2021-04-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sluta hata mig! Jag får prestationsångest! 😭
Hahah du vet att jag älskar dig, horsey!! Var ju en komplimang att du hann före mig

HAR JAG MISSAT NÅGOT sedan Ormgim fick i uppdrag att fria till tre(?) deltagare? Var tvungen att ~göra annat~????? orimligt beteende av mig
2021-04-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Egentligen är det ju regelbrott för de får väl skriva under innan de går in och acceptera villkoren för att få vara med. Det inbegriper väl alla aktiviteter inne i BB-huset, även de som är mindre roliga. Jävla dåligt beteende när han får allt gratis, mat alkohol och chansen på 1mille! Otacksamt

Exakt och dom tävlar om fucking en miljon... Autonominera alla som ligger på en soffa, vägrar eller mesar sig...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kastarlitefear
Har lust att ge Emelie en lavett varje gång hon gör till sin röst till vad hon verkar tycka är ”rikssvenska”

😤😤😤😤fruktansvärt
Medlem
Mouchinos avatar
Varför får jag en stark känsla att AD flörtar med Tanja?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fin förberedelse inför morgongåvan som kan bli en liten nomineringsröst.

Guld!
Visa gärna när dom ändå håller på Dekmans domstol.
Medlem
kermiths avatar
Trailer Tanja visar vaginan för Adrian istället för sin albanska dam
2021-04-21, 21:38
Medlem
codemeds avatar
Mår Peddo verkligen så dåligt av en halv harakirikorv? Vilken mes. Men man slipper se honom så det är ett plus.
2021-04-21, 21:39
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ärligt talat ni som tittade på dompa och emelie igår. Vad är eran uppfattning?

Min uppfattning är att Emelie tyckte det var cringe och stelt i den där sviten vilket hon sa direkt när de kom in dit och ville därför inte göra nåt. Dompa ville ligga och mysa på samma sätt som de gjort nästan varje natt under hans 3 veckor i huset. Därför tjatade han, kanske lite för mycket, när Emelie sa nej om och om igen. För hon ville inte att det skulle kunna tolkas som att de låg. Men tror inte hans intentions var något mer än det vanliga myset.

Typ så.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hade velat se bilden som Tanja beskriver just nu.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Tanja Feka kommer skita getost imorgon. Ikväll lär vi bjudas på rakat kvinnligt organ alldeles gratis.

yesss
Det kommer även osa getost i hela BB huset.
Undrar om det blir en redig 3kant mellan Judatorn, getmannen och fagra Tanja?
Det skulle verkligen vara en plot tiwst som avslut på den här kvällen

Är det förresten någon som sitter inne med bilder från Tylösand dagsfest där Tanja särar och visar hela skönheten på bild hahahhahaa.. hon är fantastisk.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Mår Peddo verkligen så dåligt av en halv harakirikorv? Vilken mes. Men man slipper se honom så det är ett plus.
Förminska inte Peddos harakirikorv tack.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Nu har jag tänkt klart. Dennis borde plockas ut oavsett hur Emelie ser på situationen. Ett nej är ett nej och om det här samhället någonsin skall ändras så måste det bli konsekvenser för situationer som denna. Min gissning är att Emelie tyvärr varit med om liknande situationer så många gånger tidigare att hon inte reagerar därav.

Ur artikeln i Expressen: ” Under livesändningen reagerade flera tittare på att Dennis Asteson bland annat ska ha sagt ”jag tar bara det jag vill ha”, ”vi ska ge dem en show” och bett Emelie Svensson klä av sig trots att hon flertalet gånger sagt nej.”

Precis som Pedram sa "if I wanna fuck, I fuck" till Tess men det fick passera obemärkt? Varför? För att han är blatte! Dompa är douchig men Pedram är vidrig. BB får inte vara så inkonsekventa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in