2021-04-21, 23:28
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi

Lennie for president
2021-04-21, 23:29
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian är så jävla vidrig. Låt andra ha sin JÄVLA MAT I FRED. Han är ju fan inne på sin andra rätt redan men ska ändå ha av andra

Jag fattar inte hur han kan ha den kroppen. Sinnessjuk ämnesomsättning
Dock vill jag inte veta hur hans artärer ser ut.
2021-04-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
peddi "flashback tråden brinner idag av hån mot mig" ja han skulle bara veta
Hahaha Peddi ❤ sa han så...

Nej, det är klart vi inte gör, Pedram. Inte jag i alla fall. Jag tyckte du var gullig när du grät ❤
2021-04-21, 23:31
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tack!! Makalösa Tanja!

Instämmer. Fick en skrattattack när jag såg klippet och fick tårar i ögonen. Var bättre än vad jag trodde skedde 🤣😂🤣😂🤣😂. Nu sover jag gott ikväll.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Lennie for president

Medlem
Ni som tror att någonting juicy hände mellan Madde o Adrian när de låg bredvid varandra... tror ni att han skull släppa sin mur för sånt när han knappt vill röra henne annars? Tror inte att han skulle göra det. Fokus på millen, skulle han riskera det verkligen? Till vilket syfte?
Nja det tror iaf inte jag.

Vad jag såg, de låg bredvid varandra under Pedrams sagostund. Adrian med kepsen på huvudet och händer stundvis korsandes på magen. Madde såg jag ligga tätt intill med huvudet precis bakom hans nacke nästan mot hans bröst.

Man hörde Simon snarka och Madde fnissar till (precis som hon gjort några gånger när Dennis snarkat i det rosa rummet)...en stund efter reser sig Adrian o säger att han inte kommer kunna sova pga snarkningarna varpå Madde säger att han då får gå lägga sig i det rosa rummet.
-ja, jag får nog göra så...
2021-04-21, 23:32
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur han kan ha den kroppen. Sinnessjuk ämnesomsättning
Dock vill jag inte veta hur hans artärer ser ut.

Jag e nyfiken på hur mycket han äter när han spelar fotboll med träningar 4-5 dagar i veckan
2021-04-21, 23:33
Medlem
Citat:

Förstår inte vad du menar
2021-04-21, 23:34
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Ni som tror att någonting juicy hände mellan Madde o Adrian när de låg bredvid varandra... tror ni att han skull släppa sin mur för sånt när han knappt vill röra henne annars? Tror inte att han skulle göra det. Fokus på millen, skulle han riskera det verkligen? Till vilket syfte?
Nja det tror iaf inte jag.

Vad jag såg, de låg bredvid varandra under Pedrams sagostund. Adrian med kepsen på huvudet och händer stundvis korsandes på magen. Madde såg jag ligga tätt intill med huvudet precis bakom hans nacke nästan mot hans bröst.

Man hörde Simon snarka och Madde fnissar till (precis som hon gjort några gånger när Dennis snarkat i det rosa rummet)...en stund efter reser sig Adrian o säger att han inte kommer kunna sova pga snarkningarna varpå Madde säger att han då får gå lägga sig i det rosa rummet.
-ja, jag får nog göra så...

Amen för helvete är vi här nu igen.
Sliter av mig håret snart
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Instämmer. Fick en skrattattack när jag såg klippet och fick tårar i ögonen. Var bättre än vad jag trodde skedde 🤣😂🤣😂🤣😂. Nu sover jag gott ikväll.
Samma här. Hon är så jävla härlig. Kan inte förstå varför de andra inte började asgarva dock. Saknar ju humor totalt. Förutom Juddan, hon stämde in!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Jag trodde att klockan var 02 på natten. Den var visst bara 20 över 11.
Vad fan är det med BB produktionen? Låt dom som vill, fortsätta festen.

Tydligen har alkoholförbudet börja gälla ALLA efter senaste avbrottet i sändningen. Synd eftersom det var Simon, Emelie och Tanja som inte kunde handskas med dryckerna..
2021-04-21, 23:35
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mår ännu mer p när jag inser att jag missade det med literally 30 sekunder

HATAR LIVET
HATAR ALLT
NU AVGÅR JAG FRÅN LIVET

hörsintehej
Nej! Gör inget dumt nu! Brösta det som Pedram! Kriga!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in