Smittan har stigit kraftigt från Januari, dödsfallen har sjunkit kraftigt från Januari och har varit normala mer eller mindre hela året. Mer behöver man inte säga. Chess mate, case closed
Och folk ligger ff och kvävs på IVA, men du tycker allt är toppen?
Jaha? En vattenmolekyl mycket mindre än så. Så om du häller vatten genom ett munnskydd så kommer det att rinna rätt igenom som om munnskyddet var luft, inte bromsa upp och binda nått alls?
Du vill att folk smittas (flockimmunitetstanken via smitta lever vidare ser jag)? Nä jag säger inte att det är rimligt att stänga parkerna, men jag förstår att politikerna kan tycka det då det är för fega för hårdare tag. Det är en potemkinkuliss, titta nu gör vi något.
Folk måste få bestämma själva hur de vill leva sina liv. Vill du inte bli smittad och stänga in dig för resten av ditt liv. Be my guest. Men tvinga inte oss andra friska och hälsosamma att göra detsamma...
Folk måste få bestämma själva hur de vill leva sina liv. Vill du inte bli smittad och stänga in dig för resten av ditt liv. Be my guest. Men tvinga inte oss andra friska och hälsosamma att göra detsamma...
Ena minuten vill du inte ha förbud, i nästa minut vil du ha maskeringsförbud på allmän plats. Jag tvingar ingen till något.
Och folk ligger ff och kvävs på IVA, men du tycker allt är toppen?
Uppenbarligen är allt toppen eftersom dödligheten det här året är helt normal. Det är väl aldrig roligt att folk dör men that's life. Vårdtiden på IVA är väl något förhöjd men på nedåtgående. Alarmism undenbedes
Uppenbarligen är allt toppen eftersom dödligheten det här året är helt normal. Det är väl aldrig roligt att folk dör men that's life. Vårdtiden på IVA är väl något förhöjd men på nedåtgående. Alarmism undenbedes
Det är inte alarmistiskt att peka på fakta, folk ligger och kvävs på IVA. Om de inte dör så är det positivt.
Jaha? En vattenmolekyl mycket mindre än så. Så om du häller vatten genom ett munnskydd så kommer det att rinna rätt igenom som om munnskyddet var luft, inte bromsa upp och binda nått alls?
Ni förnekare är fan helt otroliga.
Nu består ju inte utandningsluften av enstaka vattenmolekyler...