2021-04-22, 01:18
Medlem
Jag tror inte att Einar har något med detta att göra. Dessutom bör man inte blanda in hans flickvän Alexandra då hon sagt att hon vill hålla sig så utanför som möjligt från deras bråk konflikter mm.
Citera
2021-04-22, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
är du säker på att vårby dödade hennes kusin isåfall din teori stämmer 99%

Finns massa om de på nätet.

” DNA från 26-åringen har hittats både på mordvapnet och scootern som användes vid flykten från skjutningen, vilket var avgörande för den fällande domen. Flera vittnen knyter honom även till både mordplatsen och den plats där flyktscootern lämnades. 26-åringen har knytning till Vårbynätverket. Shayan Gaff skulle ha blivit 23 år gammal. ”
Citera
Medlem
Citat:
Hamo Boodaghian som är del av vårbynätverket dömdes för mordet, även för mordförsök på dia
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Jag tror inte att Einar har något med detta att göra. Dessutom bör man inte blanda in hans flickvän Alexandra då hon sagt att hon vill hålla sig så utanför som möjligt från deras bråk konflikter mm.

Bratte har varit aktiv här många dager ingen har tagit upp Alexandra men stämmer vår teori om Einars hämnd kom med hjälp av tjejen då borde hans flickvärn gå Till polisen o fråga efter skyddad identitet för vill de hämnas på honom tillbaka o hittar inte han eller familjens M medlemmar då kommer de gå på henne!
Bra tipps hon ska tänka 2 steg framåt
Citera
2021-04-22, 01:24
Medlem
Citat:

” Hamo Boodaghian är enligt polisen kopplad till ett kriminellt nätverk i Vårby gård som i flera år legat i konflikt med en gruppering baserad kring Rågsved och Hagsätra. Polisen har tidigare kopplat flera skjutningar, varav ett mord, till gängkriget. ”

Killen som sköt Shayan Gaff

Eftersom att han sitter i fängelse nu så är de ju svårt att få tag i honom. Istället klipper man Havals lillebror, sin käraste ägodel för att han har koppling till Vårbynätverket som då sköt Shayan Gaff - men det var ju inte med mening egentligen han var bara lik en annan, som också senare mördades.

Helt sjukt att vapen ens finns att få tag i för privatpersoner men allt handlar väl om pengar ....
Senast redigerad av Jasminbyn 2021-04-22 kl. 01:31.
Citera
2021-04-22, 01:45
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Enligt ”rykten” o andra källor hade de varit tillsammans några månader,

Dock är detta skumt:

Dia hade D❤️ På sin bio, story highlights på honom samt flera inlägg tidigare på de två. Nu är det borta. Men sedan tidigare idag(?) hade hon lagt ut min fina vän texter om Dara...

Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Nu tror jag hon goa han, för egentligen dom tog taxi från södra sthlm t kista, dom röker snabbt en joint/jara, de max 15 minuter dom står där. De kallt oxå man har luva o står o fryser så man skyndar sig lite. Att skyttarna ska timea han kl03 på natten o i mörkret gå fram o kolla så de rätt person o sen skjuta då har skyttarna värsta turen. O vänta nu lite, hennes kusin blev mördad framför henne av Vårby nätverket, vilka samarbeta haval med? Vårby nätverket. Hon sörjer hennes kusin, hon skiteri sin kille inte postat nåt om han. Grabbar jag löst de jalla då

Hon hade saker om Dara sen när han dog hon tog bort allt. O varför skulle hon va ihop med nån som dens bror kör med vårby nätverket som döda hennes kusin, de inte Rimligt, o hon tog inte bort nåt om sin kusin varför ska hon ta bort saker om sin kille de ingen logik förutom om du e en goish hora

Låter sannolikt. Det är ju något skumt med att bli klippt just 3 på natten utanför sin port. Alldeles för random.

Tjejen måste i princip vart med på det.

Ser ju inte bra ut att hennes kusin blivit mördad av Vårby + att hon har likes av HH och följer Einar och Tati osv.

Hon kanske t.o.m. blev tillsammans med Dara från början med detta dom slutgiltiga mål. Speciellt om det är korrekt att de vara varit tillsammans några månader.

Polisen bör kolla hennes telefon asap. Medhjälp till mord...
Citera
2021-04-22, 02:02
Medlem
Citat:
” Hamo Boodaghian är enligt polisen kopplad till ett kriminellt nätverk i Vårby gård som i flera år legat i konflikt med en gruppering baserad kring Rågsved och Hagsätra. Polisen har tidigare kopplat flera skjutningar, varav ett mord, till gängkriget. ”

Killen som sköt Shayan Gaff

Eftersom att han sitter i fängelse nu så är de ju svårt att få tag i honom. Istället klipper man Havals lillebror, sin käraste ägodel för att han har koppling till Vårbynätverket som då sköt Shayan Gaff - men det var ju inte med mening egentligen han var bara lik en annan, som också senare mördades.

Helt sjukt att vapen ens finns att få tag i för privatpersoner men allt handlar väl om pengar ....

Det är rätt enkelt att få tag på vapen det är fan enklare att få en 9a än att hitta ett jobb skulle jag säga vapen finns i de flesta områden de är inte så dyra heller
Citera
2021-04-22, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Det är rätt enkelt att få tag på vapen det är fan enklare att få en 9a än att hitta ett jobb skulle jag säga vapen finns i de flesta områden de är inte så dyra heller

Nej det vet jag, men önskar innerligt av mitt hjärta att det inte kunde gå att få tag i.. skulle kanske bara kanske skulle brott sänkas.

Fast det finns ju alltid annat.. egen sprängning, egen pistol typ hemmagjort mm eller kniv...

Så tragisk
Citera
2021-04-22, 02:19
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Hon den där dia ser ju inte sympatisk ut.
Nu är inte ett osympatisk utseende något bevis på skuld, men det är ändå något man kan notera, i brist på annat.
Nån i tråden nämnde att det var något med hennes ögon och jag håller med. Kall, död blick. Ingen värme.
Kvinnor överlag som är tillsammans med becknare är ofta själva inga duvungar och kan vara väldigt beräknande.

En tanke angående att nån skulle goat så kan det lika gärna vara någon som dem träffat tidigare under kvällen, som när dem ska åka hem medelat att dem är på väg.
Eller att hon säger till en vän i en chat att "nu åker vi hem", som i sin tur goar.
Alltså att hon omedvetet har goat.
Så vi ska nog inte snöa in oss för mycket på henne.

Vilka var dem med tidigare under kvällen har det framkommit?

Det är dock mycket troligt att någon har goat för det är som sagt kallt och mitt i natten, så att mördarna skulle hängt utanför och väntat i timmar känns långsökt.
Det är inte några kommandosoldater vi pratar om här.
Citera
2021-04-22, 02:19
Medlem
Citat:
Ja bror 100% vårby dödade hennes kusin, du kan se på hennes insta.
Citera
2021-04-22, 02:23
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Ja bror 100% vårby dödade hennes kusin, du kan se på hennes insta.
Jepp, det stämmer.

För dem som är intresserade av mer information om det fallet så kan ni söka på "mordet på shayan gaff".
Citera
2021-04-22, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777

Off topic: Hur mycket går det för en 9a?
ONT: Var personen med i något gäng? Eller är Haval med i något gäng?
Senast redigerad av 0laa 2021-04-22 kl. 02:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in