Han låg och sparkade med benen som en 5-åring nyss, så värst ont i magen har han inte. Och nu erkände han att han kände likadant som Mergim gjorde över tittarfrågorna.
Pedram påminner mig om när jag var liten och fejkade att vara sjuk så pappa fick hämta mig från skolan, och när vi väl kom hem var jag tvungen att fortsätta låtsas vara sjuk för att inte blow my cover. Pedram, du lurar ingen!
Har precis slagit över och har noll koll på mmmmm Madde, men ge mig en stund för en rapport.
Tanja Feka kommer snart bli inkallad till bikten, hon behöver snart stöd för att inte ramla av pallen. En vig rörelse till så är det klippt.
Klippt o skuret som charkuterin mellan den albanske getmannens ben
Håll käften äckel-Pedram! Sluta tyck synd om dig själv! Idiot..
”Känns som man inte är uppskattad”..ne det har du fan rätt i! Ingen uppskattar dig o du ryker så fort du hänger löst! Dra bara ditt slemmiga jävla gamnacke!
Han har ju dessutom ingen aning om hur mycket som var bestämt redan innan han tryckte på knappen. Jag repeterar HAN tryckte på knappen.
Inget märkvärdigt. Precis som Emelie säger i dagens program, de har en jargong. Tittarna gör henne till en offer, hon om någon har skinn på näsan och kan säga nej och mena det och då hade dompa fattat.
Sjukt att Pedram inte kunde förmå sig att kravla ut till soffan för vigseln, hur jävla vek får man vara?
Måste säga att kyssen mellan Mergim och Tanja var oväntad, trodde hon skulle få en peck men han har inte varit så intensiv sedan kyssen med Gose Lennie förra året