2021-04-22, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Gonatt!
får väl se imorgon vad du får för svar angående ditt mail.Det ska bli intressant
2021-04-22, 02:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMoneyMoney.
Vem är eran favorit just nu?

Rösta Nedan!

https://strawpoll.com/jh155hhgs

Röstade Tanja såklart <3

Gillar verkligen att Adrian inte fått en enda röst av Flashback. Vi är lite bättre och smartare här än på insta och Facebook ;D
2021-04-22, 02:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
får väl se imorgon vad du får för svar angående ditt mail.Det ska bli intressant

Ja, om jag får svar. Vi hoppas!
2021-04-22, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja Judiths kladdande dessutom och hon har ju fortfarande de där snusk tendenserna så nej vissa får tydligen bete sig hur de vill.

Ja det är i snudd på krav att Dompan ska plockas ut och hur vidrigt hans beteende var, att BB visar för svenska folket att detta inte accepteras. Lite sent att komma på det nu med tanke på hur produktionen har failat hitills. Att de blundar och har inget ansvar och ja det kan jag hålla med om.

Hade de vidtagit kraftiga åtgärder redan när Pedram gick över gränsen och plockat ut honom så hade de satt ribban men det gjorde de inte! De väljer själva utifrån vem det är om de ska vidta åtgärder eller inte, kanske de har egna favoriter och väljer att ta en paus från kontrollrummet? Det är så mystiskt hur de inte ens sa till den natten när Pedram gick loss i sängen bakom Tess? Under all kritik.

Fy fan va bra att fler ser dubbelmoralen, vad den beror på är att Tanja inte har spoilkonton på hennes sida så de delar och hetsar inte sina följare att skriva om det på instagram. Har skrivit liknande saker till produktionen samt tidningar, fick inget svar av produktionen eller napp av tidningar. Om fler skriver om det kanske pressen blir högre på produktionen och tidningar lyssnar. De PEDDOT gjort går inte att jämföra med dompa, han tafsade även på Tanja den kvällen Judith tjata av henne trosorna. ( har det inspelat). Fan va arg jag vart över detta idag tills jag gled in här igen och såg att ni ser det jag ser!
2021-04-22, 03:48
Medlem
Tanja tappar tårtan video https://www.youtube.com/watch?v=1OMVkcUc52I
2021-04-22, 04:18
Bannlyst
Dennis astesson. Det låter som ett egetskapat efternamn. Vad är det för etnicitet på honom?

Iran?
Turkiet?
2021-04-22, 04:45
Medlem
ziggarillens avatar
Såg klippet med Mergim när han satt och sa att alla hatade honom inklusive tittarna. Det är nog det klokaste idioten har sagt hittills. Frågan är om ens hans egen morsa kan tycka att fanskapet är det minsta värd att tycka om .Har lagt märke till också vilket stort arsle Mergim fått sen förra året.

Jag kan tänka mig att den människan skulle kunna begå mord för att vinna miljonen. Han är så läskig på alla sätt och mun går i ett helt monotont. Det var så vidrigt att lyssna på och nu är dom väl så rädda för honom att dom inte vågar nominera äcklet. Tycker produktionen borde få upp ögonen för vilken labil människa som vistas i det stängda huset bland folk. Han kan nog sätta eld på huset då han verkar så pass sjuk den goe Mergim.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-22 kl. 04:52.
2021-04-22, 05:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vilken är den exakta skillnaden mellan att tala kodat, skriva hemliga meddelanden och att viska nu igen?

viska och skriva meddelanden = vi tittare kan varken se eller höra vad som sägs/skrivs

Sen att vi inte förstår vad som menas med kodat språk är trist men nog svårt att "förbjuda" och komma på hur den regeln skulle vara. Dom slänger sig med olika smeknamn på varandra ofta, hittar på ord och använder ord fel dagligen. Så länge dom inte viskar eller skriver så har vi möjligheten att höra när dom kommer fram till vad vilka ord som betyder vad eller själva lista ut det.

Så tror jag att det är iaf, min syn på det.
2021-04-22, 06:17
Medlem
lillaflippens avatar
För er som vill se hela tårthändelsen (inte bara det kortare klippet som BB lagt upp) med Tanja igår så ligger den ute på hennes instagram Trubbeltanja.
2021-04-22, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Röstade Tanja såklart <3

Gillar verkligen att Adrian inte fått en enda röst av Flashback. Vi är lite bättre och smartare här än på insta och Facebook ;D
Nu hardock Adrian fått 2st röster. Själv röstade jag oxå på Tanja
2021-04-22, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Nu hardock Adrian fått 2st röster. Själv röstade jag oxå på Tanja
Vem bryr sig han vinner ändå alla tävlingar.
2021-04-22, 07:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Naradona är en av dom vackraste där inne.
Det kan ingen ta ifrån henne. Perfekta drag och en härlig kropp.
Javisst hon är SÅ vacker, speciellt nu när hon gått upp 10 kilo och blivit ännu mera jävla kobent av trycket från överkroppen och hennes redan tre nummer för små kläder blivit ännu trångare.
Att sen hennes mulliga kinder svällt till en hamsters storlek framhäver ju hennes stirrande, helt tomma ko-ögon också på ett väldigt subtilt sätt.

Och som en skarpögd skribent skrev här igår, är det ju så förförande vackert när man ser hennes rump-celluliter genom tyget.
Och alltihopa ackompanjeras ju perfekt av hennes så behagliga röst och gulliga lilla skratt som pricken över i, ja jävlar vad vacker hon är!

Obs.Texten ovan innehåller viss ironi. 😉

Judith ser ju för fan bättre ut än Nardos, åtminstone när man tar med Nardos ohyggligt vedervärdiga personlighet i ekvationen.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-22 kl. 08:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in