem
vad kör vi för frågor till emelie ju fler som skickar samma större chans att den kommer med
Medlem
Vem fan tycker en ”kissbomb” är rolig att titta på???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Helt otroligt att de som pratade om att de under inga omständigheter alls skulle pakta är de som nu gör det. Pedram,Judith och AD tror jag paktar. Den gången Mergim grät och alla satt i poolrummet. Pedram sa där med sträng röst att han minsann "inte " kommer tillåta någon jävla paktning så länge han får bestämma! Hyckleriets mästare > Pedram!!

Pedram ska ut. Dock tycker jag det är befriande om paktandet äntligen börjar ta fart!
2021-04-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa hon precis till Narcos ”du är inte högljudd på det sättet”. OM DET ÄR NÅGOT NARCOS ÄR SÅ ÄR DET ATT VARA HÖGLJUDD.

Hur fan kan Emelie vara så bitter över att bli nominerad? Precis som du precis sa så är det ett spel. Spela spelet eller gör det inte. Det du gjort sista tiden är att spela så håll käften! Hoppas gör allt i världen att Simon, Pedros, Tanja och Judith insåg att de behöver pakta för att inte tillsammans sitta vecka in och vecka ut. Nu finns det lite chans när ingen av dem är nominerade. Hatar Ojudith men hon behövs för att inte Simon och Tanja ska sitta mot varandra innan final.

Ska man unna dig lite vin och njuta av när Mergim kommer få ett psykbryt?

Jag korkar upp i skrivande stund. Värt att fira. Åker inte han hem på måndag så är det slut-tittat för min del!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Dehär är för att Emelie tog ut Peddi från tävlingen. Så lättkränkt.
Spännande hur Adrian röstade. Nardos tror inte han har hjärta att göra så sa hon nyss till Emelie. Meeen i de lugnaste vatten...

Om Adrian har lagt något av sina poäng på Emelie då... ja. Jag blir egentligen inte förvånad men då är han fan livsfarlig
Avstängd
Bästa är ju att rösta på emelie eller dompa, rimmet skall ut.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
ingen kommer rösta på DOMPA efter aftonbladet.
tanjas fanbase kommer rösta kvar hennes "man" Mergim.
Emelie och Dompa ska få sitta i rummet och Dompa kommer få lämna.
Oavsett hur folk röstat
Haha inte en chans. Vi vill upplösa det tvångsgiftermålet!
Medlem
Så enkelt att rösta - Dompapompa får min röst om vi får rösta kvar. Om vi får rösta ut blir det lite svårare men det blir trots allt Mergim (fast jag har börjat ogilla Emelie, hon verkar inte ha en endaste äkta reaktion utan spelar spel HELA TIDEN).
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nardos: "KANSKE , till och med! , tänk om tittarna kanske IBLAND tänker "håll käften" till mig haha fattaruuhhh? hahahahahaha"

Hon är ändå rätt skön på det sättet, att hon hon inser att hon är jobbig. Det är första steget till att kunna förändra sitt beteende.
Medlem
Så glad och sprudlande https://imgur.com/acqAOct

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in