2021-04-22, 01:15
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kommer dra ditt ansikte under Peddis täcke om du inte håller käft.

Kommer dra din näsa mellan Juddans humongous bajsbrygga.
Fram och tillbaka skall du insupa dofterna med snoken, samtidigt som du får smacka smaken av escherichia coli bakterierna längst bak i gommen

2021-04-22, 01:16
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han är fan en märklig prick den där lilla bögen. Jag kan inte förstå om han spelar eller faktisk är sådär konstig. Han varken hör eller förstår saker, traskar runt på ett underligt sätt, har ofta ett väldigt annorlunda kroppsspråk och mimik. Ja, listan kan göras lång med märkligheter med den där pojkvaskern. Jag vet faktiskt inte om jag gillar eller ogillar honom. Han kanske är ett geni som spelar denna roll?

Hahahaha som en liten gubbe. Jag tror fan vi är många som håller med om det fetade, det är lika svårt att hata honom som att gilla honom.
2021-04-22, 01:16
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
En psykolog bör snarast iaktta Joels beteende. Nu ligger han och plaskar med armarna ner i poolen och glor mot botten.
Tänk så dränker han sig snart

Han beter sig exakt som nudist Frida gjorde förra säsongen.
Det ligger något otroligt obehagligt över det här beteendet.
Må hända att dom har en djinn i huset?
2021-04-22, 01:17
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag trodde inte mina öron.
Köksfläkten ramla nästan ner och fick rädda det som räddas kunde. Tryckvågen här var enorm, råkar bo hyfsat nära BB-huset tyvärr

Hahahahahahaha.
Beklagar köksfläkten, dom har inte gått ut med rikslarm än?
2021-04-22, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hörde du brakaren som Megalodon precis la av? Satan i min gata! Rutorna hemma hos mig skakade.
Tänk dofterna i rummet, när Megalodon väljer att lyfta på täcket.

Megalodon säger att Tanjas fisar kan väcka döda individer? Frågor på det?
Hesa Fredrik ljuder nu över hela södra Stockholm. Gaslarm, Adam Bertil! Hörbarhet tvåa, tala högre! GASLARM, ADAM BERTIL
2021-04-22, 01:18
Medlem
Citat:
Jag hoppas att de fattar att de måste börja pakta för att få ut den mest vidriga människan i huset. Hoppas inte de vill pakta ut Dennis men tror att de flesta känner sig ”säkrare” mot honom än andra i huset. Ingen vågar gå mot psykfallet Mergim vilket är tragiskt.

Madde är en av dom som tänkte så om Dennis därför hon blocka han för tävlingen, så han kan hänga löst ifall hon gör det med han så känner hon sig säker mer att få stanna kvar mot han
2021-04-22, 01:19
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Hesa Fredrik ljuder nu över hela södra Stockholm. Gaslarm, Adam Bertil! Hörbarhet tvåa, tala högre! GASLARM, ADAM BERTIL

HHHAHhahhahahahahahaha
Bara en tidsfråga innan gasen kryper sig uppåt i landet *skakar*
2021-04-22, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha som en liten gubbe. Jag tror fan vi är många som håller med om det fetade, det är lika svårt att hata honom som att gilla honom.
Haha, tänkte skriva att han påminner om en liten gubbe men glömde bort det. Han är verkligen en intressant individ.
2021-04-22, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HHHAHhahhahahahahahaha
Bara en tidsfråga innan gasen kryper sig uppåt i landet *skakar*
Ja, jag känner allt att den kommit in över norra Stockholm nu. Försvinner jag vet ni vad som drabbat mig. I sådana fall, tack för den här tiden.
2021-04-22, 01:22
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Han är fan en märklig prick den där lilla bögen. Jag kan inte förstå om han spelar eller faktisk är sådär konstig. Han varken hör eller förstår saker, traskar runt på ett underligt sätt, har ofta ett väldigt annorlunda kroppsspråk och mimik. Ja, listan kan göras lång med märkligheter med den där pojkvaskern. Jag vet faktiskt inte om jag gillar eller ogillar honom. Han kanske är ett geni som spelar denna roll?
Jag känner samma, kan inte avgöra om jag gillar ziggegossen eller inte.
För någon kväll sen diskuterade flers härinne att de fann han obehaglig, som när han står och stirrar sådär ut i ingenting. Och diverse obehagliga beteenden. Började tänka på någon creepy pod om en fullt vuxen psykopatman i en pojkes kropp. Blev som en skräckfilm i huvudet förfan, jag sveptes med i min bänghet och nää. Tänk om han dök upp plötsligt i en ens lägenhet i mörkret? Jag hade varit rädd
2021-04-22, 01:23
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ja, jag känner allt att den kommit in över norra Stockholm nu. Försvinner jag vet ni vad som drabbat mig. I sådana fall, tack för den här tiden.

Juddan kommer till din minnesstund och skjuter salutskott med arslet
1 like = 1 prayer
2021-04-22, 01:24
Medlem
jag tror nog att den här kodords paktningen kommer bita dem i arslet Denn Is ska få deras tvåor något annat kan jag inte tänka mig att de dillar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in