2021-04-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Den harakiri korven dom äter har den nåt med harakiri korvgubben att göra?
Är det hans sås dom äter, lr är det nån annan harakiri korv dom köpt som inte är alls lika stark som harakirigubbens?

https://www.youtube.com/watch?v=YlRh1r0BYwY
Det är inte samma. Man kan köpa dessa frysta i påse. Alex fick en sådan och sa att det inte var starkt alls och åt upp den i ett bett.
2021-04-21, 16:56
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså Madde och Adrians samtalsämnen är så jävla....... krystade Hon säger allt hon tror han vill höra och han ställer tio följdfrågor för att han är psykopat
De har en riktig "väder och vind" relation.
2021-04-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
MG? Vem menar du?
Morsgrisen.
Bannlyst
Undrar om Mergim har höjt tittarsiffrorna och det är därför han får vara kvar, lr håller produktionen på att lista ut nån plan på hur dom ska få honom nominerad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ska Pedram slå sitt personbästa idag?
Vad tror ni? Får han ner den utan att dö på 5 timmar?
Han kanske kan göra en Judith o dricka upp den utspädd med mjölk? Verkar ju gott.
Han sa häromdagen att om han fick göra om det skulle han ändra strategi och ta hela korven i ett huj. Får se om han lyckas med detta, är nog helt klart den smartaste strategin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag hade nog blivit vräkt pga störande ljud. Man är ju helt oförberedd även om jag virkat sitta med fingret på mute när hon är i bild så händer det ju att de släpper in hennes mikrofon helt utan förvarning. Det är besvärligt eftersom ljudet på DC är så dåligt att jag måste ha rätt hög volym på.

HAHA, igenkännes VERK.ligen här!
2021-04-21, 16:58
Medlem
hoppas det är jesper som levererar korven och kör riktiga harakiri regler då blir det roligt.
2021-04-21, 16:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Undrar om Mergim har höjt tittarsiffrorna och det är därför han får vara kvar, lr håller produktionen på att lista ut nån plan på hur dom ska få honom nominerad?

Det skrevs tidigare att tittarsiffrorna hade gått ner ytterligare efter att dom tre gamla deltagarna kom in...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ska Pedram slå sitt personbästa idag?
Vad tror ni? Får han ner den utan att dö på 5 timmar?
Han kanske kan göra en Judith o dricka upp den utspädd med mjölk? Verkar ju gott.

Hahaha, tänker bara på när Alex fick straffet harakirikorv under skolveckan och den slank ner som ingenting.

”Det är sådär man bröstar en harakiri” sa Kunskapsfågeln.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aldrig hört talas om. Hela mitt liv har jag hört 1-3 = låg 4-6 = mellan och 7-9 = högstadiet.

Till och med vid en googling:

Vilken klass börjar högstadiet?
Högstadium är en skolterm som i Finland och Sverige tidigare använts för den obligatoriska skolans senare år. I Sverige används alltjämt beteckningen i inofficiella sammanhang för årskurserna 7-9, och från 2017 planerade regeringen att årskurserna 7-9 även formellt skall utgöra grundskolans högstadium.

Sedan kan det ju finnas avvikelser förstås men det mest generella är ju ändå det som får anses vara "rätt".

Säkert redan besvarat men jag kan inte låta bli. En period på 90-talet testades att flytta upp 6rna till högstadiet men de fick backa på det då de flesta 6r inte var mogna det egna ansvaret det innebar. Vet inte hur många årskullar det berörde men min dotter var med i testperioden.
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian och Madde förtjänar varandra. Obehagliga människor.

Madde är en toffel utan personlighet och Adrian känns som en fucking utomjording.
2021-04-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså Madde och Adrians samtalsämnen är så jävla....... krystade Hon säger allt hon tror han vill höra och han ställer tio följdfrågor för att han är psykopat

Madde sätter enligt mig ansiktet på "BEIGE PERSONLIGHET". Ad är ju så uppenbart där bara för att vinna, och därför vågar han inte skapa något drama eller bråk med någon och försöker "stay low key" med henne. HUUUUuhhhh. Kräks/somnar på samma gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in