2021-04-22, 13:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför fortsätter du ljuga? Det finns till och med ett klipp på händelsen i appen. Nardos gick fram och VALDE henne med orden "Madde, blir du sur?" varpå Madde givetvis inte kan göra något annat än att gå ner från pallen. Hon var dessutom otroligt besviken efteråt på Nardos val.

Hon borde blivit autonominerad för hon är så jävla slö i ALLA tävlingar och annat. Fattar inte instruktioner hur många gånger hon än får dem förklarade!

Vill även ha en auto på Pedram när han står och utmaningsstirrar i kameran som han gjorde nyss. Du är en jävla syltrygg med bröst och bringa som en lungsjuk sardin! Bara försvinn!!
2021-04-22, 13:56
Medlem
Adrian den falska jäveln bad alltså Simon laga mat åt han och gick först dit när det var klart. Hur fan kan man ens vara sån??? Skäms han inte?!
2021-04-22, 13:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isbiten123
Nardos verkar falsk i tjafs, hon inte alls samma nu i BB. Var det bara en fastad i tjafs?

Nog för att hon är bra på att skådespela men att hålla på sådär i flera år utan att det ligger något bakom det köper inte jag. Framför allt inte om hon fick så mycket hat som hon påstår att hon fick.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁 Du är verkligen minst sagt motsägelsefull och komplex!

En strippande, (och tydligen) manshatande feminist (-mamma?), med stundtals helt briljanta inlägg på Flashback!? och med en helt egen strippstång? (för visst skrev du det?)

Blir alldeles vimmelkantig av dig, din fullständigt ologiska (men underbara) Moder! 😂
Hahah vadå motsägelsefull? Är väl 0% motsägelsefull, har sagt att jag är feminazi. Trodde ni att jag inte var manshatare? Finns ingen som är lika logisk som jag i den här tråden!

Blir kränkt av att du tror att jag är mamma dock. Men egen strippstång har jag.

Har vi rett ut om nomineringarna kommer redovisas idag eller inte?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isbiten123
Nardos verkar falsk i tjafs, hon inte alls samma nu i BB. Var det bara en fastad i tjafs?
Samma resonemang kan användas mot Tanjas säsong i PH.
2021-04-22, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nemas! Hade gärna också målat upp Madde som en hjälte som räddade Nardos från en auto, men stämmer tyvärr icke.

Skit samma. I mitt huvud är Madde perfekt ändå! :-)
(Och hade inte Nardos fått tummen ur är jag övertygad om att Madde hade räddat henne från auto i alla fall :-) )
2021-04-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian den falska jäveln bad alltså Simon laga mat åt han och gick först dit när det var klart. Hur fan kan man ens vara sån??? Skäms han inte?!

För att Simon har matveckan? Och för att Adrian är lat.
2021-04-22, 14:02
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Skit samma. I mitt huvud är Madde perfekt ändå! :-)
(Och hade inte Nardos fått tummen ur är jag övertygad om att Madde hade räddat henne från auto i alla fall :-) )

Eller Marek hAn ViLlE jU iNtE vInNa
2021-04-22, 14:03
Medlem
Citat:
nej uppenbarligen inte ,jag tror inte han fixat en enda grej till någon annan än sig själv här i livet
2021-04-22, 14:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför har dom inga temakläder på sig idag?

Jag fattar inte heller. Var denna temavecka bara tisdag och onsdag alltså? Så fattigt, produktionen orkar kanske inte hitta på nåt åt dom och därmed bryr dom sig inte heller om deltagarna har temakläderna på sig
2021-04-22, 14:06
Medlem
Citat:

Simon har matveckan men tycker inte man kan be dom laga specifik mat till honom och inte ens hjälpa till. De andra tar för sig/lagar den lunch dom vill ha på egen hand. Judith har inte ens matvecka men hon lagar veg till sig själv och andra just nu. Adrian bad dessutom om grädde i pytten
2021-04-22, 14:06
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag fattar inte heller. Var denna temavecka bara tisdag och onsdag alltså? Så fattigt, produktionen orkar kanske inte hitta på nåt åt dom och därmed bryr dom sig inte heller om deltagarna har temakläderna på sig

Mareks dress luktar väl bajsspray och givetvis skall han inte behöva genomlida något sådant vidrigt! Då ringer pappa Feka in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in