Nu ljuger Mergim vidare, han släppte för att bli autonominerad, det blir man ALLTID när man ger upp.
Någon måste stoppa psykot, det här går inte längre. Ska man skicka arga lappen i 1000-tal till BB?
Han beter sig som en galen man och han talar som en!
Hahah Mergims min när VEM DET NU VAR frågade "varför inte?" när han sa att han släppte ballongen med flit för att han INTE VILLE VINNA
verkligen såhär:
det lille hjärnkontoret jobbade febrilt på en ursäkt
Kan han tänka så här: Jag är så säker att jag att bli räddad av tittarna så ingen vågar hänga löst mot honom?
Han är dum som ett spån men även manipulativ som den narcissist han är.
Han släppte ballongen för att alla var falska och tog inte ut honom fast dom egentligen ville.
Så för att protestera mot deras försök att vara falskt snäll mot honom så klev han ner själv så klart.
Alla deras val handlar givetvis om honom egentligen.
Kommer in här och läser att egoist-grisen Adrian har vunnit immuniteten. Så FÖRBANNAT JÄVLA trött blir jag på de där inne som inte vågar göra ett jävla piss. Vissa är värre än andra!
Så här kommer det vara fram till finalen om bara mesarna blir kvar, så TÄNK för helvete på vem ni lägger er röst på sen när vi får veta vilka som sitter nominerade.
Mergim du har spoilat helaaa säsongen för de. Nardos sa något typ om att hon skulle bli autonominerad. Mergim hintar då till Nardos att hon nte kommer åka ut ändå