Citat:
Så personer som arbetat för Trumpkampanjen samt deltagit på olika sätt i senaste tidens valfuskstämningar har gjort en oberoende granskning? Jag får fortfarande inte ihop vad du menar när du skriver oberoende granskning
Jag är inte intresserad av att begära ut den fullständiga rapporten, så nej jag tänker inte bestrida några fakta baserat på det du länkar.
Jag är inte intresserad av att begära ut den fullständiga rapporten, så nej jag tänker inte bestrida några fakta baserat på det du länkar.
Innan du fortsätter din sarkasm bör du titta på vad det är för röster som avses i granskningen.
Det är illegala röster där ingen sida har en motstridig åsikt, de är helt enkelt inte legitima röster, tillräckligt för en förändrad valutgång i staten. Dom skall enligt lag tas ur räkningen. Det är mao bortom allt tvivel för alla. Om dom sedan gör detta efter att Biden svurits in är en annan fråga. Raffensperger som nu blivit upptäckt fått miljoner av Zuckerbergs pengar oredovisat vill givetvis inte detta. Trycket från Georgias röstberättigade kommer därför appliceras nu, en fullständig audit kommer sannolikt bli resultatet efter Arizona. Även New Hampshire ligger på tur, fler är på väg.
Det finns därmed nu i Georgia ett dokumenterat underlag att Trump har vunnit Georgia. Detta är nu ett faktum för alla medborgare i Georgia redan innan Georgias äkta audit startar. Ni kan förstå ilskan hos många där, snuvade på sanningen och segern i sin stat. I den äkta Auditen kommer man dessutom finna 100.000-tals fake röster. Dominion härjade som hårdast i just Georgia som har mycket djupa band med Kina. Även detta vet nu säkert 60-70% av de som röstat där. Det är därmed inte en fråga om, utan när.
Då Arizonas röstsedlar har en giltighetstid om endast 6 månader efter valet innan de får destrueras är denna stat viktigast att snabbast nå i hamn med. Övriga stater har en giltighetstid om 22 månader. Energin från Cyber Ninjas, Jovan Pulitzers scanteknik, m.m kommer därför därefter riktas mot bla Georgia efter att Arizona är över. Dessa insatser genomförs mycket systematiskt där Arizona anses mest bräckligt och enklast att snabbt exponeras.
Ett dilemma de som fuskade idag har är ju att alla idag vet att det var fusk som gjorde att Joe 'vann". I takt med att dominobricka efter dominobricka faller kommer allt fler, speciellt Republikaner som vill bli återvalda tvingas att byta fot, om dom inte redan gjort det. Trump är den enda tydliga ledaren i Republikanska partiet och ingen Republikan blir återvald utan att stödja Trump och vice versa. Guvernör Kemp i Georgia har exempelvis försökt med att i omgångar blidka Trump. Just detta kommer dock inte folket i Georgia köpa utan de avser nu rösta fram en fd Demokrat som Guvernör denne har visat sig stå på Trump's och sanningens sida. Trump kommer stötta denne alternativt en känd fotbollspelare som ev kommer ställa upp. Andra exempel på folk som åker är Alaskas kvinnliga guvernör och Liz Cheney Wisconsin (dottern till krigsälskande Dick) likaså.
Trevlig kväll.
Senast redigerad av Nixter 2021-04-21 kl. 22:26.
Senast redigerad av Nixter 2021-04-21 kl. 22:26.