2021-04-22, 13:36
Medlem
Gutis avatar
Har lagt bb bakom mig nu, speciellt som ”storkonsument”. Vilket också lett till att Emelie har hamnat högst upp på ogillalistan, där nardos varit ohotad etta när jag var storkonsument. Jag har väl haft både tur och otur när jag kollar in sporadiskt på liven.

Har sällan skådat en sån osäker och motsägelsefull människa som Emelie. Jag lovar att tog fram skämskudden när hon lackade på Adrian och lät som en ”mamma” som blev arg.

Det Ger mig ner att se ”den stora älgvandringen” live på SVT än bb. Där är heller ingen censur på den liven 😅

Sen saknar jag tugget här ibland. Det är halva behållningen med bb.
2021-04-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, verkligen, vet inte om det är en extra nervös kameraman eller att de inte orkar säga åt Nardos att byta samtalsämne för hon fattar inte? Kräver 15 min förklaring?

Såklart det är Nardos som först inte fattar och sen ifrågasätter 😂
2021-04-22, 13:37
Medlem
Citat:
Var det inte Jackie och Dompa?
Nej Jackie stod henne nära. Dennis 2 poöng och Tanja 1 poäng.
2021-04-22, 13:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Nej Jackie stod henne nära. Dennis 2 poöng och Tanja 1 poäng.

Nära vet jag då inte men du har rätt, det var inte Jackie utan Tanja.
2021-04-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Räddade henne från autonominering? Vad har jag missat?

Den som tappade sin ballong i immunitetstävlingen var tvungen att ta med sig någon annan ur tävlingen.
Nardos kunde som vanligt inte välja. Hon drog ut på det så länge att hon fick 10 sekunder på sig annars skulle hon bli autonominerad. Med 3-4 sekunder kvar klev Madde ner och sa "ta mig", och åkte ur tävlingen själv pga det.
Nardos hade kanske valt henne ändå till slut, men hon hade nog aldrig hunnit ta beslut innan hon blev autonominerad. Hoppas hon förstod vad Madde gjorde för henne. Gav upp sin chans till immunitet så inte Nardos blev autonominerad.
2021-04-22, 13:39
Bannlyst
Varför har dom inga temakläder på sig idag?
2021-04-22, 13:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos äe så jävla empatilös. Tror det är för hon liksom inte riktigt förstår och kan ta in vad andra säger. Tanja sitter i nuggen och berättar om sin olycka för Simon, Juddan och Nardos. Alla utan Nardos visar empati och ställer följdfrågor. Nardos drar bara in egna saker, drömmar och upplevelser heeela tiden. Suck.

Hon kan glimra till ibland och väcka hopp i mig men alltid. ALLTID trillar hon tillbaka på sig själv, ALLT handlar om henne, gör det inte det så styr hon om det att handla om sig så när hon är "omtänktsam" är hon det endast för att se bra ut!
2021-04-22, 13:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Den som tappade sin ballong i immunitetstävlingen var tvungen att ta med sig någon annan ur tävlingen.
Nardos kunde som vanligt inte välja. Hon drog ut på det så länge att hon fick 10 sekunder på sig annars skulle hon bli autonominerad. Med 3-4 sekunder kvar klev Madde ner och sa "ta mig", och åkte ur tävlingen själv pga det.
Nardos hade kanske valt henne ändå till slut, men hon hade nog aldrig hunnit ta beslut innan hon blev autonominerad. Hoppas hon förstod vad Madde gjorde för henne. Gav upp sin chans till immunitet så inte Nardos blev autonominerad.

Madde är så jävla dumsnäll! Det kommer bita henne i arslet, hon kommer må ännu sämre när hon kommer ut och ser hur falska de är i huset, än hon gjorde när hon gick in.

Edit: Tittade på klippen och ser nu att hon inte offrade sig som jag trodde. Men ovan gäller iaf.
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-22 kl. 13:56.
2021-04-22, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT

Jahaaaa. Men Madde sa ju igår att hon var besviken för att Nardos valde henne? Var ju jävligt konstigt isåfall
2021-04-22, 13:42
Medlem
embargos avatar
Citat:
Var det inte Jackie och Dompa?

Edit: Nej, jag hade fel, det var Tanja

Nardos sitter fortfarande och gaggar om att hon är så chockad att Tanja blev nominerad. När de enda poängen Tanja fick var från henne och Emelie, så det hade hon inte ens blivit om hon inte hade gett henne någon poäng.

Får se om det blir repris på det idag. Emelie har väl dock sagt att hon ska byta taktik.
2021-04-22, 13:44
Medlem
isbiten123s avatar
Nardos verkar falsk i tjafs, hon inte alls samma nu i BB. Var det bara en fastad i tjafs?
2021-04-22, 13:44
Medlem
Adrian till Simon: ”Vet du vad du gärna får göra till oss? Pyttipanna! Häll i lite grädde åsså”
Men alltså?? Kan han inte hjälpa till? Speciellt om han ska ha en speciell maträtt? Finns inga gränser alltså.
Men vid närmare eftertanke så dammsugare han ju imorse så nu har han bidragit för hela veckan
Senast redigerad av Sanglampa 2021-04-22 kl. 13:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in