Citat:
Ursprungligen postat av
Abbetappe
Nu tror jag hon goa han, för egentligen dom tog taxi från södra sthlm t kista, dom röker snabbt en joint/jara, de max 15 minuter dom står där. De kallt oxå man har luva o står o fryser så man skyndar sig lite. Att skyttarna ska timea han kl03 på natten o i mörkret gå fram o kolla så de rätt person o sen skjuta då har skyttarna värsta turen. O vänta nu lite, hennes kusin blev mördad framför henne av Vårby nätverket, vilka samarbeta haval med? Vårby nätverket. Hon sörjer hennes kusin, hon skiteri sin kille inte postat nåt om han. Grabbar jag löst de jalla då
De va de jag skrev innan oavsett vilken iskall mördare man har hittat killen snurrar inte runt där i timmar med elcykel o väntar på honom!
Elcyklar i kylan måste laddas oftare man kan inte riskera nåt måste vara välplanerad för o komma undan också killen får meddelande från tjejen “vi e på vägggg”
Mördaren hinner inte ditt under den sträckan o planen håller på gå åt helvetet!
Då får hon den idén att vi stannar ute röker den för det ska inte lukta i lägenheten som att en knarklangare bryr sig om det ens men killen tycker om henne tänker inte ens på att detta kommer vara hans sista minuter!
Mördaren har tagit sakerna som behövs för o tryckas av!
Han kommer fram frågar om de e han som e havals lillebror sen får det bekräftad o pepprar honom iskallt!
Tjejen leker offer som vanligt o gör skådespeleri