Sjukt att Pedram inte kunde förmå sig att kravla ut till soffan för vigseln, hur jävla vek får man vara?
Måste säga att kyssen mellan Mergim och Tanja var oväntad, trodde hon skulle få en peck men han har inte varit så intensiv sedan kyssen med Gose Lennie förra året
Mergim har gått in igen med ett uppdrag! Att övertyga mama o baba att han inte är homo så han tar såklart tillfället i akt!
Alltså vad är det jag missat från inatt? Såg fram till ca 02-tiden och jag såg inte att det hände något konstigt mellan Empa och Dompa? Dompa verkade väl sugen, men jag tycker inte han verkade gå för långt. Han har ju en viss jargong, han gillar brudar osv.
Men vadå hände det något under natten??
Det var censur hela natten. Bara snarkare i S1 som visades i DC. Tyckte det var lite konstigt, eftersom S1 har en egen kamera.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-21 kl. 21:44.
Inget märkvärdigt. Precis som Emelie säger i dagens program, de har en jargong. Tittarna gör henne till en offer, hon om någon har skinn på näsan och kan säga nej och mena det och då hade dompa fattat.
jamen då så kul att bli uthängd som ett pervo för ingenting.
Mår Peddo verkligen så dåligt av en halv harakirikorv? Vilken mes. Men man slipper se honom så det är ett plus.
Han låg och sparkade med benen som en 5-åring nyss, så värst ont i magen har han inte. Och nu erkände han att han kände likadant som Mergim gjorde över tittarfrågorna.
Håll käften äckel-Pedram! Sluta tyck synd om dig själv! Idiot..
”Känns som man inte är uppskattad”..ne det har du fan rätt i! Ingen uppskattar dig o du ryker så fort du hänger löst! Dra bara ditt slemmiga jävla gamnacke!