2021-04-22, 14:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tror dessa blir nominerade: Tanja, Simon, Madelene och Dennis.
Dennis åker på måndag.

Önskar: Mergim, Nardos, Emelie och Pedram.
Mergim åker på måndag.
2021-04-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Äktenskapet dödade kärleken.

Helt förståeligt ändå
2021-04-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Är det inte lite rasistiskt att kalla Narnia för Cookie?
Cookie är en huvudkaraktär i tv-serien empire.
2021-04-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Nej. Det är väl hon själv som sagt att hon brukar kallas för bardos, barbados, och cookie.
Nej Judith kom på det smeknamnet åt henne. Hon liknar Cookie enligt henne.
2021-04-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror dessa blir nominerade: Tanja, Simon, Madelene och Dennis.
Dennis åker på måndag.

Önskar: Mergim, Nardos, Emelie och Pedram.
Mergim åker på måndag.
Hoppas så innerligt att din önskan slår in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom nominerade är...
Dennis
Madde
Simon
Nardos

Kanske Mergim om många lägger 1 poäng på luffaren, annars åker Dennis på måndag.

Nyfiken på alla twister de har utlovat och ännu har inget hänt, det hade varit trevligt med en random omröstningen i appen på vem som ska lämna typ mitt i veckan
Medlem
Vad har hänt överlag under förmiddagen (ni som kollat liven)?
Hur har det sett ut mellan Adrian och Madde efter igårkväll, när Madde gick och la sig och verkade ledsen.. Och han den kyliga självgode Adrian bara låtsades inte bryr sig...

Man följer detta med spänning men också sympati och sorg. Deras grej därinne.
En dubbelsidig känsla i magen, som vänds uppOner emellanåt. Men till 100% tror jag det är för spelet han ska ha ha kvar kakan, dra ut på allt med henne och snacka mest massa skit, "om lära känna"..."ta det slow".. "ta dag för dag".... suck

Men återigen, hon borde bara inse nu att ngt inte stämmer. Han är inget och lägga mer tid på överhuvudtaget vare sig i huset eller ute i verkligheten. Där är ute är han nog ännu värre!
Bortkskämd curlad snorunge. Som säker efter bekräftelse, uppmärksamhet och blir lite känd.
2021-04-22, 14:58
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hur mycket bidrar dina senaste kommentarer till ämnet? Din dumma jävel. Lämna det åt mods och häll käften framöver, det finns en anledning till att det inte finns någon inläggscounter i den här tråden. Det är lite friare tyglar och många här känner igen varandra sen tidigare år, låt det vara bra stämning din avundsjuka fitta.

I brist på mods så får man påminna varandra. Och jag talar i princip för alla som läser tråden när jag säger att du ska hålla käften. Vi läser tråden för att hålla reda på saker man kanske missat i BB och för att kommentera det som sker i huset. Allt annat är irrelevant och det vet du.

Jag har svarat dig med samma vidriga attityd du gett mig. Men nu väljer jag att gå vidare med god ton då detta är fruktansvärt uttråkande.

ÅTER TILL ÄMNET BB2021 😎
2021-04-22, 14:59
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Nej Judith kom på det smeknamnet åt henne. Hon liknar Cookie enligt henne.

Vem och vad är cookie då?
2021-04-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Funkar inte så tyvärr.
Har du stimmat låten är de är Stim som sköter det
.

aja skitsamma alex påstår själv att han gett bb tillåtelse att spela låten 24/7 om dem vill utan att betala en spänn jag frågade han precis själv
2021-04-22, 15:00
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nyfiken på alla twister de har utlovat och ännu har inget hänt, det hade varit trevligt med en random omröstningen i appen på vem som ska lämna typ mitt i veckan
Produktionen glömmer lätt ! Tröttsamt att dom inte är mer påhittiga .
2021-04-22, 15:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Efter det här programmet kommer Madde ställa upp i Hemliga beundrare på TV3 och bjuda dit AD.

AD kommer vara helt i extas, då han tänker att det kanske är Juel eller Rimmet som bjudit dit honom.
När AD väl kliver in på restaurangen, så kommer ett stelt samtal införas med bubbelvatten i AD’s glas och Absinth i Maddes.
Efter 2 minuter säger AD att han måste på muggen och pissa och därefter syns han inte till mer.

Därefter kommer Madde kontakta Middag med mitt ex och kräva att AD kommer dit.

NU KOMMER RESULTATET!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in