2021-04-22, 01:01
Medlem
Hur fan låter Simon? Skicka in cpapen nu
2021-04-22, 01:04
Medlem
Har Joel ännu ett av sitt märkliga fyllebeteenden? Ligger ensam på golvet i poolrummet och äter.
2021-04-22, 01:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tror snarare att en harpun vore mer passande, sen hur det ska fraktas bort, är en helt annan femma

Ja det stämmer. Möjligtvis att det faktiskt vore fullt rimligt att ge själva "städjobbet" till Mössan. 🙄 han har ju städat minst i huset så han får ta en för laget helt enkelt
2021-04-22, 01:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har Joel ännu ett av sitt märkliga fyllebeteenden? Ligger ensam på golvet i poolrummet och äter.

Iförrgår låg han helt ensam mitt i natten på en solstol på utegården och stirrade upp i himlen. Ett bra tag, på fyllan. Alla andra hade lagt sig. Som svar på frågan: ja troligtvis.

Helvete vilken prutt. Vem var det som fes?
Medlem
Ser inte ens fram emot nomineringarna idag. Man vet ju redan på förhand att ingen kommer rösta på Mergim.. Kanske att Simon och Joel gör det. Tror att Simon, Madde, Dompa och Pedram/Tanja blir nominerade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och nu sträcker han ut armen för att Nardos ska klia honom till sömns. Manipulativ deluxe.
Jaaa, säg nån gång han inte rättar till sig/speglar sig, ser bara sig själv i rummet inte en aning vad som händer runt omkring! Minsta detalj på vad som sitter på den kroppen är uttänkt och så jävla planerat! Så jävla tråkig, stel, ointressant människa, han kan lika väl gå på ett rakt streck för resten av sitt liv! Han kommer ändå aldrig att kunna överraska oss
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Släpp det förbaskade tjacket nu och förflytta din avsky mot någon ny, gärna någon gemensam nämnare, annars dra åt helv....

Kommer dra ditt ansikte under Peddis täcke om du inte håller käft.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja det stämmer. Möjligtvis att det faktiskt vore fullt rimligt att ge själva "städjobbet" till Mössan. 🙄 han har ju städat minst i huset så han får ta en för laget helt enkelt

Hörde du brakaren som Megalodon precis la av? Satan i min gata! Rutorna hemma hos mig skakade.
Tänk dofterna i rummet, när Megalodon väljer att lyfta på täcket.

Megalodon säger att Tanjas fisar kan väcka döda individer? Frågor på det?
2021-04-22, 01:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
En psykolog bör snarast iaktta Joels beteende. Nu ligger han och plaskar med armarna ner i poolen och glor mot botten.
Tänk så dränker han sig snart
2021-04-22, 01:13
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Hörde du brakaren som Megalodon precis la av? Satan i min gata! Rutorna hemma hos mig skakade.
Tänk dofterna i rummet, när Megalodon väljer att lyfta på täcket.

Ja jag trodde inte mina öron.
Köksfläkten ramla nästan ner och fick rädda det som räddas kunde. Tryckvågen här var enorm, råkar bo hyfsat nära BB-huset tyvärr
2021-04-22, 01:13
Medlem
Citat:
En psykolog bör snarast iaktta Joels beteende. Nu ligger han och plaskar med armarna ner i poolen och glor mot botten.
Tänk så dränker han sig snart
Joel är medveten om vad han gör. Det kallas TV-tid.
2021-04-22, 01:14
Medlem
Citat:
Iförrgår låg han helt ensam mitt i natten på en solstol på utegården och stirrade upp i himlen. Ett bra tag, på fyllan. Alla andra hade lagt sig. Som svar på frågan: ja troligtvis.

Helvete vilken prutt. Vem var det som fes?
Han är fan en märklig prick den där lilla bögen. Jag kan inte förstå om han spelar eller faktisk är sådär konstig. Han varken hör eller förstår saker, traskar runt på ett underligt sätt, har ofta ett väldigt annorlunda kroppsspråk och mimik. Ja, listan kan göras lång med märkligheter med den där pojkvaskern. Jag vet faktiskt inte om jag gillar eller ogillar honom. Han kanske är ett geni som spelar denna roll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in