2021-04-22, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Med tanke på alla rykten som sprids tycker jag inte det är konstigt om hon inte vill vara så lätthittad för allmänheten. Barnen är ju vilda med sin ryktesspridning På Instagram, hos Big drippa och lite här.
Det är ju standard här tex att när folk som blir omtalade i sådana här trådar gör sina sociala medier konton privata. Även om de bara är anhöriga eller brottsoffer är det inte så blir det obehaglig uppmärksamhet.

Minns att Einar kallade big drippa för "big strippa" i dialogiskt intervjun.
Citera
2021-04-22, 00:38
Medlem
Vilket ursprung har denna grabb?
Citera
2021-04-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake09
Vilket ursprung har denna grabb?
Kurd
Citera
2021-04-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Va e hennes insta bram

@diagafff
Citera
2021-04-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
@diagafff

Hahaha hon följer Einar, hon följs av Tati o HH medlemmar gillat hennes bilder nu undrar man bara hur länge dom va ihop

Enligt ”rykten” o andra källor hade de varit tillsammans några månader,

Dock är detta skumt:

Dia hade D❤️ På sin bio, story highlights på honom samt flera inlägg tidigare på de två. Nu är det borta. Men sedan tidigare idag(?) hade hon lagt ut min fina vän texter om Dara...
Senast redigerad av Jasminbyn 2021-04-22 kl. 00:47.
Citera
2021-04-22, 00:50
Medlem
Citat:
@diagafff

Hahaha hon följer Einar, hon följs av Tati o HH medlemmar gillat hennes bilder nu undrar man bara hur länge dom va ihop

Bra jobbat då har vi nåt o gå på!
Citera
2021-04-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Enligt ”rykten” o andra källor hade de varit tillsammans några månader
Nu tror jag hon goa han, för egentligen dom tog taxi från södra sthlm t kista, dom röker snabbt en joint/jara, de max 15 minuter dom står där. De kallt oxå man har luva o står o fryser så man skyndar sig lite. Att skyttarna ska timea han kl03 på natten o i mörkret gå fram o kolla så de rätt person o sen skjuta då har skyttarna värsta turen. O vänta nu lite, hennes kusin blev mördad framför henne av Vårby nätverket, vilka samarbeta haval med? Vårby nätverket. Hon sörjer hennes kusin, hon skiteri sin kille inte postat nåt om han. Grabbar jag löst de jalla då

Hon hade saker om Dara sen när han dog hon tog bort allt. O varför skulle hon va ihop med nån som dens bror kör med vårby nätverket som döda hennes kusin, de inte Rimligt, o hon tog inte bort nåt om sin kusin varför ska hon ta bort saker om sin kille de ingen logik förutom om du e en goish hora
Senast redigerad av Abbetappe 2021-04-22 kl. 00:54.
Citera
2021-04-22, 00:58
Medlem
Citat:
Nu tror jag hon goa han, för egentligen dom tog taxi från södra sthlm t kista, dom röker snabbt en joint/jara, de max 15 minuter dom står där. De kallt oxå man har luva o står o fryser så man skyndar sig lite. Att skyttarna ska timea han kl03 på natten o i mörkret gå fram o kolla så de rätt person o sen skjuta då har skyttarna värsta turen. O vänta nu lite, hennes kusin blev mördad framför henne av Vårby nätverket, vilka samarbeta haval med? Vårby nätverket. Hon sörjer hennes kusin, hon skiteri sin kille inte postat nåt om han. Grabbar jag löst de jalla då

De va de jag skrev innan oavsett vilken iskall mördare man har hittat killen snurrar inte runt där i timmar med elcykel o väntar på honom!
Elcyklar i kylan måste laddas oftare man kan inte riskera nåt måste vara välplanerad för o komma undan också killen får meddelande från tjejen “vi e på vägggg”
Mördaren hinner inte ditt under den sträckan o planen håller på gå åt helvetet!
Då får hon den idén att vi stannar ute röker den för det ska inte lukta i lägenheten som att en knarklangare bryr sig om det ens men killen tycker om henne tänker inte ens på att detta kommer vara hans sista minuter!
Mördaren har tagit sakerna som behövs för o tryckas av!
Han kommer fram frågar om de e han som e havals lillebror sen får det bekräftad o pepprar honom iskallt!
Tjejen leker offer som vanligt o gör skådespeleri
Citera
2021-04-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
De va de jag skrev innan oavsett vilken iskall mördare man har hittat killen snurrar inte runt där i timmar med elcykel o väntar på honom!
Elcyklar i kylan måste laddas oftare man kan inte riskera nåt måste vara välplanerad för o komma undan också killen får meddelande från tjejen “vi e på vägggg”
Då får hon den idén att vi stannar ute röker den för det ska inte lukta i lägenheten som att en knarklangare bryr sig om det ens men killen tycker om henne tänker inte ens på att detta kommer vara hans sista minuter!
Han kommer fram frågar om de e han som e havals lillebror sen får det bekräftad o pepprar honom iskallt!

100% tänkte de långsökt o eftersom dom e tsm vrf skulle hon men nu vi har en anledning för hennes kusin blev oskyldigt mördad av vårby o då ville hon fucka tbx haval som körde med vårby, hon e ba dum som inte fattar att detta inte påverkar Vårby nånting. Säkert dom manipulera henne lite oxå, man ser på henne hon e äcklig oxå kolla ba ögonen, o att hon tar bort allt om dara o sen leker dom ba va vänner o sen tar bort de med bevisar ba hon hade med de o göra. Precis som du säger omöjligt skyttarna åkte runt specieeeelt 03 på natten
Citera
2021-04-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
Ja, deras elsparkcyklar går upp mot 60 km'h pga trim. Ljudlöst. Tar verkligen inte 10 minuter kista husby det går på några få min max max 4. De har ombyte taktiskt ihopvikt i jackfickan, behöver ej sportväska med band över axeln. Raka vägen till en kvinna som slänger in kläderna i tvätten 95 grader, bättre än att bränna i en skogsdunge.

Det är 400 m till gränsen mot Husby och 100 m till fram till närmaste bostadshus. Så drar de på i 40 så tar det 45 sek. Det är spikrak väg.
Citera
2021-04-22, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken

Erfaren tjej här, tjejer kan gola folk huuur enkelt som helst och leka oskyldiga och offer. Jag skulle säga att de e fler tjejer än killar som är otrogna to be honest. Samma med att de flesta tjejer enligt mig är drama queens och söker bråk. Plus de du skriver låter så rätt, jag vill inte bara skylla på tjejen såhär men det känns så konstigt alltihop...

Jag blev misshandlad av två tjejer förrförra sommaren, samt knivhuggen av en annan snubbe och tjejer kan vara så kalla! De sa att jag ljög och att de aldrig hänt fast de va så o polis vet om de med... helt sjukt asså ändå
Citera
2021-04-22, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Minns att Einar kallade big drippa för "big strippa" i dialogiskt intervjun.
Han var lite irriterad på BD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in