2021-04-21, 12:03
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon är så vidrig VV. Hon är den sista personen som ska säga någonting då hon konstant skämtat om bortrakande av ögonbrynen efter hon åkte ut. Hon ångrar det inte en sekund. Hoppas hon aldrig någonsin pratar om samtycke.

+1

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
SÅ sjuk.

Men verkar ju sinnessjukt nog fortfarande finnas folk som supportar henne?!?! Har hon fått några reaktioner på sin kommentar? Jag kan ju inte se pga BLOCKAD.

Ja toppkommentar med 100+ likes. Men det är personerna bakom drevet mot Dompa som gillar antar jag.

Sjuk tid vi lever i.
2021-04-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
In med brev nu:

Tittarna har röstat, och även Mergim är blockerad.
Hoppas
2021-04-21, 12:05
Medlem
Kollade kommentarerna på BBs senaste(?) inlägg

ångrar
allt

människor är fan mer galna än de i huset
vi behöver coronavaccin NU för att folk ska ha annat att göra än att leka rättsväsende 24/7

jag får panik
2021-04-21, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Oherrejösses Instagram brinner över Dennis natt i annexet.

"Denna produktion med särbehandlingar kvinnor och män emellan och skillnaden på regelbrott och regelbrott är det sjukaste jag varit med om. Om man googlar korrupt så kommer dom upp. I'm speechless🙌🏼"
- Victoria Klöfver

Du blev kickad för att du är psykopat Vic. Tro inget annat, du kommer aldrig lyckas rentvå ditt namn.

Men SNÄLLAaaaaaA rara. "I'm speechless." Ja, om det ändå vore så väl, VICTORIA. Gör oss alla en tjänst och ta de där äckliga emoji-händerna och slå dig själv med hårt på käften.

Idioterna avlöser varandra.

Nu har jag hög puls igen.
2021-04-21, 12:06
Medlem
Maddes monotona jävla röst som maler JAG ORKAR INTE
2021-04-21, 12:06
Avstängd
simon får en fullständig utlösning när han ser att dem fått sparris i slussen
2021-04-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vicky på BB ig:

"Denna produktion med särbehandlingar kvinnor och män emellan och skillnaden på regelbrott och regelbrott är det sjukaste jag varit med om. Om man googlar korrupt så kommer dom upp. I'm speechless 🙌"

Särbehandling? Hade en kille gjort det Judith gjorde flera suparkvällar i rad så hade han åkt ut med huvudet före och fått leva på skyddad adress
Medlem
Citat:
Ja toppkommentar med 100+ likes. Men det är personerna bakom drevet mot Dompa som gillar antar jag.

Sjuk tid vi lever i.
AaaaaAaAaaaAahhHhhHhh får panik på riktigt

sociala medier är bra i många hänseende
MEN INTE I DETTA

fyfan för att vara BBs sociala medie-person/er
UTBRÄND/A efter de här 100 dagarna
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1

Allt annat vore en positiv överraskning.

vilket är bäst för simon 3 eller 4st? 4 va?
2021-04-21, 12:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Härskarteknik funkar. Skrämmer sig fram till finalen. Men vad göra? 🤔
Storma huset?
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos din player! Vände på sin bricka så ingen som lade i samma låda skulle se att hon röstat på samma. Well played. Imponerande för att vara hon!
Hade aldrig in a million years tippat på att hon skulle göra något så taktiskt faktiskt haha, verkligen imponerande!
2021-04-21, 12:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos din player! Vände på sin bricka så ingen som lade i samma låda skulle se att hon röstat på samma. Well played. Imponerande för att vara hon!

Verkligen!
Jag trodde faktiskt att BB skulle plocka bort brickan mellan varje person. Dels för att dom skulle tro att dom var ensamma om att lägga sin röst på den personen och börja fundera kring hur dom andra röstat då (tex om AD och Dompa hade paktat att rösta på Simon, ad går in före Dompa och sen när Dompa kommer och lägger sin bricka så ser han inte att AD lagt sin röst på Simon och börjar undra om AD lurat honom att dom har en pakt att ta ut Simon) och sen för att det skulle bli spekulationer kring vilka som röstat på vem när dom avslöjade vem som fick flest röster.
2021-04-21, 12:09
Medlem
Citat:
+1

Sjuk tid vi lever i.

med den typen av människor som hon och många andra influensers har så bara väntar de på att få någon annan att "kasta under bussen" för då kan de dra bort fokus från sitt dåliga beteende och vända det till en fördel "åh kolla på mig vad duktig jag är som står upp för kvinnor eller som är emot mobbning" trots att de inte ändrat sitt beteende eller tankemönster ett dugg, allt handlar om fokusförflyttning..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in