2021-04-21, 19:58
Bannlyst
Madde, ta av pappas kostym nu för helvete.
2021-04-21, 19:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det största hindret för oss som vill ha ut AD verkar vara tävlingarna och nästa gång måste han blockas av de andra. Sen måste han bli nominerad för att vi ska kunna få ut honom.

Det går inte att få ut honom. Han är älskad både i huset och av kåta tanter på Facebook. PLUS att han har Bianca Ingrosso, Rosanna och curl-systern som pushar för att folk ska rösta på honom. Han kommer tråka ut tittarna ända till final. Själv pallar jag knappt att slå på liven längre för min själ dör lite mer varje gång jag ser dårarna som är kvar därinne. En efter en röstas de bästa ut. Kvar är bottenskrapet.
2021-04-21, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det går inte att få ut honom. Han är älskad både i huset och av kåta tanter på Facebook. PLUS att han har Bianca Ingrosso, Rosanna och curl-systern som pushar för att folk ska rösta på honom. Han kommer tråka ut tittarna ända till final. Själv pallar jag knappt att slå på liven längre för min själ dör lite mer varje gång jag ser dårarna som är kvar därinne. En efter en röstas de bästa ut. Kvar är bottenskrapet.

Vi ska få ut mössan med buller och bång, vänta bara
2021-04-21, 20:05
Medlem
embargos avatar
De skriker ju bara mer och mer för varje dag som går

Borde väl vara dags för vigselförrättare Kunskapsfågeln att äntra snart. Han kan nog få dem att lugna ner sig lite för stunden iaf.

Roligt när Simon skulle förklara för Dompa vem det var innan: ”Han är en liten fågel som hatar alla”. Precis så
2021-04-21, 20:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi ska få ut mössan med buller och bång, vänta bara

Ja.. i finalveckan kanske :P Han vinner alla immunitetstävlingar eftersom tv4 av någon anledning ska ha kvar dem. Alltså kommer han sitta immun till finalen och varje vecka kunna lägga en extra röst på Simon dessutom. Denna säsong blev förstörd av Adrian och psyksjuke Mergim som borde legat på hispan istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Madde, ta av pappas kostym nu för helvete.

Jag blir så obekväm när hon är i bild alltså... Allt hon gör känns så krystat... Dessutom är hon en skam för hela stylist yrket... Allt hon sätter på sig ser för jävligt ut...
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag känner samma. Blir bara arg och irriterad av att kolla på idioterna, den ena trögare än den andra.
2021-04-21, 20:07
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså vad håller grabbarna på med?
2021-04-21, 20:08
Medlem
Contragulationss avatar
Kan man förvänta sig ett flipp nu när Mareks tröja töjdes ut lite

Edit: "töjdes ut lite" lol gick ju för fan sönder!
Edit2: aha linnena är bb's.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså vad håller grabbarna på med?
Det här är pinsamt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag känner samma. Blir bara arg och irriterad av att kolla på idioterna, den ena trögare än den andra.

Haha ja.. man slår på liven. Man ser Mössan korsförhöra någon, eller Mergim tycka synd om sig själv och säga att alla hatar honom, eller Madde sitta och fånle mot Adrian. Nardos som skriker EEEEEEEEEEY och Emelie som surar och säger att hon är ärlig. Sen kanske man hör ett LEUGET KINGEN på avstånd. Tack men nej tack
Medlem
Hahaha Tanja slet sönder Mareks linne. Han blev JÄTTEGLAD!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in