Censur, ja. Funderar på att börja ta tid. Känns som att det är censur 30% av tiden.
Ja, verkligen, vet inte om det är en extra nervös kameraman eller att de inte orkar säga åt Nardos att byta samtalsämne för hon fattar inte? Kräver 15 min förklaring?
Minns/vet ni om Nardos lade någon nominering på Madde förra veckan?
Om hon gör det den här veckan efter att Madde nog räddade henne från autonominering är det rätt ruttet gjort (även om hon nog inte ens skulle förstå det själv då hon inte alltid är supersnabbtänkt).
Om hon gör det den här veckan efter att Madde nog räddade henne från autonominering är det rätt ruttet gjort (även om hon nog inte ens skulle förstå det själv då hon inte alltid är supersnabbtänkt).
Nardos gav poäng till Tanja och Dompa förra veckan, det lär nog bli repris.
Räddade henne från autonominering? Vad har jag missat?
Nardos äe så jävla empatilös. Tror det är för hon liksom inte riktigt förstår och kan ta in vad andra säger. Tanja sitter i nuggen och berättar om sin olycka för Simon, Juddan och Nardos. Alla utan Nardos visar empati och ställer följdfrågor. Nardos drar bara in egna saker, drömmar och upplevelser heeela tiden. Suck.
Fy fan vilken tråkig dag i huset. Helt otroligt. Visst att dom festade igår men nån slags aktivitet/uppdrag kan man väl ge dom så dom har nåt att göra förutom sova och det blir roligare för oss tittare.
Alla kan väl få gå in i uppdragsrummet en och en, på 5 minuter skriva en kärleksdikt, när alla har skrivit så får var och en gissa vem som har skrivit vilken. Den med flest rätt får en belöning imorgon som vi tittare får skriva in och ge förslag på eller rösta om och den med minst antal rätt får ett straff.
Eller nåt annat. Tävling i hur många geléhjärtan dom får in i munnen.
Ah fan, skittråkiga förslag, jag vet, men vill bara se dom göra nåt, helst tävling.