2021-04-22, 14:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mareks dress luktar väl bajsspray och givetvis skall han inte behöva genomlida något sådant vidrigt! Då ringer pappa Feka in.

Tanja tvättade ju den åt honom igår, precis innan han friade...
2021-04-22, 14:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian den falska jäveln bad alltså Simon laga mat åt han och gick först dit när det var klart. Hur fan kan man ens vara sån??? Skäms han inte?!

Ja fan vad pinsamt han beter sig. "kan du laga mat åt dig och mig?", "kan du ha i mer grädde?" "Simon, är ketchupen slut?" allt detta, bland annat, ropar han åt Simon.

Jävla lat och dryg man. Vill bara skrika åt honom att resa på sig och göra nåt själv
2021-04-22, 14:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mareks dress luktar väl bajsspray och givetvis skall han inte behöva genomlida något sådant vidrigt! Då ringer pappa Feka in.

Haha så kan det vara men alla andra då?
2021-04-22, 14:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah vadå motsägelsefull? Är väl 0% motsägelsefull, har sagt att jag är feminazi. Trodde ni att jag inte var manshatare? Finns ingen som är lika logisk som jag i den här tråden!

Blir kränkt av att du tror att jag är mamma dock. Men egen strippstång har jag.

Har vi rett ut om nomineringarna kommer redovisas idag eller inte?
Haha, ok det var "Moder" som gjorde att jag så fördomsfullt feltolkade som att du var en mamma.😁

Vadå? Har dom nominerat idag?
2021-04-22, 14:12
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Joel: Tänk om det hade varit glastak här inne
Mössan: Ja vad ljust och skönt det hade varit

Mössan också: Går runt med mössan på sig hela tiden på grund av att han är ljuskänslig. Hur fan nu den ekvationen går ihop.

Glöm inte att mössan ska hålla med om allt andra säger. ”Exakt” är svaret till det mesta och blir lite som socialt glidmedel. Så att mössan inte hamnar i en läskig situation där det finns två olika åsikter!
2021-04-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Glöm inte att mössan ska hålla med om allt andra säger. ”Exakt” är svaret till det mesta och blir lite som socialt glidmedel. Så att mössan inte hamnar i en läskig situation där det finns två olika åsikter!

Jag får spel när han säger " wow asså wow"
2021-04-22, 14:13
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, ok det var "Moder" som gjorde att jag så fördomsfullt feltolkade som att du var en mamma.😁

Vadå? Har dom nominerat idag?

Hon jiddrar bara för att minimera risk för outning. Det är garanterat en morsa en gammal kärring säkert, den där HeligModer!

Har själv inte sett, men nomineringar var på schemat iaf. Blev det som förra gången, i bikten? Någon som vet?
2021-04-22, 14:14
Medlem
joels gubbe- bill cosby tröja.Fick han den i konfirmationspresent tillsammans med sina birkenstock
2021-04-22, 14:15
Medlem
Mergim drar en rövarhistoria igen
Förra året kunde man rösta i tunnelbanan bara trycka på den bilden man ville skulle ut.
Ingen genomskådar detta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
joels gubbe- bill cosby tröja.Fick han den i konfirmationspresent tillsammans med sina birkenstock

Joel som säger att han har passion för fashion,
klär sig som en gammal gubbe
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Joel: Tänk om det hade varit glastak här inne
Mössan: Ja vad ljust och skönt det hade varit

Mössan också: Går runt med mössan på sig hela tiden på grund av att han är ljuskänslig. Hur fan nu den ekvationen går ihop.

Jag vet att han har sagt att han har mössa på sig för att inte få ljus i ögonen men trodde verkligen inte att någon faktiskt gick på den uppenbara lögnen. Det är inte så att han har skärm på mössan som gör att ögonen skyddas från ljus :P
2021-04-22, 14:18
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Mergim drar en rövarhistoria igen
Förra året kunde man rösta i tunnelbanan bara trycka på den bilden man ville skulle ut.
Ingen genomskådar detta

Det kunde man. Satt såna stora reklamskyltar på några ställen där man kunde rösta på skärmen.

Lägger till: inte i självaste tunnelbanetåget utan på nån "perrong", och vid centralen om jag inte minns helt fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in