Tycker det på riktigt känns obehagligt. Minns första dagen hon kom in, hon hade liksom redan ställt in sin kikare på Ad... Sedan dess har det varit hennes enda goal & mission... Stackars pöjkapåg.
Instämmer! Dock skrämmer det verkligen mig att hon inte alls har någon fingertopp känsla, varken en killer eller tjej attraheras av när någon hundar efter en 24/7
Ska Pedram slå sitt personbästa idag?
Vad tror ni? Får han ner den utan att dö på 5 timmar?
Han kanske kan göra en Judith o dricka upp den utspädd med mjölk? Verkar ju gott.
Det sjuka är att det spelar ingen roll om någon annan slukar en korv utan att blinka efteråt. Då har ju Pedram fått en med mer sås på såklart. Och som är större.
Alltså Madde och Adrians samtalsämnen är så jävla....... krystade Hon säger allt hon tror han vill höra och han ställer tio följdfrågor för att han är psykopat
Jag hade nog blivit vräkt pga störande ljud. Man är ju helt oförberedd även om jag virkat sitta med fingret på mute när hon är i bild så händer det ju att de släpper in hennes mikrofon helt utan förvarning. Det är besvärligt eftersom ljudet på DC är så dåligt att jag måste ha rätt hög volym på.