2021-04-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Ja.

Sen så har han enligt deras utsago fört in sina fingrar i hennes slida trots upprepade nej.

Du äcklar mig. Hoppas att du kan köpa dig en fru någon dag.

Nu pratar jag bara om BH-incidenten.

Han fortsatte INTE dra i hennes BH efter att hon sagt nej. Det finns på film idiot.

Skaffa ett liv istället för att äcklas av folk på FB. Patetiskt.

Och det om fingrarna i underlivet finns inte ens med i avsnittet, men tydligen har du sett allt som blivit bortklippt eller?
Citera
2021-04-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Allt finns på film. Även material som blev bortklippt (bland annat där han kör upp fingrarna i Annie)
Borde vara ett enkelt fall för polisen att lösa.

Och du har sett det bortklippta materialet eller?
Citera
2021-04-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Och du har sett det bortklippta materialet eller?

Varför skulle någon av de ljuga om de vet att allt filmas?

Det jag skrev är att allt finns på film och då borde det vara enkelt att utreda. Oavsett vad som visas. Inget snack om saken.
Citera
2021-04-21, 15:23
Medlem
Citat:

Han fortsatte INTE dra i hennes BH efter att hon sagt nej. Det finns på film idiot.

Och det om fingrarna i underlivet finns inte ens med i avsnittet, men tydligen har du sett allt som blivit bortklippt eller?

Varför skulle hon hitta på något när hon vet att produktionen kan bevisa om det är sant eller inte?
Citera
2021-04-21, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Det är ju din upplevelse och något du tände på.
Ser du inte skillnaden? Hur trög får man vara?
Hon sa nej o ville avbryta. Det är så samtycke fungerar. Hon ville inte mer. Du skriver ju själv att du gillade det o var med på det.
Lågpanna
Om du är nyfiken så kanske jag inte alls gillade henne helt plötsligt, för hon sa en sak som gjorde att jag ändrade mig. vad jag gillade var att hon gick igång på när jag drog bort mitt huvud lite när vi kysstes, hon blev kåt att hon gav mig en lavett, då sa jag att jag gillar dig, då sa hon att hon inte gillar mig sen fortsatte hon att rida mig hårt, fick fan pungvärk.
Jag kanske frös till i just denna stund som tjejer säger att de gör. Tänkte ju faktiskt att jag vill fan inte knulla med någon som inte gillar mig? Hur kul är det med sex utan känslor. Hon borde sett på mitt kroppsspråk att jag inte ville längre.
Men hon ville faktiskt bara ligga sen var det bra.

Sluta försvara kvinnor bara för att de är kvinnor...

Hon bjuder in honom att ta initiativ sen säger hon nej.

Det här är en falsk kvinna i ts och jag har tillräckligt med intuition att kunna se det.
Citera
2021-04-21, 15:25
Medlem
Citat:
Varför skulle någon av de ljuga om de vet att allt filmas?

Det jag skrev är att allt finns på film och då borde det vara enkelt att utreda. Oavsett vad som visas. Inget snack om saken.

Citat:
Varför skulle hon hitta på något när hon vet att produktionen kan bevisa om det är sant eller inte?

Vad är det för argument? Som att folk aldrig överdrivit/vinklat en situation tidigare? Hur ska man kunna kommentera något man inte ens tittat på? Är du efterbliven?

Det är bara titta på BH-incidenten. Hon verkade helt oberörd i stunden.
Citera
2021-04-21, 15:25
Medlem
Citat:

Just såna incels som du som härjar fritt som är felet med samhället.
Citera
2021-04-21, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Just såna incels som du som härjar fritt som är felet med samhället.

Vilket bra svar. Du har inget mer att säga.

Du kunde inte ens svara på min fråga: Och det om fingrarna i underlivet finns inte ens med i avsnittet, men tydligen har du sett allt som blivit bortklippt eller?
Citera
2021-04-21, 15:29
Medlem
Citat:
Vad är det för argument? Som att folk aldrig överdrivit/vinklat en situation tidigare? Hur ska man kunna kommentera något man inte ens tittat på? Är du efterbliven?

Det är bara titta på BH-incidenten. Hon verkade helt oberörd i stunden.

Jag tror det är bättre att polisen utreder är vi på Flashback. De har ju alla bevis framför sig. Material inte ens vi fått se.
Citera
2021-04-21, 15:35
Medlem
Citat:
Jag tror det är bättre att polisen utreder är vi på Flashback. De har ju alla bevis framför sig. Material inte ens vi fått se.

Exakt. Men det är inte jag som hävdar något om vad som hänt. Jag säger varken att han är oskyldig eller skyldig. Jag ifrågasätter bara folk som påstår att han är skyldig utan att ens sett materialet eller veta mer om bakgrunden till allt.
Citera
2021-04-21, 15:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Exakt. Men det är inte jag som hävdar något om vad som hänt. Jag säger varken att han är oskyldig eller skyldig. Jag ifrågasätter bara folk som påstår att han är skyldig utan att ens sett materialet eller veta mer om bakgrunden till allt.
Han själv säger ju inte emot det. Det tvärtom - han har själv gått ut och deklarerat vilket svin han var.
Citera
2021-04-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han själv säger ju inte emot det. Det tvärtom - han har själv gått ut och deklarerat vilket svin han var.

Och? Han går inte ut och säger att han våldtagit någon.... Och enda anledningen till att han ens skriver så är för att vi lever i ett samhälle där han kommer bli hatad för resten av sitt liv om han inte låtsas vilja passa in. Det är så sjukt samhället är. Folk tar livet av sig pga sånt här. Betyder absolut inte att killen inte gjort fel. Men sluta lek domstol på Internet, tack.

TV4:s Jenny Alversjö: Tittar ibland på PH med min 20-åriga dotter men nu tog allt en vidrig vändning.

VEM FAN TITTAR PÅ PH MED SIN DOTTER? Herregud vilket samhälle vi lever i...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in