2021-04-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du drog inte några slutsatser, bara svalde allt utan bevis och spred det vidare som en sanning? Jag fattar. Du kallar andra för efterblivna eftersom du är efterbliven själv, du klagar på andra som inte tänker kritiskt eftersom du inte tänker kritiskt själv.

"Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten."

Oj vilken slutsats jag drog. Ska du anmäla mig för förtal? Spelar ingen roll om det personen skrev är sant eller falskt.

Jag har endast pratat om Jennifer eftersom det är det enda vi har sett vad som hänt. Resten är bortklippt material. Och av döma från klippet med Jennifer så tror jag inte han blir dömd för något där. När det gäller den andra tjejen har jag inte uttryckt något om den händelse. Enbart sagt att folk rent allmänt som är med i PH är idioter, inklusive Toby själv.

Nöjd nu?
Citera
2021-04-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Vänsterpöbeln ställa upp i PH? Haha, ok. Feministtjejer (pöbel eller ej) ställer knappast upp i white trash-tv av det där slaget.

Nej, men ludrena i PH rider på den vågen när det passar dom, som i det här fallet t ex.
Citera
2021-04-21, 18:04
Medlem
Insyn5s avatar
En sådan här nyhet kan väl knappast komma som någon överraskning, hur dumma är egentligen alla som bidrar, medverkar och framför allt konsumerar detta skräp till wt-tv?

Likt förbannat är det ju enbart skrik och gap-feminister såväl som metoo-korsriddare som konsumerar Våldtäkts-Hotel, trevligt.
Senast redigerad av Insyn5 2021-04-21 kl. 18:09.
Citera
2021-04-21, 18:11
Medlem
hyssasess avatar
Det man får se i TV är ju bara en liten del av vad som hänt...de har ju tillgång till betydligt mer material som kommer användas mot honom. Har svårt att se att det inte skulle bli fängelse, fyfan kan inte va kul o heta Toby idag han ångrar nog det som hänt rejält
Citera
2021-04-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Nej, men ludrena i PH rider på den vågen när det passar dom, som i det här fallet t ex.

Det är produktionsbolaget som har anmält här. Vem som får en fördel av det här är oklart. Antagligen ingen.
Citera
2021-04-21, 18:23
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
"Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten."

Oj vilken slutsats jag drog. Ska du anmäla mig för förtal? Spelar ingen roll om det personen skrev är sant eller falskt.

Jag har endast pratat om Jennifer eftersom det är det enda vi har sett vad som hänt. Resten är bortklippt material. Och av döma från klippet med Jennifer så tror jag inte han blir dömd för något där. När det gäller den andra tjejen har jag inte uttryckt något om den händelse. Enbart sagt att folk rent allmänt som är med i PH är idioter, inklusive Toby själv.

Nöjd nu?
Citat:
Det vet jag såklart inte, men det finns en källa från Nent som påstår att detta är riktigt uppblåst och det skulle inte förvåna mig. Media gillar att hänga ut metoo-killar, men samtidigt hyllar kriminella rappare. Makes any sense? No..

Förtal? Det enda jag kommenterar är att du av någon anledning tror vi har en "källa" i tråden som "vittnar" samtidigt som du tycker andra i tråden är korkade. Jag konstaterar bara att du är en efterbliven idiot som inte klarar av att tänka kritiskt.
Citera
2021-04-21, 18:28
Medlem
Killen har vid det här laget fått mer hat än en medelålders man som våldtagit spädbarn i röven. Det mediala straffet blir det värsta i detta fallet.
Citera
2021-04-21, 18:31
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Är det He 2 som börjar nu? Kolla lite snabbt på klippen. Unga fulla människor som är halvnakna med varandra och smeker varandra. Tjejen sitter i trosor och pressar sitt kön emot honom och han drar ner behån hon säger argt nej och sitter kvar och han slutar. Tror starkt på att han faktiskt blir sexuellt trakasserad där och han borde anmäla henne. Tror faktiskt hon kan bli dömd för det.
Skulle inte känna mig helt bekväm om en brud gjorde så mot mig. Jag skulle uppfatta det som att hon jäklas med mig.
Skulle givetvis inte ta tag i BHn, och skulle i övrigt ta det väldigt försiktigt då man aldrig kan veta vad hennes nästa drag annars skulle kunna bli. Skulle dock visa att jag inte uppskattade hennes beteende.
Citera
2021-04-21, 18:37
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Tack själv! Du verkar riktigt ödmjuk.

Tror inte heller på censur. Folk väljer såklart själv vad dom vill titta på. För mig personligen har det ingen betydelse om PH fortsätter existera eller inte. Problemet blir på samhällesnivå. Jag tror inte heller PH är orsaken till problemet, utan det är en symptom av problemet. Vi lever i en tid där barn växer upp med sina smartphones, beroende av bekräftelse på sociala medier. Sen bidrar PH till den här falska fasaden med "influensers".

Ingen bra utveckling direkt
Man kan helt enkelt ge fan i att producera och sända dylika program.
Citera
2021-04-21, 18:37
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag har varit förvånad över att Paradise Hotel har kunnat hålla på så länge med sin bordell med ihållande knullande porrskådisar, utvikningsmodeller, striptease-dansöser, gravt alkoholiserade människor, och detta program följs av 13-15-åringar.

Lägg ner hela sexbordells-TV-programmet.

Paradise Hotel är sexuellt övergrepp från tv, på våra barn. Detta har jag försökt säga länge.
(Jag pratar alltså inte om äldre tittare, som endast blir fördummade av skiten.)

Håller med dig. Bedrövligt dekadent. Vad ska barn och tonåringar får för uppfattning om kärlek och relationer? Hur kan de ens hitta alla dessa svagbegåvade WT-människor som deltar?
Citera
2021-04-21, 18:42
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Håller med dig. Bedrövligt dekadent. Vad ska barn och tonåringar får för uppfattning om kärlek och relationer? Hur kan de ens hitta alla dessa svagbegåvade WT-människor som deltar?

Jag är 30+ bör jag skämmas för att jag sett alla säsonger och följer flera av deltagarna på instagram?
Citera
2021-04-21, 18:47
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Jag är 30+ bör jag skämmas för att jag sett alla säsonger och följer flera av deltagarna på instagram?

Ja du bör skämmas. Är ett program för 18åringa wt människor med funktionsvariationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in