2021-04-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Det var ett konto som jag nu glömt namnet på som igår postade ”RIP D” ”Free H” osen ”Hämnden kommer @ns1einar” och ”är
Man med i leken får man leken tåla”

O de här va från en av Havals grabbar så nu tror jag einar nog hade med de o göra, även med tanke på hans senaste Låttexter.
Kan vara så att de också tror Einar ligger bakom det just nu i väntan på vidare info... Det är såpass dumt agerat av Einar om det vore så att jag har svårt att tro på det. Samt tror jag inte bandidos ens är intresserade av såna här beefs, de vill bara göra sina pengar bakom kulisserna, men allt har väl sitt pris.

Om Einar ligger bakom så kommer hans egna anhöriga behöva titta sig över axeln i x antal år framåt, så det var ingen smart idé isåfall.
Citera
2021-04-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XblancaX
Du har en poäng hur stor e chansen att dom prickar att han e röksugen den tiden på natten kan ju handla om tur men jag tror inte på tur
Vem är denna hoodrat tro? Ursäkta min lathet om det redan framgått bakåt i tråden men vad vet man om henne?
Citera
2021-04-21, 13:33
Medlem
Citat:
Det var ett konto som jag nu glömt namnet på som igår postade ”RIP D” ”Free H” osen ”Hämnden kommer @ns1einar” och ”är
Man med i leken får man leken tåla”

O de här va från en av Havals grabbar så nu tror jag einar nog hade med de o göra, även med tanke på hans senaste Låttexter.
En av Havals grabbar? Det där kontot verkar vara rå fake, skapat av någon för att skapa mer drama mot Einar.

Han följs inte av Haval, Dara eller NÅGON av deras kompisar. Han följs inte heller av en enda Ali Khan.
Det är hundra procent någon som försöker trolla.
Citera
2021-04-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanvandare1
En av Havals grabbar? Det där kontot verkar vara rå fake, skapat av någon för att skapa mer drama mot Einar.

Han följs inte av Haval, Dara eller NÅGON av deras kompisar. Han följs inte heller av en enda Ali Khan.
Det är hundra procent någon som försöker trolla.
Aa juste exakt det var nåt med ali khan, har för mig Haval följde han därför jag tänkte de va nån av hans grabbar men om ingen följer han då de garanterat en liten snorunge bakom kontot bara
Citera
2021-04-21, 13:52
Medlem
Citat:
Är det någon som vet vad Einar har blivit dömd för tidigare? Såg att han hade blivit åtalad 6 gånger?
Vet att ett av dem är för väpnat rån mot 3 pers och jag antar att ett till är för vapenbrott i samband med rånet då han pistolhotade dem.

Någon som vet vad det andra är för?
Vet att han knivhuggit någon grabb på södermalm, har du mer info om det där rånet inte hört om det. Han har även 2 st ringa tror jag osen torskade han på att kidnappa MPL o då fick han sitta Lvu för det
Citera
2021-04-21, 13:52
Medlem
Citat:
Är det någon som vet vad Einar har blivit dömd för tidigare? Såg att han hade blivit åtalad 6 gånger?
Vet att ett av dem är för väpnat rån mot 3 pers och jag antar att ett till är för vapenbrott i samband med rånet då han pistolhotade dem.

Någon som vet vad det andra är för?

Det finns en tråd om han och en kidnappningen, ni behöver inte smutsa ner denna tråden med. Knappast att Einar ligger bakom det, bara idiotiskt att klippa nåns bror nej det låter inte rimligt.
Citera
2021-04-21, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Det finns en tråd om han och en kidnappningen, ni behöver inte smutsa ner denna tråden med. Knappast att Einar ligger bakom det, bara idiotiskt att klippa nåns bror nej det låter inte rimligt.
Men de enda teorin som finns hittills, o om du lyssnar på einars osläppta låtar han sjunger flera gånger t.ex ”skjuter hans kompis e en rappare” ”jag ska köra tills du inte har nån kompis kvar” ”jag står o dansar på min opps kompis grav”

Ändra allt t bror o där har du kopplingen

Eller den här låten (som hade gjorde med Euro tillomed)

”Så jag laddar tabben jag ska knulla dom tbx, sitter på ett möte med en fkn psykopat vi diskuterar summor han ska fkn bli betald för att dyka upp o spreja med en fkn automat”

Osen en till låt som tati filma när dom va i en bil i dubai som ja ej hittar nu men de va nåt liknande med
”lägger en summa på din liga o sånt o sen jag åker till dubai o lever la vida osånt”

O jag vet inte varför folk inte tror han har bollar, hundra procent killen har bollar. Han har knivhuggit o rånat folk innan han blev känd, nu blev han känd o har chillat med bandidos, tati o många fler som gjort att han spikat fått bollar om han tidigare inte haft det. Han e ingen liten svenne killen e sveriges största rappare. Han va med dalen nätverket innan han blev känd han va nära med deras ledare som blev dödad o sen e han nära hamko som också han har stora bollar så ni underskattar svennen (som han även sjunger i en låt hehe)

O plus varför skulle de vara idiotisk haval kommer få sitta några år så döda hans bror så kmr haval lida riktigt mycket, de va genialiskt om något hahaha. Ska han vänta några år tills haval e ute osen köra elr
Senast redigerad av Abbetappe 2021-04-21 kl. 14:14.
Citera
2021-04-21, 14:29
Medlem
Citat:
Men de enda teorin som finns hittills, o om du lyssnar på einars osläppta låtar han sjunger flera gånger t.ex ”skjuter hans kompis e en rappare” ”jag ska köra tills du inte har nån kompis kvar” ”jag står o dansar på min opps kompis grav”

Ändra allt t bror o där har du kopplingen

Eller den här låten (som hade gjorde med Euro tillomed)

”Så jag laddar tabben jag ska knulla dom tbx, sitter på ett möte med en fkn psykopat vi diskuterar summor han ska fkn bli betald för att dyka upp o spreja med en fkn automat”

Osen en till låt som tati filma när dom va i en bil i dubai som ja ej hittar nu men de va nåt liknande med
”lägger en summa på din liga o sånt o sen jag åker till dubai o lever la vida osånt”

O jag vet inte varför folk inte tror han har bollar, hundra procent killen har bollar. Han har knivhuggit o rånat folk innan han blev känd, nu blev han känd o har chillat med bandidos, tati o många fler som gjort att han spikat fått bollar om han tidigare inte haft det. Han e ingen liten svenne killen e sveriges största rappare. Han va med dalen nätverket innan han blev känd han va nära med deras ledare som blev dödad o sen e han nära hamko som också han har stora bollar så ni underskattar svennen (som han även sjunger i en låt hehe)

O plus varför skulle de vara idiotisk haval kommer få sitta några år så döda hans bror så kmr haval lida riktigt mycket, de va genialiskt om något hahaha. Ska han vänta några år tills haval e ute osen köra elr

Håller med dig men vad hände mellan einar och hamko. vet att hamko är galen men varför bråkade dom. de var ju bästa vänner han va med i varenda musikvideo och sen hamko åt med hans mamma och einar
Citera
2021-04-21, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Håller med dig men vad hände mellan einar och hamko. vet att hamko är galen men varför bråkade dom. de var ju bästa vänner han va med i varenda musikvideo och sen hamko åt med hans mamma och einar
Dom bråkade men sen jag tror dom e sams igen för på en av Nisses osläppta han sjöng nåt om hamko så tror dom e vänner igen ba att hamko ska sitta 5 år för att skjuta en 14 åring vilket jag tyckte va föör skumt men tror 14 åringen försökte goa hamko drf han blev skjuten.
Citera
2021-04-21, 14:38
Medlem
Ingen som tänker att Haval och hans bror sålt neurologiskt toxiska droger till ett barn/ung vuxen som orsakat hjärndöd eller dödlig överdos? Måste inte vara en uppmärksamhetssökande Syriansk fastighetskung/maktperson/Kändisrappare Einar som väljer att trycka delete-knappen, utan en random anonym småföretagare med bipoläritet och lösa summor $$$?

Vet flera töntiga småkids som tjänat "stort" på bitcoins och tidigare råkat illa ut av lokala ortengangsters som får smaka lite försenad hämnd. Liksom, Haval snackar ändå om att spreja ned folk i orten med automatvapen. Folk har vänner, bröder, kusiner, söner som dött etc och han pratar om att han är killen som sprejar ned folk i musikvideos? Han får skylla sig själv den dumma jäveln.

Kriminella har många fiender, glöm aldrig det. Ni underskattar vanliga människor för mycket. För att vara extra tydlig: Dagens vanliga människor heter ej längre Pelle och har blont hår med blåa ögon. Det kan komma från vilket håll som helst, en knarklangare träffar hundratals människor i månaden, blåser man 1% av de är ens liv i fara, lägger man dessutom upp procoverande videos att man är en systematisk lönnmördare åt kriminella gäng ökar risken ytterligare, sluta snacka Einar snälla, pinsamt.

"zastavan går rata ta". Ja, indeed.
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-21 kl. 15:16.
Citera
2021-04-21, 14:38
Medlem
Citat:
Dom bråkade men sen jag tror dom e sams igen för på en av Nisses osläppta han sjöng nåt om hamko så tror dom e vänner igen ba att hamko ska sitta 5 år för att skjuta en 14 åring vilket jag tyckte va föör skumt men tror 14 åringen försökte goa hamko drf han blev skjuten.

Aa han sitter för det men han va också med på en misshandel dom torterade ngn i hans lägenhet hamko och några fler han e galen
Citera
2021-04-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
Ingen som tänker att Haval och hans bror sålt neurologiskt toxiska droger till ett barn/ung vuxen som orsakat hjärndöd eller dödlig överdos? Måste inte vara en uppmärksamhetssökande Syriansk fastighetskung/maktperson/Kändisrappare Einar som väljer att trycka delete-knappen, utan en random anonym småföretagare med bipoläritet och lösa summor $$$?

Vet flera töntiga småkids som tjänat "stort" på bitcoins och tidigare råkat illa ut av lokala ortengangsters som får smaka lite försenad hämnd.

Hahaha va snackar du om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in