2021-04-21, 15:24
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså hur kan BB gång på gång se mellan fingrarna när AD fuskar, de utser Dompa som domare men det ska finnas en assisted också och i detta fall är honom vi hör i bakgrunden. Han ska inte ha immunitetet, vadfan är detta. Driver de eller?
2021-04-21, 15:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Jag släppte den. Ville inte vinna"

Jaha. Varför sa du inte åt någon att ta med dig ut då?
Var väl bara han och Adrian kvar?
2021-04-21, 15:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror (tyvärr) att enda sättet att få honom hänga löst en veckofinal, är att han själv drar på sig en auto!!

Men den dagen han sitter där, åker ju dåren!
BB måste hitta på något som gör att han flippar vår enda chans att hålla oss alla från fullkomlig nervkollaps.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det kanske ingår i delen med "det sociala spelet"? För säga vad man vill, men Mergim STYR verkligen det sociala spelet. Alla dansar som möss efter hans psycho-pipa. Helt sinnessjukt.
Fast det blir ju inget spel om ena parten har bollen fastlimmad på sin fot med Konrads Kalasklister, liksom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hans ballong studsade väl knappt?

nej exakt och han lät den studsa på sidan av fingret trots att instruktionerna var att man skulle studsa med fingertoppen, några sa till om det men han iggade ju som vanligt...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hoppas det kommer in ett brev där BB sett alla fuskare och det blir en twist!
Hahaha.
Adrian fittan var ju den ende som inte föste ballongen. Titta på det igen när de visas.
De andra föser ballongerna och mot kroppen dessutom.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sluta använda ordet horunge till alla andra när det är du som är en tvättäkta horunge då din mamma går på malmskillnadsgatan

Ja h*n använder ordet lättvindigt, samtidigt som h*n tigger pengar till hundmat i diverse köp och säljgrupper. På tal om hund. Har Mergim slutat att använda det som skällsord?
Medlem
Citat:
Alltså hur kan BB gång på gång se mellan fingrarna när AD fuskar, de utser Dompa som domare men det ska finnas en assisted också och i detta fall är honom vi hör i bakgrunden. Han ska inte ha immunitetet, vadfan är detta. Driver de eller?

helt sjukt nu finns det även bevis denna gång då man såg i liven att han fuskade sönder sig som vanligt
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Är det immunitet på spel och det står mellan Adrian och Mergim så får Adrian fuska hur jävla mycket han vill, jag kunde inte bry mig mindre.
2021-04-21, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nu börjar Ormgrin operation inte bli nominerad, i köket!

Vad sa Sneka nu då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Av någon anledning gjorde han faktiskt det vad jag såg. Vad som gör mig misstänksam är varför?

Då såg vi helt olika program..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Jag släppte den. Ville inte vinna"

Jaha. Varför sa du inte åt någon att ta med dig ut då?
Eller släppte den innan det bara var han och Adrian kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in