2021-04-21, 12:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Särbehandling? Hade en kille gjort det Judith gjorde flera suparkvällar i rad så hade han åkt ut med huvudet före och fått leva på skyddad adress

Ah vet inte riktigt vad hon menar, det är ju hennes ord 😅🤷‍♀️
2021-04-21, 12:10
Medlem
Om de nu inte ska få sin låda som varsin liten gift of love, vad var då tanken med det här?
2021-04-21, 12:10
Medlem
Jag tar en blindskit på jobbet och kollar genom insta!! Vad i helvette händer?! Varför hetsas det mot Dennis och sexuella trackaserier ofredanden osv?! Förstår ingenting!
2021-04-21, 12:11
Medlem
Bra madde! Dax för trollklippa håret på sig själv... BRUKAR GÅ 👎👎👎🙈🙈🙈
2021-04-21, 12:12
Medlem
Saxar: borta.
Varningsklockor: ringer HÖGT.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Om de nu inte ska få sin låda som varsin liten gift of love, vad var då tanken med det här?

Att få se om någon annan röstat på samma person eftersom brickorna låg kvar i lådan? Ad gick in först så han fick dock inte chans att se det, men alla andra efter.
Medlem
Citat:
Men SNÄLLAaaaaaA rara. "I'm speechless." Ja, om det ändå vore så väl, VICTORIA. Gör oss alla en tjänst och ta de där äckliga emoji-händerna och slå dig själv med hårt på käften.

Idioterna avlöser varandra.

Nu har jag hög puls igen.
Hon är så jävla kränkt att hon got caught med handen i kakburken och försöker greppa efter halmstrån FÖR ATT SLIPPA TA ANSVAR ÖVER SITT EGET BETEENDE

Nu har hon fått vatten på sin kvarn och ännu en anledning att bortförklara att hon blev kickad MEN FATTAR FORTFARANDE INTE ATT DET INTE BARA VAR ÖGONBRYNS-GATE SOM LÅG TILL GRUND FÖR DET

Vill flytta ut i en stuga mitt i skogen, kasta telefon åt helvete och slippa beblanda mig med sådana här jävla MÄNNISKOR

Stressens mamma FÅR UTSLAG AV DET HÄR
2021-04-21, 12:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilket är bäst för simon 3 eller 4st? 4 va?

Ja det skulle jag säga.. Om det blir 3, och Tanja Simon och Dennis sitter så kommer jag lägga mian 2 röster på Tanja och Simon iallafall. Om det blir 3 och Madde sitter med Tanja och Simon så blir det nog svårare.. Madde verkar ha stort stöd därute. Risk att Simon åker då :S
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ah vet inte riktigt vad hon menar, det är ju hennes ord 😅🤷‍♀️

Det är bara ord från en bitter människa som åkte ut med huvudet före. Löjligt kan jag tycka, visst inte ok att raka en bit på ett ögonbryn på en som däckat. Men han var ju fine med det dagen efter och han sa ja, gör aldrig om de. Och hon bad om ursäkt. Hade räckt med en varning tycker jag där. Finns andra saker som hänt därinne som både Judith och Pedram varit ansvariga för som jag inte tycker räcker med en klapp på huvudet och en liten fy dig
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Sant!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Att få se om någon annan röstat på samma person eftersom brickorna låg kvar i lådan? Ad gick in först så han fick dock inte chans att se det, men alla andra efter.

Ugh, lamt. Besviken i vanlig ordning.
2021-04-21, 12:14
Medlem
Citat:
ÄNNU HÖGRE NU! Trollklippning börjat...🙄🙄🙄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto