Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Håll käften själv, du har onekligen en grotesk kvinnosyn.
Hon har redan innan det sagt att hon inte vill ha sex, något han inte respekterar och han drar ner hennes BH och hon reagerar omgående med att säga "Men sluta! Hallå! Ursäkta mig, jag pratar med dig".
Hon var supertydlig i sin reaktion och hon hade redan sagt till innan att hon inte ville ha sex. Stackars de kvinnor som hamnar i en sådan sits med dig.
Du tolkar det videoklippet som djävulen läser bibeln.
Hade hon inte velat flirta med honom hade hon ställt sig bredvid honom. Inte satt sig grensle över honom i stringtrosor och bh. Han skulle inte dragit ned bh:n; instämmer. Men han slutade när hon sa nej, (och samtidigt fnittrade) och därmed är det ingen våldtäkt. Inte ens sexuellt ofredande eftersom situationen kan tolkas som om hon var med och spelade förföringsleken. Att Toby är en idiot är en annan femma, men våldtäkt var det inte i lagens mening. Och att du leker vit riddare på sociala medier gör honom inte heller till våldtäktsman.
Fingrarna i underlivet finns inte i det klippet jag såg, men om så vore fallet och det finns i andra videoklipp, så förändras situationen radikalt. Om det dock bara är ord mot ord och inget bildbevis finns, och tjejen dessutom samma kväll (enligt någon 'källa här på Flashback) också tatt Toby på könsorganet samma kväll, så blir det sannerligen inte heller en fällande våldtäktsdom.