Citat:
1. Sånna texter har ju alla de nya svenska rapparna? Det är inget märkvärdigt alls... ska folk börja använda låttexter som koppling så skulle det ju lika gärna kunna handla om i stort sett vilken rappare som helst? För nästan alla kör med sådana texter. Men de enda teorin som finns hittills, o om du lyssnar på einars osläppta låtar han sjunger flera gånger t.ex ”skjuter hans kompis e en rappare” ”jag ska köra tills du inte har nån kompis kvar” ”jag står o dansar på min opps kompis grav”
Ändra allt t bror o där har du kopplingen
Eller den här låten (som hade gjorde med Euro tillomed)
”Så jag laddar tabben jag ska knulla dom tbx, sitter på ett möte med en fkn psykopat vi diskuterar summor han ska fkn bli betald för att dyka upp o spreja med en fkn automat”
Osen en till låt som tati filma när dom va i en bil i dubai som ja ej hittar nu men de va nåt liknande med
”lägger en summa på din liga o sånt o sen jag åker till dubai o lever la vida osånt”
O jag vet inte varför folk inte tror han har bollar, hundra procent killen har bollar. Han har knivhuggit o rånat folk innan han blev känd, nu blev han känd o har chillat med bandidos, tati o många fler som gjort att han spikat fått bollar om han tidigare inte haft det. Han e ingen liten svenne killen e sveriges största rappare. Han va med dalen nätverket innan han blev känd han va nära med deras ledare som blev dödad o sen e han nära hamko som också han har stora bollar så ni underskattar svennen (som han även sjunger i en låt hehe)
O plus varför skulle de vara idiotisk haval kommer få sitta några år så döda hans bror så kmr haval lida riktigt mycket, de va genialiskt om något hahaha. Ska han vänta några år tills haval e ute osen köra elr
Ändra allt t bror o där har du kopplingen
Eller den här låten (som hade gjorde med Euro tillomed)
”Så jag laddar tabben jag ska knulla dom tbx, sitter på ett möte med en fkn psykopat vi diskuterar summor han ska fkn bli betald för att dyka upp o spreja med en fkn automat”
Osen en till låt som tati filma när dom va i en bil i dubai som ja ej hittar nu men de va nåt liknande med
”lägger en summa på din liga o sånt o sen jag åker till dubai o lever la vida osånt”
O jag vet inte varför folk inte tror han har bollar, hundra procent killen har bollar. Han har knivhuggit o rånat folk innan han blev känd, nu blev han känd o har chillat med bandidos, tati o många fler som gjort att han spikat fått bollar om han tidigare inte haft det. Han e ingen liten svenne killen e sveriges största rappare. Han va med dalen nätverket innan han blev känd han va nära med deras ledare som blev dödad o sen e han nära hamko som också han har stora bollar så ni underskattar svennen (som han även sjunger i en låt hehe)
O plus varför skulle de vara idiotisk haval kommer få sitta några år så döda hans bror så kmr haval lida riktigt mycket, de va genialiskt om något hahaha. Ska han vänta några år tills haval e ute osen köra elr
2. Det är ett väldigt stort hopp att gå från att råna folk till att anstifta ett mord på någons BROR som hämnd. Varför skulle det tyda på att han har "bollar" att göra något sånt här?
3. Einar tillhörde ej dalennätverket, han är uppväxt i Dalen men var snarare en springpojke, som de flesta andra i hans ålder. Och Paki var absolut ingen ledare av Dalennätverket.
Senast redigerad av jellomachinen 2021-04-21 kl. 14:47.
Senast redigerad av jellomachinen 2021-04-21 kl. 14:47.